lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Gebrek aan klantvriendelijkheid
Gepost door: R.J.Bignell (IP Gelogd)
Datum: November 29, 2011 11:17AM

Ben zondag 27 nov 2011 op schiphol aangekomen en wilde met trein v.a Schiphol naar Den Haag.
Deze zou om 17.58 vertrekken om 17.56 komt het bericht dat deze trein niet verder gaat dan Leiden. Voor ons nog verstaanbaar en begrijpelijk maar voor de vele buitenlanders niet te begrijpen want het schijnt heel moeilijk te zijn om stations omroeper(s)ters te vinden die buiten onverstaanbaar Nederlands geen Engels,Duits of enige ander taal beheersen en dan nog maar te zwijgen over de schandalige berichtgeving in de trein.Zelden zo slecht iemand in z'n moeder taal horen spreken.In het buitenland gebruikt men op bijna alle trajecten ingesproken bandjes in meerdere talen.Moet toch niet zo moeilijk zijn..
Als laatste nog het volgende , het lijkt wel of Macdonalds z',n junk food in de trein verkoopt wat een zooitje.
Frites ,Mayo ,zakje en bekers op banken en vloeren.Zeker in treinen die vanuit of via schiphol rijden is dit een zeer slechte reclame voor ons land.I.P.V. geld uit te gegeven aan allerlei onzin projecten zou het beter zijn omk wat meer schoonmaakbedrijven in te zetten, maar blijkbaar vind men dit niet vbelangrijk.

Re: Gebrek aan klantvriendelijkheid
Gepost door: nnugteren (IP Gelogd)
Datum: February 12, 2012 02:28AM

Als antwoord op de smerige treinen en de zakjes patat en wat er al wel niet meer allemaal ligt.kan ik alleen maar zeggen:Misschien zou iedereen eens iets meer naar zichzelf moeten kijken want deze rotzooi wordt wel door de reiziger zelf veroorzaakt.Maar misschien vindt de gemiddelde Nederlander het wel prettig om in zijn eigen vuil te verkeren.En dan is het wel weer heel erg gemakkelijk om dan weer naar de NS te wijzen want zij zijn dan weer niet klantvriendelijk.Maar hoe zit het nu eigenlijk met die klanten??

Re: Gebrek aan klantvriendelijkheid
Gepost door: harry (IP Gelogd)
Datum: February 12, 2012 03:07PM

over de omroepberichten ja daar kennen we het lang over hebben.
over het vuil in de trein ja daar moeten mensen toch eens achter zijn oren krabben.
mensen die dit doen kunnen wel de moeite nemen om het te kopen mee de trein in nemen het lekker opeten maar vervolgens zijn eigen zooi opruimen is voor vele toch veel moeite ja (kost te veel energie)
zo zie je dat mensen die zijn zooi niet opruimen toch goorlappen zijn en niet aan zijn mede mens denken.
mensen ruim je zooi op op het station staan overal prullenbakken gooi het daar gewoon in.
en geef de ns niet altijd hiervan de schuld want de zooi wordt niet meegenomen door de ns zelf maar door de mensen die het zelf achterlaten.
zo zie je maar dat veel mensen geen fatsoen meer hebben en maar erg laks zijn met alles.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: