lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Overgang naar openbaar vervoer
Gepost door: A.J.VAN SOEST (IP Gelogd)
Datum: September 29, 2009 05:30PM

Hallo;
Had het plan opgevat meer gebruik te gaan maken van het OV en geef hieronder mijn eerste
ervaringen:

Op Vrijdag 18 September wilde ik mij 's ochtends door NS laten vervoeren van Alkmaar naar Heemstede
maar door een blokkade (men zei een botsing met een auto maar ik denk iets anders in Castricum of
Heiloo) was vervoer per trein naar Uitgeest niet mogelijk. Ik miste mijn afspraak in Heemstede want
ik moest over Hoorn gaan reizen met overstappen in Hoorn/Sloterdijk/Haarlem.

Op Zondag 27 September nam ik de IC-trein in Adm cs van 19.42 uur met bestemming Alkmaar
en aangekomen in Alkmaar mochten de reizigers de trein niet verlaten want de politie had tijdelijk
beslag gelegd op de trein teneinde te speuren naar een aantal vervelende reizigers die een ouder
echtpaar zouden hebben bedreigd. Ik en velen met mij hebben toen ca 1 uur in de trein moeten
wachten vooraleer we eruit mochten!

Al met al 2 heel vervelende ervaringen te meer daar 27/9 mijn verjaardg is!

Zou toch wel graag van NS commentaar willen vernemen en zo mogelijk smartegeld
m.v.g. A.J.Van Soest


Re: Overgang naar openbaar vervoer
Gepost door: mcn (IP Gelogd)
Datum: September 30, 2009 03:26PM

Mag ik uw kristallen bol lenen? U kunt schijnbaar alles zien wat op grote afstand gebeurt. Als een botsing op de weg gebeurt waar gaat u dan verhaal halen?

Moet u niet bij de politie zijn of de " aardige" mensen die weer eens de boel op stelten zetten om verhaal te halen ivm uw ervaring in Alkmaar?

Het is erg makkelijk om NS overal de schuld van te geven, maar heeft u bijvoorbeeld bij de politie geklaagd die op dat moment in de trein aanwezig waren? Nee, natuurlijk niet, pas als deze weg zijn gaanwe over alle NS personnel pissen en roepen we SCHaNDE SCHANDE,

Zielig

Re: Overgang naar openbaar vervoer
Gepost door: pino (IP Gelogd)
Datum: September 30, 2009 03:37PM

echt weer een typische geval van hollandse opmerkingen he om smartegeld te vragen.
2 ernstige gevallen van een ongeval en een beroving van 2 personen daar hoor je niks over hoe erg het is, triest hoor dat we nooit medeleven horen maar wel meteen over smartegeld beginnen.
waar is onze medeleven gebleven,

triest hoor




Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: