lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:2 van 7
Re: Scheten laten in trein
Gepost door: vieze man (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 02:25PM

Maak van je scheen geen donderslag, maar laat hem wel lopen als Ome Joop!

Ik als ervarien scheten later probeer altijd sneaky een zachte te laten, maar met veel lucht effect.
Ik hoop dat 'ie lekker lang blijft hangen die geur.

Ik laat altijd wat zwaardere scheten met een wat matte geur.
Reizigers zijn niet blij met mij: alleen ze kijken en zeggen niets!

In de 17e eeuw was het een goed gebruik een scheet te laten in het openbaar, zelfs een compiment.
Dus de mensen mogen wat dankbaarder zijn als ze weer een onaangename geur ruiken. Het kost namelijk best veel geld en techniek om de juiste wind te laten met de juiste geur gehalte.

Oeps ik voel wat grrrrrrrrrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmm Grrrrrrrrrup gelukt. Zo die is eruit.
Dat lucht op!
Vorgen zit ik weer in de trein tr ruften ga zo door mensen!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: zwart fofo model (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 03:05PM

Ik ben een lekker zwartje zegt men. Van zo’n mooie dame verwacht je geen vies gedrag.
Laatste had ik oude kaas gegeten, en had last van mijn darmen.
Er floepte zomaar een zacht windje uit mijn lekkere kleine zwarte reetje.
Ik schaamde me, omdat het rook naar rotte eieren.

De man die tegenover mij zat bedankt mij hartelijk voor deze geur??

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Slarty Bartfast (IP Gelogd)
Datum: March 22, 2010 09:44PM


Het allermooiste? Als je last hebt van gas een coupé binnen lopen, een hele vieze, zachte scheet laten en dan aan de andere kant eruit lopen (bij voorkeur bij het aankomen op een station, en dan van buitenaf zwaaien naar de mensen in de bruine mist)

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Anoniem (IP Gelogd)
Datum: June 30, 2010 03:28PM

Dus ik pakte haar stok af en gooide het verder in de gangpad. Ik heb haar ook in het gezicht gespuugd en daarna swaffelde ik haar keihard in haar gezicht.

JIJ HEBT ECHT DRINGEND PSYCHISCHE HULP NODIG !!!


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Boer (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2010 01:07AM

Ik vind het heerlijk om keiharde scheten in de trein te laten. Er is niets mooiers dan lekker knetteren en als t mee zit ruikt ie ook nog eens te lekker. Gisteren nog: ik kwam met me maatje een coupe binnen en moest me toch een flinke harde ruft laten, en de geur echt niet normaal zo super. Vervolgens zijn we gaan zitten, laat die maat van mij toch een asociaal harde boer, keihard door de trein. Zegt ie van wedstrijdje boeren? Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. De ene na de andere boer knalt door de trein.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: scheetje (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2010 08:33AM

Nou met die warmte kwamen mijn medereizigers er echt slecht vanaf. Ik heb echt ongelimiteerd zitten ruften. Heerlijk in zo'n overvolle, snikhete trein. Dan blijft jouw geur zo lekker lang hangen. Die zure arrogante blikken van de reizeigers 'wie heeft 'm gelaten" en ik kijk natuurlijk gewoon mee, anders val ik door de mand hihihihihihihi. Ik kan met trots zeggen dat ik master chief scheten later ben.

Dit is de straf voor al dat slappe geouwehoer om mij heen (inclusief die tering mobieltjes). Kom maar op met je geluid, ik straf je af met een geweldige scheet!

Wie gaat er winnen denk je?



Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:23PM

Mijn ringtone laat ook scheten. Ik win!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: scheetje (IP Gelogd)
Datum: August 12, 2010 12:09PM

nou niet echt Henk, je mobiel laat geen overheerlijk geur achter.

Ik win dus met een verbluffende muffe geur om mij heen.

Geloof me Henk, je wil niet naast mij zitten in de trein als ik er een gelaten heb!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Kees (IP Gelogd)
Datum: August 27, 2010 11:44PM

Ik moet gewoon ontluchten zegt de arts. Dan zeg je gewoon tegen die oude dame dat d'r bruine ster open staat. Lekker stiekum van die zachte flatussen laten als de conducteur komt....

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Schetenprobleem (IP Gelogd)
Datum: October 19, 2010 01:16PM

Ik moet regelmatig scheten laten en kan ze ook lang niet altijd ophouden. Ik krijg dan écht buikpijn en als ik het te lang op houd word mijn buik ook helemaal dik en krijg ik last van mijn maag. Ik laat dus heel vaak gedoseerd scheten. Ik probeer in ieder geval te zorgen dat er niemand in de buurt is en niemand het kan horen, het liefst natuurlijk op het toillet. Maar ik laat ze dus op mijn werk, in winkels, op straat, op de fiets. Ik vind het heel erg vervelend maar ik kan er echt vrij weinig aan doen. Gelukkig is het bij mij vaak in periodes en gaat het de laatste tijd best goed.

Thuis laat ik gewoon te pas en te onpas scheten, ook niet expres hoor. A. vind het niet echt sexy, maar sinds ik écht mijn best doe ze niet meer aan tafel te laten (haha heeft gelijk ook hoor, bah!) en hij weet dat ik er écht last van heb is het wel prima. Haha heel vaak als ik net in bed lig moet ik scheten laten, haha dan waarschuw ik altijd maar even. Ik mag van hem niet wapperen met de dekens...

Maar goed, sinds een jaar of 2 laat hij zelf ineens ook scheten, daarvoor hield hij ze áltijd in bij mij in de buurt. Ik vind het ook niet echt sexy, maar nu is het tenminste een beetje gelijkwaardig.

Bij mijn ouders thuis laat ik ook gewoon scheten, mijn moeder heeft darmkanker gehad en had daarvoor altijd al darmproblemen dus ik weet niet beter dan dat ze constant scheten laat. Bij vriendinnen thuis laat ik meestal geen scheten. Ik vind dat vervelend, ik wil niet dat ze in de stank zitten etc. resultaat is vaak wel buikpijn, maar goed dat moet je er dan maar voor over hebben. Ik heb één vriendinnetje bij wie ik wel scheten laat, ze doet het ook bij mij...haha.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Gerard (IP Gelogd)
Datum: October 28, 2010 08:32PM

Het is prachtig hoe het winden cq ruften door meerdere deskundigen bovenstaand is beschreven.
Daar kan ik mij helemaal in vinden!!!

Waar het de eigen ervaring betreft vond ik het altijd erg leuk om in de supermarkt met een vriend stiekum stink scheten te laten.
Ik wachtte dan naast hem geinterseerd in wat hij ging kopen in een gangpad en liet een smerige scheet wanneer ik iemand aan zag komen.
Dan liep ik snel weg zodat de persoon die eraan kwam naar mijn vriend keek of soms zelfs daarover wat zei.
Ik stond dan inmiddels een parallel gang en lachte mij een ongeluk om de wijze waarop mijn vriend reageerde.
En mij nadien uitschold.

Laatstelijk nog een ervaring in het vliegtuig met mijn vrouw.
Eén rij voor ons zat een moeder met een zeer ontevredendochter van omstreeks 25 jaar die overal op katte. Niets was goed.
Twee rijen voor ons zaten 3 oudere dames waarvan éé'n met met donker haar die een baan midden over haar hoofd had geblondeerd. Leek wel een Sioux indiaan die nogal opviel.
Ik liet tot twee keer toe een stinkscheet op slofjes.
Dan reageert de dochter op de rij voor ons ineens met harde stem "wat stinkt het hier alweer " waarbij zij nogal nadrukkelijk de Sioux als dader aanwees.
Mijn vrouw mij maar aanstoten en aankijken.
Want zij had een nadrukkelijk vermoeden wie werkelijk de dader was.
En ik ben bijna gestikt in het inhouden van mijn lach.

Wanneer ik er nu weer aan denk lach ik mij weer een bult.




Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Diaree (IP Gelogd)
Datum: June 20, 2011 07:44AM

Ach, het kan best erger zijn dan je ergere op die die een scheet laten in de trein maar erger is dat iemand die aan de diaree is en dan een scheet wil laten om andere mensen mee te laten genieten er per ongeluk wat mee laat komen zodat het textiel er van gaat plakken.
Zo zie je maar weer dat de dader vaker de dupe is van zijn eigen werk wat misschien goed bedoeld was om andere mensen mee te laten genieten en dan omdat men misschien denkt ik ben daags ervoor naar de Chinees geweest en je weet als je dan een roffel laat gaan het behoorlijk kan gaan luchten.
Ik denk maar zo mensen, wat je niet weet doet wel een scheet. Amen.....................wim

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: wimjacobs (IP Gelogd)
Datum: June 20, 2011 09:09AM

Hoi schijtgraag Nederland,

Ach mensen waar maken wij ons eigenlijk druk om, vanwege iemand die zijn kringspieren op dat moment niet in bedwang kan houden? Erger vind ik het voor het persoon zelf die er eigenlijk buikpijn technisch gezien er op vooruit heeft willen gaan laat staan dat zo iemand misschien wel aan de diarree is of was en gedacht had nu kan ik mijn buikpijn tot het einde brengen door een warme ontluchting toe te passen hier en toevallig in de trein, jammer voor de mede reizigers maar het moest nu eenmaal.
Wat dus erger is dan die lucht in de trein is dat men bij diarree en zo’n ontluchting door het te hard douwen en het verweken van de kringspieren er tot ergernis van iemand zelf wel wat mee gaat komen en als gevolg het textiel aan de plakkerige kant gaat worden, dat is wel erger dan de reuk, laten we blij zijn dat men die herkenbare lucht in de trein mogen snuiven en niet het gevolg er van moeten mee hoeven te maken want daar zit het probleem.

Wim

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Peter (IP Gelogd)
Datum: November 20, 2011 08:58PM

Scheten in een overvolle trein laten is erg verfrissend en je zuivert de lucht. Mensen kunnen tijdens de treinreis langdurig van de exotische geuren genieten. Wat ook goed voor de mensheid is, is een scheet laten op een volle roltrap van het station. Ik voel mij af en toe ook een weldoener voor de mensheid door mensen te verblijden met de natuurlijke aromatische geuren.

Peter

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Genieter (IP Gelogd)
Datum: December 29, 2011 08:29PM

Zolang het van onder nog bromt is het hart gezond.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: wim (IP Gelogd)
Datum: January 15, 2012 09:53PM

wisten jullie dat als een scheet word gelaten in een trein het wel zo goed is voor de vliegen die las maar ons in de weg zitten die gaan dan daar naartoe waar het voor hun aangenamer is, alleen als je op een roltrap naar boven gaat en er staat iemand voor je die een scheet laat en jij neushoogte staat met je voorganger die staat te rufte isd at minder leuk of hij geeft het aan mett ,,Weet je, ik liet en scheetje,,

lekker man
Gepost door: JJ (IP Gelogd)
Datum: January 24, 2012 12:15PM

Een scheet op z'n tijd...
Lekker juist!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Aad Bilnaad (IP Gelogd)
Datum: April 11, 2012 12:09AM

Hallo.

Vandaag wilde ik de de trein terug naar huis nemen, rond het spitsuur, half 5. Ik had pech dat de trein al een tijdje klaar stond om te vertrekken toen ik arriveerde op het station, en al rennend begaf ik mij naar een plekje in de drukke trein.

Gelukkig! er waren nog enkele plekken over, waaronder de stoelen naast een apart uitziende jongen. Snel kwam er een schone jongedame langslopen die heerlijk rook. Ze keek even rond en ging naast een aparte kerel zitten. Met een onhandige beweging trok die gast zijn tas van de stoel af zodat ze daar kon zitten met haar mooie derrière. Ik maakte een strakke beweging en ik zat pal voor haar

Toen ik neerplofte rook ik een heerlijke aromamix van oestrogeen en parfum. Ik keek naar het gangpad en probeerde mijn neusvleugels voorwaarts te bewegen om zo het meisje te ruiken. Na wat oefening met snuiven en zachtjes mijn hoofd naar voor te bewegen zodat ik haar nog beter kon ruiken. Wat mij betreft mocht ze nog de hele rit voor mij zitten.

Totdat halverwege de rit... Terwijl ik nog bezig was met mijn hoofdbewegingen zag ik in mijn ooghoek dat de jongen al de hele tijd apart zat te doen met zijn neus, volgens mij van het lachen, want namelijk na luttele seconden kwam er een smerige walm van rotte eieren mijn neus tegemoet, die mijn reukzintuig penetreerde en mijn frontale kwab op non-actief zette. Die geur was onlosmakelijk verbonden met de smerig uitziende jongen naast het fleurige frisse meisje!

Dit merkte ik doordat hij haar aankeek toen hij zijn windje lied met een grote glimlach op zijn gezicht. Het meisje rook ook het geurtje en kreeg meteen een rood gezicht. De hele rit heeft dat arme frisse fleurige meisje in de stank moeten zitten van een puisterige nerd...

klacht: Smerige jongens welke ranzige scheten laten in de trein terwijl ik frisse meisjes aan het ruiken ben...

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: vergissing is menselijk (IP Gelogd)
Datum: April 13, 2012 03:36PM

Bilnaad, je zou nog verbaasd staan hoeveel mooie meiden van die vieze stinkscheten laten!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: lucky bastard (IP Gelogd)
Datum: April 13, 2012 03:40PM

Ik ben een nette zakenman, en rij ook regelmatig met de trein. Mijn darmen spelen mij vaak parten.

Hierdoor moet ik regelmatig ruften. ze zijn nauwelijks hoorbaar maar de geur is niet om te harder.
Dezelfde geur die je hebt als een boer ff flink gegierd heeft.

Maar laatst was het zover: ik liet er weer een, had ik gelijk een plakkaat in mijn broek en moest nog naar een klant.

Dus ik stonk de hele dag naar de stront, klant doet nu geen zaken met mij :-(

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: lekker blondje (IP Gelogd)
Datum: April 13, 2012 03:43PM

hallo Bilnaad, soms zit je er echt naast. Ben een lekkere blonde studente heb altijd een lekker geurtje op.

Stiekum laat ik wel eens een scheet met een geur die lang blijft hangen.

Dus denk de volgende keer bij een lelijke jongen en een mooi meisje: misschien is dat mooie meisje aan het ruften

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: een trotse niet roker (IP Gelogd)
Datum: May 9, 2012 02:17PM

Hallo iedereen...

Ben een jongen van 25 en zit met raar probleempje... Sinds ong. 1,5 weken ben ik gestopt met roken. Alles gaat goed, geen behoefte om weer te beginnen. Ik zit alleen met 1 probleem: sinds ik ben gestopt extreem veel last van gas. Ik boer en scheet de hele dag door. Soms wordt het zelfs zo erg dat ik er een lichte steek net onder de ribben van krijg. Dan komt er echt een mega scheet uit en tis weer over.

Ik weet niet of dit echt ernstig is en of het weer over gaat... Toen ik nog rookte had ik bijna geen last van winderigheid... Mn eetgewoontes zijn verder niet verandert..

zit er verder ook niet echt mee, mn collega's op het werk echter wel, die zitten vaak in de stank hahahaha.

Iemand soortgelijke ervaringen?? of misschien tips??

een trotse niet roker

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: laat 'm maar gaan (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2012 12:37PM

Laats had ik lekkere Javaanse bami op. Die dag erna ging ik van Den Haag naar Groningen 3,15 uur rijden.
Lekker muziekje op niets aan de hand zou je zo zeggen. Komt er zo 'n etterbak tegenover me zitten en begint een sc heet te laten. Hij lagde geniepig naar mij. Hij wist alleen niet wat ik gisteren gegeten had. Dus ff flink persen en ja hoor een hele zacht wind verdween uit mijn ster. Toen lagde ik hahahaha die jongen ging gelijk ergens anders zitten. Zelf ik werd onpasselijk van de geur (en vele medereizigers ook hahahaha)

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: dikke Willem (IP Gelogd)
Datum: July 12, 2012 06:41PM

Ik had laatst best zwaar getafeld en moest helaas een grote boodschap doen op de WC in de trein.
Ik laat zelden scheten, maar weet als ik een flinke Bulgaar drop, de geur niet om te harden is. Zo ook nu weer. Ik ha heerlijk zitten schijten, en de halve trein kon meegenieten van de geur. NIEMAND nam die WC nog hahahahaha

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: dirty harry (IP Gelogd)
Datum: July 23, 2012 10:46AM

Hallo scheet vrienden

Tja laatst had ik een probleem, of de NS eerder en een dame.

Ik kwam terug van een etentje, en moest enorm voor een grote boodschap.

Die toilet zag er niet uit maar goed, niet op de bril zitten, dan ging het wel.

Een big mamma dropte ik zo in het smerige WC'tje van de NS.

Ik ging bijna van mijn stokje, Jezus wat een gierlucht.

Kwam tot de ontdekking dat de klep vastzat, en het water "op"was…. Oeps!

Nouja dan maar weggaan. Een man die in het balkon was, rook dit, en ging gelijk met een getrokken gezicht van minachting elders zijn vertier zoeken.

Maar nu komt het: er kwam een huppelkutje langs met mobieltje in haar handen.

Ze moest naar de WC, ze opent de deur en valt letterlijk op de grond.

Ik heel onschuldig: mevrouw gaat het?

hahahahaha

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: psychiater (IP Gelogd)
Datum: July 23, 2012 04:04PM

ik heb een heer in de praktijk die laat elke keer zijn gas en geur lopen uit zijn ster

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: ik citeer (IP Gelogd)
Datum: July 24, 2012 12:50PM

Waar is de sonore scheet gebleven? Deze vraag wekt bij mij een diep gevoel van melancholie. Ik kan me het moment niet meer herinneren dat ik iemand voor het laatst in het openbaar een klaroenstoot hoorde geven. Onbeschaamd, zo van hier sta ik, ik kan niet anders. De voortgang van de beschaving mondt uit in de totale repressie van de scheet. Hij verdwijnt uit het openbare leven, niet alleen als onbedoeld auditief signaal, maar ook als reukmarkering in het publieke domein. Zelfs in trein of bus ruik je zelden nog die alle hoop ontnemende putlucht die je even doet beseffen dat je een mens bent en sterfelijk.

Een scheet biedt niet alleen bron een van onderdrukt genoegen, maar ook een vorm van troost. De scheet verbindt ons met de aarde. Hij is de wegbereider van de ontlasting. Hij is het gas dat zich spontaan vrijmaakt om opluchting te geven aan ingewanden en gemoed. Het wezen van de scheet is beweging. Het Latijnse wordt ‘flatus’, dat ‘wind’ betekent duidt op de verplaatsing van lucht die kenmerkend is voor de scheet. Een muzikale verplaatsing van lucht, meer is het niet. Een scheet zonder klank is als een vogel zonder zang. Kenmerkend ook voor de scheet is ook het onbedoelde karakter ervan. Toch kan juist in het schemergebied van willekeur en beheersing iets heel moois ontstaan. Daar gaat het flatuleren over in de petomanie. Het doelbewust produceren van een welluidende scheet.

Het femomeen petomanie is nog niet zo oud. In de geschiedenis is de petomaan een product van de moderniteit. Nog in de achttiende eeuw was het zelfs in de hoogste kringen heel gebruikelijk om publiekelijk te flatuleren. Het civilisatieproces is van de verfijning van tafelmanieren en eetgewoonten langzaamaan afgezakt naar de etiquette van de anus. Naarmate de ongemanierde burger meer en meer in het keurslijf van de beschaving werd geperst, verdween de scheet als geoorloofd signaal van lichamelijk welbevinden. Boeren en scheten werden zo uitingen die de schaamte opwekken.

Het doelbewust doorbreken van dit taboe is dan ook een product van de Victoriaanse tijd. De Fransman Joseph Pujol, die bekend staat als de eerste petomaan, betreedt aan het eind van de negentiende eeuw het toneel. Letterlijk, want zijn optredens in de Moulin Rouge trokken belangstelling uit heel de wereld. In zijn hoogtijdagen trok hij meer publiek dan Sarah Bernardt. Zelfs Freud bezocht zijn shows, gefascineerd als hij was door de anale fixatie die door deze artiest tot een nieuwe kunstvorm gesublimeerd werd. In feite was Pujol een charlatan. Zij scheten waren immers niet echt. Ze roken niet eens. Hij had alleen het vermogen ontwikkeld om lucht van buiten met de anus ‘in te ademen’ en vervolgens naar believen als een trompet weer uit te stoten.

Hoe het ook zij, de verschijning van de petomaan luidde de teloorgang in van de scheet. De schoonheid van het flatuleren werd gedegradeerd tot een spectaculaire beleving in dienst van de sensatiebeluste massa. De scheet werd letterlijk van zijn aardse oorsprong ontdaan. De stank, die in alle registers van walging en perverse zelfgenoegzaamheid de basis vormt van de scheet, is in onze tijd taboe verklaard. Het lichaam werd uitgeleverd aan de terreur van de deodorant. De mens werd een antiseptische constructie van de mode-industrie die ons alle geweld wil doen geloven dat we geen oorsprong hebben in het binnenste van de buik. Een mens wordt tussen stront en pis geboren, zei Seneca al. Alleen de diepe putlucht van de scheet herinnert ons nog aan onze ware herkomst.

Lezend in een boek over Augustinus stuittie ik gisteren op een ode aan de scheet. De oude kerkvader raakte in zijn laatste levensjaren zo overtuigd van de glorie en almacht van God, dat hij niet het hoogste begon te bejubelen, maar het laagste dat denkbaar is. Het laat-antieke denken hanteerde een hiërarchisch ideeënkader, waarin het lichaam de onderste plaats innam. Langs deze lange weg van vlees en drek naar geest en God moest de mens zien op te stijgen. Maar ook in de onderste regionen van aarde en lichaam is de Platonische schoonheid te vinden. Zo heeft Augustinus niet alleen een loflied kunnen zingen op de pracht van de worm met zijn schitterende kleur en volmaakte ronde lichaamsvorm, maar roept ook de scheet bij hem pure verwondering op.

Zo beweert hij dat de mens zijn scheten meer onder controle heeft dan zijn erecties: “Sommigen brengen uit hun achterste zonder enige stank naar hun believen zulke harmonieuze geluiden te voorschijn dat ze ook naar die kant

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: lieve oude dame (IP Gelogd)
Datum: July 26, 2012 01:27PM

Gisteren zat ik in de trein van Zwolle naar Amersfoort.
Zat er een dikke zwetende vette kerel naast me, zeer onbeschoft scheten te laten, en de geur was niet om te harden.

Uit wanhoop ben ik maar ergens anders gaan zitten.

Is dit normaal???

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: preferent (IP Gelogd)
Datum: July 27, 2012 12:01PM

Maakte laatst wat mee:

zit er een vent in de trein een krantje te lezen.
Niks aan de hand tot dan toe.
Slaat hij plots zijn krant dicht, trekt zijn achterwerk omhoog en laat een full forse scheet!

Bilnaat gaan weer naar beneden, en hij gaat weer vrolijk door met het lezen van de krant.

De geur die uit zijn ster kwam was niet om te harden. Die man deed alsof er niks aan de hand was.
Volgens mij voel je je dan echt thuis in de trien.

Nouja zeg.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: pizza lady (IP Gelogd)
Datum: August 1, 2012 04:13PM

hahahaha WAT EEN LEUKE VERHALEN.

Ik heb gisteren heerlijk 1 uur zitten ruften in de trein.

Je eigen geurtje ruikt zo lekker

Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:2 van 7


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: