lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
ellende en onmogelijkheden om schiphol te bereiken.
Gepost door: Ricky Danen (IP Gelogd)
Datum: May 17, 2010 11:45AM


Wanneer is de NS er werkelijk voor reizigers....???
Waarom lijken ze , nu ze voor mij , allerelei ellende creeeren , weer niet thuis, en niet te bereiken????

GEachte NS,
Op koninginnedag jongstleden wilde ik naar schiphol afreizen om van twee weken vakantie te gaan genieten in Turkije.
Ik ging vanuit Beverwijk naar Schiphol en kocht twee kaartjes bij d e automaat.
Op het moment dat we naar beneden lopen om via de trap het perron te bereiken wordt er omgeroepen dat er door..".feestvierders van koninginnedag "
( mensen die op de rails liepen en allerlei andere feestvierende mensen die in noodremmen gingen hangen.)
niet meer met de trein via centraal gereisd kon gaan worden .
DUs wij zouden onze vlucht moeten gaan missen op deze manier....en niet op vakantie kunnen.!!!!!!!
Dus wij met onze koffers terugzeulend.....terug naar boven..
De ta xi chauffeurs hadden dit bericht wel al gehoord en hun tarieven dusdanig aangepast.....
HET werd een hele dure rit naar Schiphol....op deze manier voor ons..
Het is geld wat we anders voor onze vakantie hadden kunnen gebruiken...
Op welke maniet moet ik mijn recht gaan halen....
????????
ik probeerde het ns klachten nummer te bellen maar dat schijnt niet meer te bestaan...???
dus mensen kunnen niet meer reizen op koninginnedag...met de trein voortaan?

ik hoop dat er iemand een logisch antwoord kan geven en mij tegemoetkoming / compensatie kan geven voor deze financiele ellende en practische ellende als begin van : wat een mooie vakantie had moeten worden....!!!!!!!!!!

Re: ellende en onmogelijkheden om schiphol te bereiken.
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: May 18, 2010 09:10PM

Ten eerste: de NS kan er weinig aan doen als mensen aan de noodrem trekken en vervolgens de deuren openmaken en op de rrails gaan lopen. Dan kunnen er uit veiligheidsoverwegingen ook geen andere treinen rijden.

Andere opties waren geweest om nar Haarlem te reizen.
Vanuit Haarlem naar Schiphol (via de rechtstreekse Zuidtangent of met de trein via Leiden).

Om geld terug te krijgen moet u naar het loket en een formulier aan de medewerker te vragen. smiling smiley

Re: ellende en onmogelijkheden om schiphol te bereiken.
Gepost door: razor1911 (IP Gelogd)
Datum: June 3, 2010 07:25PM

Heb helaas ooit eens hetzelfde meegemaakt , ik was op verlof tijdens mijn uitzending in yugoslavie , echter op de reis van groningen naar schiphol reed de trein dus niet meer verder dan Assen. Omdat er gelukkig nog 2 andere collega waren die ook terug moesten hebben wij vanaf Assen dus een taxi genomen op KOSTEN van de NS , de kosten hebben we wel moeten voorschieten echter we hebben alles netjes terug gekregen van de NS.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: