55 euro van verkeerde bankrekening afgeboekt!!!!!
Gepost door:
Bianca (IP Gelogd)
Datum: September 14, 2009 03:28PM
Ja, jullie zien het goed. Hou maar goed je rekening in de gaten, want voor je het weet ben je 55 euro lichter op je bankrekening zonder dat je er om heb gevraagd. Het is mijn dochter overkomen. Wij maken nooit gebruik van de NS. Maar doordat een NS medewerker met cijfers heeft gegoocheld, zijn ze op haar bankrekening terrecht gekomen en is er bij haar 55 euro van haar rekening afgeboekt voor een voordeeluren abonnement die zij dus helemaal niet gebruikt!!!! Tuurlijk, een foutje is menselijk. Maar los dat dan zo snel mogelijk op zou ik zeggen. Nee!!!!! Daar gaan dan nog 3 weken overheen. ( zeggen ze) Wij hebben het bedrag gelijk geprobeerd terug te boeken, maar dat kon natuurlijk niet. Wij hebben hier te maken met een incasso zonder terugboekrecht. Afboeken van je rekening word zonder toestemming ff gedaan, maar het geld terugboeken daar gaat 3 weken overheen. 3 Weken, 3 telefoontjes a 0.10 ct per minuut en een brief later is het geld dus nog niet terug geboekt. Toen wij deze fout van de NS ontdekte ben ik gelijk gaan bellen. Het was dus een fout van een medewerker en het zou zo snel mogelijk worden opgelost. Ik moest een nummer doorgeven wat ook op de afschrijft stond. Dat heb ik ze gegeven. 1 Sept. is nog eens gebeld door mij en vertelde ze mij dat het net de deur uit was en dat het met een week voor elkaar zou zijn. NIET DUS.Vandaag ben ik maar weer in de telefoon geklommen en nu werd mij opnieuw een nummer gevraagd!!!! Hetzelfde nummer die ik al eerder heb door gegeven. Goh, zei ik. Als dat maar niet betekent dat het nu nog 3 weken langer gaat duren. Dat wist de mevrouw ook niet. Nou daar ben je dus mooi klaar mee. Mijn dochter hoopt snel het geld op haar bankrekening terug te zien, met rente!!!! Want dat bellen en brieven sturen is ook niet gratis. Wij hebben het wel gehad met de NS.