lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
verkeerde info van conducteur
Gepost door: FF (IP Gelogd)
Datum: May 25, 2010 11:55PM

Een paar weken geleden zat ik op een maandag in de trein. Aangezien ik met de auto van huis was vertrokken voor ik de trein pakte, had ik mijn 'heb ik mijn weekov wel bij me' ritueel niet uitgevoerd. Ik kwam een vriendelijke conducteur tegen die zei dat dit geen probleem was dat ik mijn ov was vergeten aangezien dit de eerste keer was dat ik um vergat. Hij verzekerde me dat ik geen verdere stappen hoefte te ondernemen, dit was namelijk veranderd. Het kaartje wat hij voor mij uitschreef was voor de vervolgreis en de prijs die hij er op noteerde was voor de formaliteit. Mooi dat er wel een week later een boete op mijn deurmat kwam. Vervolgens de klantenservice gebeld wat ik allemaal moest opsturen. Zij adviseerde mij wel om de boete te betalen, kan oplopen als je het niet op tijd betaald. Netjes een kopie van mijn studentenov, van de acceptgiro en een mooie brief met uitleg erbij gedaan.
Krijg ik weer een brief dat het niet volledig is, moet ook dat bewijs van die conducteur erbij doen. Hoe bureaucratisch wil je het hebben. Er moet toch een bestand zijn waar in alle weekov studenten in staan, daar kijk je in, je weet de boete en waarvoor die is want dat heeft de conducteur opgeschreven in zijn boekje... Hoe moeilijk wil je het maken!
Zeker als een conducteur tegen je zegt dat het veranderd is en de ns voortaan de stappen moet ondernemen, ga je toch niet van dit soort rompslomp uit en ik ben komende tijd 44 euro kwijt...

Ik geloof iig geen goedbedoelde adviezen meer en zal die kutkaartjes jaren bewaren...

Re: verkeerde info van conducteur
Gepost door: Gerda Ravensteijn (IP Gelogd)
Datum: May 26, 2010 03:19PM

Nou meid, wàt een spannende ervaring in je leven! Het moet toch niet nòg spannender worden, hihi! Ben blij dat wij dit nu allemaal weten! Dank je wel voor het delen!

Re: verkeerde info van conducteur
Gepost door: FF (IP Gelogd)
Datum: May 27, 2010 05:21PM

Graag gedaan, hoop dat jouw leven wat meer glans ervan heeft gekregen!

Re: verkeerde info van conducteur
Gepost door: peter (IP Gelogd)
Datum: May 27, 2010 07:44PM

volgende keer je ov-kaart gewoon niet vergeten.
scheelt voor jezelf een hoop gezeik.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: