lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig123456
Huidige pagina:6 van 6
Re: Scheten laten in trein
Gepost door: live uodate (IP Gelogd)
Datum: June 23, 2016 06:13PM

Ik zit inde trein nu naar den haag. Iedereen druk met zijn fijne mobieltje. Ik druks mij riante kont lichtjes op en laat een hele zachte scheet. Floep die is er uit. Een wolk van gas is het gevolg. Haha ik heb ineens de aandacht van iedereen. De schijt mobielers kijken elkaar aan wie heeft hem gelaten in deze warme trein? Ik merk dat hij heerlijk lang blijft hangen haha

Gepost door: Anoniemplje (IP Gelogd)
Datum: January 21, 2017 12:01AM

Hallo.

Vandaag wilde ik de de trein terug naar huis nemen, rond het spitsuur, half 5. Ik had pech dat de trein al een tijdje klaar stond om te vertrekken toen ik arriveerde op het station, en al rennend begaf ik mij naar een plekje in de drukke trein.

Gelukkig! er waren nog enkele plekken over, waaronder de stoelen naast een apart uitziende jongen. Snel kwam er een schone jongedame langslopen die heerlijk rook. Ze keek even rond en ging naast een aparte kerel zitten. Met een onhandige beweging trok die gast zijn tas van de stoel af zodat ze daar kon zitten met haar mooie derrière. Ik maakte een strakke beweging en ik zat pal voor haar

Toen ik neerplofte rook ik een heerlijke aromamix van oestrogeen en parfum. Ik keek naar het gangpad en probeerde mijn neusvleugels voorwaarts te bewegen om zo het meisje te ruiken. Na wat oefening met snuiven en zachtjes mijn hoofd naar voor te bewegen zodat ik haar nog beter kon ruiken. Wat mij betreft mocht ze nog de hele rit voor mij zitten.

Totdat halverwege de rit... Terwijl ik nog bezig was met mijn hoofdbewegingen zag ik in mijn ooghoek dat de jongen al de hele tijd apart zat te doen met zijn neus, volgens mij van het lachen, want namelijk na luttele seconden kwam er een smerige walm van rotte eieren mijn neus tegemoet, die mijn reukzintuig penetreerde en mijn frontale kwab op non-actief zette. Die geur was onlosmakelijk verbonden met de smerig uitziende jongen naast het fleurige frisse meisje!

Dit merkte ik doordat hij haar aankeek toen hij zijn windje lied met een grote glimlach op zijn gezicht. Het meisje rook ook het geurtje en kreeg meteen een rood gezicht. De hele rit heeft dat arme frisse fleurige meisje in de stank moeten zitten van een puisterige nerd...

klacht: Smerige jongens welke ranzige scheten laten in de trein terwijl ik frisse meisjes aan het ruiken ben.

Gepost door: Ratta (IP Gelogd)
Datum: November 1, 2017 01:04PM

Hou je bek man !
Je zit gewoon naar de onderbroek te ruiken, vieze smeerlap.
In de mannen kleedkamer zat je ook al aan onderbroeken te ruiken.

Ga naar pagina:  Vorig123456
Huidige pagina:6 van 6

Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: