Ik haat de NS.. Zelfs korte simpele trajecten kunnen ze niet..hoelang bestaat dit bedrijf nu al???? ongelofelijk hoe incompetent kun je zijn? Waarom zou ik betalen voor slechte diensten en slechte service? Als je iets koopt in de winkel en het is niet goed dan breng je het toch ook snel terug? Nee ik ga zwartrijden of een illegale ov kopen want ik ga niet meer betalen aan deze Mongloids
OMG KUT NS. WANNEER STOPT DEZE belachelijke monopolie die jullie hebben.. ik wil een daluren abbonement afsluiten kan niet want jullie site en ideal hebben een conflict. . Al twee dagen. Dan ga ik naar een ns service balie owja drie keer raden... daar kan het ook niet. En jullie achterlijke palen kunnen het natuurlijk ook niet....
En me trein is vertraagd we betalen allemaal voor een dienst die waardeloos is.
Een intense NS/ProRail haat!! Door mijn verhuizing genoodzaakt een rot traject te reizen waarin serieus echt iedere keer vertraging in voorkomt. Nooit kan ik normaal op tijd op mijn werk aankomen. Aansluitingen mis ik hierdoor vaak waardoor ik vervolgens nog eens een half uur extra reistijd heb. Dit vind ik echt schandalig.