Gebrek aan klantvriendelijkheid
Gepost door:
R.J.Bignell (IP Gelogd)
Datum: November 29, 2011 11:17AM
Ben zondag 27 nov 2011 op schiphol aangekomen en wilde met trein v.a Schiphol naar Den Haag.
Deze zou om 17.58 vertrekken om 17.56 komt het bericht dat deze trein niet verder gaat dan Leiden. Voor ons nog verstaanbaar en begrijpelijk maar voor de vele buitenlanders niet te begrijpen want het schijnt heel moeilijk te zijn om stations omroeper(s)ters te vinden die buiten onverstaanbaar Nederlands geen Engels,Duits of enige ander taal beheersen en dan nog maar te zwijgen over de schandalige berichtgeving in de trein.Zelden zo slecht iemand in z'n moeder taal horen spreken.In het buitenland gebruikt men op bijna alle trajecten ingesproken bandjes in meerdere talen.Moet toch niet zo moeilijk zijn..
Als laatste nog het volgende , het lijkt wel of Macdonalds z',n junk food in de trein verkoopt wat een zooitje.
Frites ,Mayo ,zakje en bekers op banken en vloeren.Zeker in treinen die vanuit of via schiphol rijden is dit een zeer slechte reclame voor ons land.I.P.V. geld uit te gegeven aan allerlei onzin projecten zou het beter zijn omk wat meer schoonmaakbedrijven in te zetten, maar blijkbaar vind men dit niet vbelangrijk.