lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
problemen door winter geld terug
Gepost door: mier (IP Gelogd)
Datum: February 4, 2012 07:34PM

mijn moeder vroeg me haar idee op internet te plaatsen
zij kan niet reizen met de trein, doordat de ns niet winterklaar blijkt te zijn, en gaat hierdoor haar geld terug vragen via de ns en raad dit anderen ook aan.
natuurlijk zou ze liever met de trein gegaan zijn maar dat blijkt niet mogelijk helaas
hoop voor iedereen dat het snel opgelost is!

Re: problemen door winter geld terug
Gepost door: h.slegers (IP Gelogd)
Datum: February 4, 2012 09:40PM

graag nieuwe trein kaartjes ivm problemen met de treinen voor mij en mijn vrouw .wat een gezellig dagje had moeten worden werd een dag van wachten en wachten en niet aankomen op de plaats van bestemming.

Re: problemen door winter geld terug
Gepost door: P.J.A,Vlas (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2012 12:15PM

Ben 4 februari om 09uur56 uit Maastricht naar Den Bosch vertrokken ivm afspraak om 12uur aldaar. Trein reed niet verder dan Geldrop en keerde daarna weer terug. NS heeft mij niet in Den Bosch kunnen brengen; wens mijn geld ad Euro 11,00 terug op giro 1038946. Treinkaartje 124637 / 710 / 00217. Formulier voor deze teruggave op station waren op.

Re: problemen door winter geld terug
Gepost door: H. Hoefakker (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2012 01:32PM

Dezelfde klacht en idee als voorgaand: geen vervooer mogelijk op zat.4- en zondag 5 februari.
Dus graag vervangende dagkaart. Bij voorbaat dank.

Re: problemen door winter geld terug
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2012 09:42PM

Als jullie geld terugwillen: dit is GEEN officieel forum van de NS (die kiezen voor hun forum wel een andere naam uit dan nsstress.nl). Dus geld terugvragen moet dan via de website of via de Tickets & Service op het station.
Overigens is het ook zeer onverstandig om je gironummer op een publiek forum te posten.

Re: problemen door winter geld terug
Gepost door: A.schouten (IP Gelogd)
Datum: February 15, 2012 11:53AM

Wilde zowel zaterdag 4 als zondag 5 febr. 2012 met mijn 2 kruidvatkaartjes reizen. Strandde op station Utrecht en ben daar door familie opgehaald. Durfde zondag niet te reizen. Wat doe ik nu met deze 2 kaartjes?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: