lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:5 van 7
Re: Scheten laten in trein
Gepost door: S&V (IP Gelogd)
Datum: May 28, 2015 01:44PM

Als hoofd service en veiligheid heb ik een verantwoordelijke baan.

Zorg dat ik fris en fruitig ben, alleen ik zit wel met een probleem.

Ik ben verrot van binnen en laat regelmatig scheten met geur van haring die ligt te rotten.

Verbasing wekkend is, dat als ik ze laat (soms knetterhard) een medereizigers door de andere riezigers als dader wordt aangezien haha.

terwijl de echter dader de onschuld zelve is.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: zomertje (IP Gelogd)
Datum: June 29, 2015 12:32PM

Hallo lieve mensen,

ik ben blij dat het weer warmer begint te worden.

Staan de airco's vol te loeien in de trein, en als je dan gaat flatteren, circuleerd dat door de hele coupè heen.

heerlijk smiling smiley

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Bea (IP Gelogd)
Datum: July 27, 2015 09:39AM

Ik laat altijd van de natte knetterende lange scheten, waarvan je broek gelijk bruin wordt, dat laatste is zelfs zo erg dat ik mijn billen niet af veeg omdat het toch geen zin heeft.
Thuis laat ik gewoon non stop scheten. In bed, tijdens eten, in bad, achter de tv enz.
Ik was laatst met mijn man in het vliegtuig en ik probeerde het nog even in te houden. Na ongeveer 10 minuten besloot ik toch maar de scheet te laten. Komt er met een enorm getoeter en kabaal en allemaal waterige geluiden allemaal bruine drap uit mijn aars. Mijn hele slip zat vol en het stonk echt niet normaal. Het leukste was dat iedereen mijn man aan keek. Alleen wij twee wisten dat ik het was.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: S. Nikkel (IP Gelogd)
Datum: July 28, 2015 12:02PM

Het geluid bij het laten van winden wordt veroorzaakt door trillen van de anale opening. Het geluid is afhankelijk van conditie van de sluitspier en de snelheid van het uitgestoten gas, maar ook andere factoren zoals vochtigheid en lichaamsvet spelen een rol.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: ik weet het wel (IP Gelogd)
Datum: July 31, 2015 12:29PM

@ Bea tijd voor wat afspraaken met de psychiater

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: brigadier (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2015 12:28PM

Tegenwoordig reis ik met mijn team regelmatig mee ter ondersteuning van de S&V collega's en de conducteurs.

Ook ik heb last van spontane flateringen.

ach ik gewoon mijn collega de schuld als de geur, zoals gewoonlijk, niet te harden is.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Dia Dia (IP Gelogd)
Datum: August 6, 2015 04:14PM

Gisteren een overheerlijke stinkruft gelaten in de coupé, hmmm zo zalig, de ontlading en de overheerlijke geur van mijn anusblaffer. Ik voelde overigens dat ik nog een tweede had zitten, maar dat dit een diarreescheet kon zijn...

Gezien ik toch alleen was in de coupé heb ik dan maar mijn broek en onderbroek uitgedaan en hem laten schieten. GADVERDAMME! Het was een diarreescheet! Gans de zetel vuil bah!

Ik dan maar in een andere coupé gaan zitten en lekker voort geruft.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: met de botte bijl (IP Gelogd)
Datum: August 7, 2015 12:37PM

Ik ga morgen met de trein naar Amsterdam.

Reizen met de NS doe ik niet veel: ik laat veel zachte maar stinkscheten.

is hiervoor een apart kaarte nodig? Of mag je gewoon met je OV kaart lekker je gang gaan, en je medereizigers verbleiden met een donkere wolk vol gassen?

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: in de stoel een plakkaat (IP Gelogd)
Datum: August 11, 2015 12:26PM

Ik ben een ervaren scheten later.

Ik laat ze overal, behalve thuis bij mijn voruw. Ik laat haar niet zitten wolk zitten vol gassen.

In de trein ruft ik er vrolijk op los.

Zoals eerder beschreven door mede schijters: ik geef een ander de schuld haha.

Ik weet heel goed hoe ik ze uit me ster moet laten schieten, zonder een remspoor te hebben in mijn slip.

Maar dat was vorige week een big problemo.

We gingen naar het strand, hup met de trein lekker makkelijk.

Die dag daarvoor waren we naar de Griek geweest, en het zat me al de hele tijd niet lekker.

Stom van me achteraf gezien: ik had een witte katoenen broek aangetrokken.

Op de terugreis begon het F**** te borrelen. Maarja ik dacht dat het gewoon een flinke ruft zou zijn.

Niet dus, had bij het flaterren een ernorme plakkaat in de broek en het stonk verschikkelijk.

Alles onder , maar de conducteur was wel aardig. Die zei: "tja kan gebeuren".

Nou devolgende keer ff goed nadenken als ik ga ruften, of en een scheet is (dry) of een wet one, want bij een wet one zit je dus echt in de shit letterlijk.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: August 27, 2015 11:44PM

Zo ik ben met mijn prinses naar Amsterdam geweest vandaag. Lekker gezopen en gegeten.
Wij zijn allebei viespeuken, ik ben dik, zij superslank en we rossen er flink wat gassen uit tijdens de terugreis., ik uit mijnvette reet, zij uit haar kleine poepertje.
En de verbale reacties van mensen, ze ruiken de zwavellucht, maar durven niets te zeggen meesterlijk gewoon.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: een nette man (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2015 09:23AM

Dikke Barry, wat bent u een gewetenloze, eng en vies ventje

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: De heerser (IP Gelogd)
Datum: September 15, 2015 06:26PM

Ik ben de man en heers. Machiavelli zou trots op mij zijn.

Ik zit nu op de trein met men Iphone. Zit er een koppeltje voor mij te flikflooien met elkaar.

Ik recht gestaan, anus naar hun gedraaid en absurd harde kankerscheet gelaten.

Meisje viel spontaan flauw, jongen begon over te geven in haar gezicht.

Vervolgens die jongen enkele stevige rakken verkocht op zijn muil en nog eens in zijn bewusteloze gelaat gescheten.

Nu deze post aan het maken.

Met mij fok je niet.

Groets,

De HEERSER

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Bill de Koning (IP Gelogd)
Datum: October 9, 2015 03:12PM

Sinds ik ben verhuisd naar Amstelveen reis ik niet heel vaak meer met de trein. Echter ging ik vrijdag 24 april vanaf Utrecht naar Amsterdam met de trein en heb ik het, ondanks dat ik bijna nooit met de trein ga, weer voor elkaar gekregen wat bijzonders mee te maken. In, uiteraard, de derde klas.

Nadat ik mij met de bus gehaast had naar het station en snel even een broodje en wat drinken had gescoord bij mijn favoriete AH To Go, sprintte ik de trein in. Aangezien ik een koffer bij mij had, vond ik het wel zo verstandig andere mensen niet lastig te vallen met alle ruimte die ik in neem, dus besloot ik in de derde klas te gaan zitten. Om de tijd sneller te laten gaan lees ik altijd graag een boek tijdens de twintig minuten durende rit.

Zo nu, ik zat rustig in mijn boekje te lezen en mijn broodje te eten. Iets wat trouwens nooit zo charmant gaat, aangezien ik altijd de meest kruimelige pak volgens mij. Maar dat terzijde, ik zat dus zelf helemaal niks te doen. Sterker nog, ik luisterde dit keer niet eens iemand af, aangezien ik verdiept zat in mijn boek. Gelukkig was af luisteren deze keer ook niet nodig om door te hebben wat er gaande was.

Bij de trappen van de derde klas zaten namelijk 3 spontane jongens. Ongeveer 21 jaar oud, gekleed op een zomers dagje en in een opperst vrolijke stemming. Echter was dat niet het enige wat ze typeerde, ik gok namelijk dat ze een klein darmprobleempje hadden.

Het moment was daar, iedereen zat rustig in zijn eigen wereld, toen de eerste scheet werd gelaten. Gegiechel door jongens. Nu ben ik de moeilijkste niet, dus besloot ik dat ik deze uit de kluiten gegroeide pubers maar even hun gang liet ging, zo lang het niet stonk natuurlijk. Ik probeerde mijn boek weer te lezen.

Helaas, het bleef niet bij een scheet. Nadat de eerste was gelaten was de schaamte weg en vormde de drie jongens een soort van scheten-orkest. Ik was te moe, net als de hele derde klas, om er iets van te zeggen. En aangezien het voor mij nog maar vijf minuten met de trein was en er nog steeds niks stonk bleef ik zonder gemopper zitten. Mijn overbuurvrouw dacht daar anders over. Luidkeels begon ze tegen haar vriend (dus niet de drie jongens) te klagen over hoe afschuwelijk asociaal het was om scheten te laten en dat ze het echt niet vond kunnen. Nu begrijp ik dat de meeste mensen het niet heel fris vinden, maar los het probleem voor jezelf dan op door ergens anders heen te gaan. Zo dacht mijn overbuurvrouw er niet over en besloot nog even door te gaan met klagen.

Nu vroeg ik mij dus af, wat is nu eigenlijk erger? Drie puberale jongens die een niet stinkend scheten-orkest laten of een overbuurvrouw die luidkeels over die jongens aan het zeuren is. Na de vijf minuten die het duurde was ik er helaas nog niet uit, maar mocht ik gelukkig mijn treintje weer verlaten en had ik er geen last meer van.

P.S. Nog een leuk detail: de vriend van mijn overbuurvrouw had een flesje in zijn jas, die was open gegaan en hij had niks door. Eindstand: het leek of hij pipi had gemacht in zijn broek, hilarisch.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: dance classic (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2015 02:36AM

Zo ik ben net terug van een heerlijk feestje.
Onderweg de gehele WC onder gescheten.

Ook al die irritante medereizigers getrackteerd op mijn onavolgbare geur tijdens een sessie scheten laten.

Zo nu ga ik mijn Spaanse schoonheid ff een beurt geven.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: braadworst (IP Gelogd)
Datum: December 1, 2015 04:05PM

Ich bin ein deutscher Satz und ermöglicht 100% deutschen Fürze.

Vorzugsweise für eine solche schöne Holländerin und Ich mag ein Duft für ihr Verlassen dieses ganz toppie.

Niederlande oh, was du bist schön.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: happy new year (IP Gelogd)
Datum: January 3, 2016 09:01AM

zo lekker de nachtrein genomen.

Ik heb verschrikkelijk veel gezopen en gegeten, geen idee wat allemaal.

Ik weet wel dat ik weer heerlijk zat te meuren, maar min strakke wijffie ook hoor.

Wat dat betreft doet ze niet onder voor mij.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Annie (IP Gelogd)
Datum: January 4, 2016 03:28PM

zo heerlijk ik zat in de trein met een man tegenover mij. Ik zat daar lekker te ruften dus die man kon lekker meegenieten heerlijk!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: bull (IP Gelogd)
Datum: January 7, 2016 07:25AM

Ik zat laatst in de nachtrein. Ik moest heel nodig een poeppie laten. Komt er zo.n spierbundel aa en gaf me een keiharde kopstoot kopstoot. Ik was buiten kennis en voelde heel veel pijn in het ziekenhuis. Achteraf bleek dat hij gewoon is door blijven slaan als een dolle stier. Ik heb een gebroken oogkas uit zijn vorm neus gebroken kaak geperforeerde long moet 4 tanden missen en ben aan een oog blind De dader is nog niet gepakt.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: merkloos (IP Gelogd)
Datum: January 7, 2016 06:06PM

Tja zo zie je maar dat niet iedereen dit viespeuken tolereren. Lekker puh eigen schuld riscico van het vak. Eet je nu alleen vla loser hihihihi.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: nathasha (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2016 07:44AM

Helaas is mijn vriend bull (zie hierboven) in coma geraakt ben heel verdrietig nu. Ik hoop dat ze de dader snel te pakken krijgen.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Den Dave (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2016 06:07PM

Soms dan los ik een diarreescheet. Ik noem die dia dia's.

Zat onlangs op de trein met paar rappers. Ik zei tegen hen dat ik nen dia dia moest lossen.

Beginnen die kerels te beatboxen en iets te rappen van "soms lost hij een dia, nen dikken dia dia, we zingen ave maria, de koets knalt langs de industria, enz".

Ik dikke diarreescheet gelost. Weg sfeer bij die mannen.

Wil er een opstaan om mij te slaan. Ik omgedraaid en dia dia in zen gezicht gescheten.

Kerel op de grond aan het roepen van de pijn. Mijn dia dia's zijn immers erg zuur.

Nadien was ik erg geil en heb ik mezelf afgerukt op toilet.

Houdoe.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Sjefke (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2016 11:32PM

Schijtzooi zeg

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: kickbokser (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2016 09:48AM

Laatst zo'n tering mongool: zat te ruften waar mijn wijffie bij zat.
Gelukkig had ik mijn boksbeugel bij me en heb hem helemaal naar de klote geslagen.
Lekker tandloos is 'ie nu.
Toen begon dat lelijke mokkel van hem te schreewen, dus heb ik haar smoeltje ook ff verbouwd.
Moest natuurlijk mee met de politie ach ik krijg een taakstrafje en dat is dat ook weer klaar.

Niemand laat scheten waar mijn lekkere wijffie bij is, niemand.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: vieze man (IP Gelogd)
Datum: January 25, 2016 06:23PM

Ik hou als vieze man Mijn poep Lang op. Ik kan Dan lekker Mijn gang gaan in de trein. Ik last regelmatig wen matte zodat ER wen flinke plakkaat achter blijf op de stoel.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: schijter (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2016 06:35PM

Ok Ben ALS gestoorde schijterd vaak Te vinden op de plee in de trein. Ik lik Dan de held ws schoon en eet de poepresten op heerlijk.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: oordeel (IP Gelogd)
Datum: February 1, 2016 06:31PM

Schijterd ben van dat u beter het gesticht in kunt gaan en een flinke on therapie gaat

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Van Nelle (IP Gelogd)
Datum: February 5, 2016 08:53PM

Het aroma komt je tegemoet als ik mijn poepgat open doet.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Fred Kroket (IP Gelogd)
Datum: February 16, 2016 05:20PM

Ik kak gewoon in mijn broek op de trein. Echt heerlijk vind ik dat. Daarna zonder ik me af op de WC en ruk ik mezelf af met die stront als glijmiddel. Echt zalig. Meestal kots ik ook even op mijn eigen lul als ik daar zit en pis ik gewoon in het wilde weg gans dat toilet onder. Altijd lachen als daarna een deftige vrouw dat toilet binnenwandelt en de smurrie van kak, pis en sperma ziet liggen. Ik spring dan snel binnen en swaffel die griet met mijn halve stijve zodat alles ook in haar gezicht plakt. Daarna doe ik haar binnen en neuk ik haar in de anus, aangezien zij dat graag wil. Ik kom vervolgens klaar in haar anus en sta haar toe om mijn spunk terug in mijn mond uit te kakken, terwijl ik haar met mijn ondergekakte vingers bevredig in haar poes. Daarna sta ik recht en sla ik keihard op haar muil, waardoor haar neus breekt en er overal bloed rondspuit. Dit vindt zij zo geil dat ze mijn pik vol stront in haar mond neemt om te pijpen, waarna ik zo hard klaarkom dat het er via haar neus uitvliegt. Vervolgens zijn we aan mijn halte en stap ik uit.

Dat is een normale doordeweekse treinrit voor mij. Houdoe.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Homo Sapien (IP Gelogd)
Datum: February 26, 2016 07:32AM

Sorry hoor, ik kan mijn scheten niet ophouden.
Dat zit namelijk zo: ik ben in mijn kont geneukt door 10 groot geschapen negers, elk met een lul van 30 cm.
Nadat ze allemaal in mijn kont zijn klaargekomen hebben ze mij met hun vuist geneukt.
Hierdoor is mijn kringspier helemaal uitgescheurd.
Als ik nu een scheet laat spettert er allemaal sperma, poep en bloed tegen mijn string aan. Als homo trek ik natuurlijk elke dag vrouwenlingerie aan.
Ik heb geprobeerd een buttplug in mijn holletje te stoppen tegen het scheten laten, maar dan kan ik weer niet zitten.

Weet iemand een oplossing ?
Morgen heb ik een afspraak met 12 grote negers die mijn kont helemaal gaan uitwonen met hun lullen en vuisten.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Homo Sapien (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2016 09:19PM

Inmiddels zit de homo orgie erop.
12 grote negers hebben zich helemaal uitgeleefd op mijn kont.
Mijn kont voelt nu schraal en pijnlijk aan, mijn kringspier is nu nog verder uitgescheurd.
Ik zit in de trein continu scheten te laten, waarbij het spettert van de poep, sperma, en bloed.

Iemand die een oplossing weet ?
Ik heb duct tape gebruikt om mijn kont vast te plakken.
Dat helpt in ieder geval tegen de spetters, maar de lucht is nog steeds niet te harden.

Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:5 van 7


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: