lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
NS Haat
Gepost door: kwade man (IP Gelogd)
Datum: January 25, 2014 08:21PM

Ik haat de NS.. Zelfs korte simpele trajecten kunnen ze niet..hoelang bestaat dit bedrijf nu al???? ongelofelijk hoe incompetent kun je zijn? Waarom zou ik betalen voor slechte diensten en slechte service? Als je iets koopt in de winkel en het is niet goed dan breng je het toch ook snel terug? Nee ik ga zwartrijden of een illegale ov kopen want ik ga niet meer betalen aan deze Mongloids


Re: NS Haat
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: January 26, 2014 05:40PM

Misschien is het een idee om een specifiek traject of zoiets te noemen? winking smiley

Re: NS Haat
Gepost door: dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2014 12:28PM

wellihct is een @#$%& wat voor u en lekker thuis blijven?

Re: NS Haat
Gepost door: Barry Dikke (IP Gelogd)
Datum: January 31, 2014 01:50AM

? blijven thuis lekker en u voor wat @#$%& een is wellihct

Re: NS Haat
Gepost door: dikke barry (de echte) (IP Gelogd)
Datum: March 11, 2014 04:13PM

die 2 berichten zijn niet van mij &^%$(*)#@!

Re: NS Haat
Gepost door: Barriy Dikke (IP Gelogd)
Datum: March 19, 2014 02:21PM

jaja

Re: NS Haat
Gepost door: sher (IP Gelogd)
Datum: June 4, 2014 04:58PM

OMG KUT NS. WANNEER STOPT DEZE belachelijke monopolie die jullie hebben.. ik wil een daluren abbonement afsluiten kan niet want jullie site en ideal hebben een conflict. . Al twee dagen. Dan ga ik naar een ns service balie owja drie keer raden... daar kan het ook niet. En jullie achterlijke palen kunnen het natuurlijk ook niet....

En me trein is vertraagd we betalen allemaal voor een dienst die waardeloos is.

Re: NS Haat
Gepost door: Dorien (IP Gelogd)
Datum: July 27, 2015 01:32PM

Een intense NS/ProRail haat!! Door mijn verhuizing genoodzaakt een rot traject te reizen waarin serieus echt iedere keer vertraging in voorkomt. Nooit kan ik normaal op tijd op mijn werk aankomen. Aansluitingen mis ik hierdoor vaak waardoor ik vervolgens nog eens een half uur extra reistijd heb. Dit vind ik echt schandalig.

Re: NS Haat
Gepost door: frisse lucht (IP Gelogd)
Datum: August 4, 2015 04:20PM

ach zie andere forum, lucht je hart, en gooi gewoon je gaskanaal en verras het NS personeel en de medereizigers op een heerlijke verrot geurtje :^+



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: