lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
55 euro van verkeerde bankrekening afgeboekt!!!!!
Gepost door: Bianca (IP Gelogd)
Datum: September 14, 2009 03:28PM

Ja, jullie zien het goed. Hou maar goed je rekening in de gaten, want voor je het weet ben je 55 euro lichter op je bankrekening zonder dat je er om heb gevraagd. Het is mijn dochter overkomen. Wij maken nooit gebruik van de NS. Maar doordat een NS medewerker met cijfers heeft gegoocheld, zijn ze op haar bankrekening terrecht gekomen en is er bij haar 55 euro van haar rekening afgeboekt voor een voordeeluren abonnement die zij dus helemaal niet gebruikt!!!! Tuurlijk, een foutje is menselijk. Maar los dat dan zo snel mogelijk op zou ik zeggen. Nee!!!!! Daar gaan dan nog 3 weken overheen. ( zeggen ze) Wij hebben het bedrag gelijk geprobeerd terug te boeken, maar dat kon natuurlijk niet. Wij hebben hier te maken met een incasso zonder terugboekrecht. Afboeken van je rekening word zonder toestemming ff gedaan, maar het geld terugboeken daar gaat 3 weken overheen. 3 Weken, 3 telefoontjes a 0.10 ct per minuut en een brief later is het geld dus nog niet terug geboekt. Toen wij deze fout van de NS ontdekte ben ik gelijk gaan bellen. Het was dus een fout van een medewerker en het zou zo snel mogelijk worden opgelost. Ik moest een nummer doorgeven wat ook op de afschrijft stond. Dat heb ik ze gegeven. 1 Sept. is nog eens gebeld door mij en vertelde ze mij dat het net de deur uit was en dat het met een week voor elkaar zou zijn. NIET DUS.Vandaag ben ik maar weer in de telefoon geklommen en nu werd mij opnieuw een nummer gevraagd!!!! Hetzelfde nummer die ik al eerder heb door gegeven. Goh, zei ik. Als dat maar niet betekent dat het nu nog 3 weken langer gaat duren. Dat wist de mevrouw ook niet. Nou daar ben je dus mooi klaar mee. Mijn dochter hoopt snel het geld op haar bankrekening terug te zien, met rente!!!! Want dat bellen en brieven sturen is ook niet gratis. Wij hebben het wel gehad met de NS.

Re: 55 euro van verkeerde bankrekening afgeboekt!!!!!
Gepost door: bianca (IP Gelogd)
Datum: September 14, 2009 08:11PM

O,ja. Onze dochter is 12 jaar. Dat was ik vergeten erbij te schrijven.

Re: 55 euro van verkeerde bankrekening afgeboekt!!!!!
Gepost door: bianca (IP Gelogd)
Datum: September 21, 2009 02:33PM

Vandaag maar weer eens gebeld met de NS klantenservice. Het geld zou na 3 weken op de rekening zijn terug gestort. Nou niet dus. Het afboeken gebeurde 26 augustus jl. en ik heb gelijk de dag erna contact opgenomen met de klantenservice van de NS. (1 Ding, als u contact opneemt altijd de naam opschrijven.) Deze persoon (waar ik dus geen naam van weet) zou het doorgeven en dan zou het probleem zo snel mogelijk worden opgelost. Ik heb 1 september nog eens gebeld en gezegd dat we nog niks binnen hadden. Waarom moet het wel 3 weken duren voor ze geld terug kunnen storten. BELACHELIJJK.14 September nog maar eens gebeld en toen bleek dus dat er de 27ste augustus helemaal niks was doorgegeven aan de afdeling financiën. En dat als we pech hadden het nog eens 3 weken zou gaan duren. Ik heb wel aangegeven dat ik dit belachelijk vind. Nogmaals ze schrijven zonder enige toestemming geld van de rekening van onze dochter af, en het duurt gewoon veel te lang voor het eens terug word gestort. Ik heb 14 september ook maar even een brief geschreven naar de NS. Uiteraard heb ik ook daar nog niks van gehoord. Vandaag 21 september dacht ik dat het wel weer eens tijd werd om weer eens te bellen naar de klantenservice van de NS. Aangezien het geld nog steeds niet op de rekening staat. Dan blijkt inderdaad dat we dus gewoon nog meer geduld moeten hebben omdat het nu vanaf de 14e van september pas is doorgestuurd naar de afdeling van financiën. Ik geloof dat ik er maar een stukje over in de krant laat plaatsen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Het enige wat ze je vertellen bij de NS is dat ze er niks aan kunnen doen, financiën is er mee bezig, dat we nog maar even geduld moeten hebben en excuses voor het ongemak. Wat heb ik eraan!!!!!!!!!! Dit moet toch wel sneller kunnen lijkt mij.

Re: 55 euro van verkeerde bankrekening afgeboekt!!!!!
Gepost door: pino (IP Gelogd)
Datum: September 21, 2009 04:41PM

moet je ook maar eens naar je bank toe gaan, dat ze zomaar toelaten om geld af te boeken ook geen goeie zaak van je bank.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: