lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
NS is WEL OK
Gepost door: Huib (IP Gelogd)
Datum: December 16, 2007 01:02PM

Geen kwaad woord over de NS.
NS is in een woord OKAY, uiteindelijk zijn er maar 1% klagers en 99% tevreden reizigers ? Waarom zijn er elk jaar dan meer reiziegers ?

Waarom alleen NSStress? Wel in in Veolia, Connexxion en Arrivatreinen gezeten. Dit is pas stress.

En als je er zonodig stress van krijgt, pak dan de auto...... Das pas Stress !


Re: NS is WEL OK
Gepost door: peter (IP Gelogd)
Datum: January 15, 2008 09:20AM

NS heeft over de laatste 10 jaar gemiddeld 0% reizigersgroei geboekt. De laatste twee jaar zijn slechts de reizigers terug gewonnen die in de jaren daarvoor waren weggelopen. 0% groei is weinig anders dan een wanprestatie.

Overigens hebben Syntus en Arriva sinds overname van de NS-lijnen wel forse reizigersgroei weten te realiseren.


Re: NS is WEL OK
Gepost door: getalletje (IP Gelogd)
Datum: January 16, 2008 09:05PM

Mooi verzonnen Peter

Re: NS is WEL OK
Gepost door: Ivo (IP Gelogd)
Datum: January 16, 2008 10:12PM

getalletje Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooi verzonnen Peter


Uh? Dit is wel gewoon de waardhied hoor.

Re: NS is WEL OK
Gepost door: alex (IP Gelogd)
Datum: March 23, 2008 11:55AM

Tuurlijk peter!!!
Waar komt die onzin vandaan??
zelf verzonnen? neem maar van mij aan dat er geen brst van klopt!
er is alleen nog maar reizigersGROEI.
dus verzin eens iets anders Peter!!

Re: NS is WEL OK
Gepost door: ik (IP Gelogd)
Datum: August 7, 2008 09:12PM

klopt het groeit alleen, ik ben een ns medewerker en in de jaren komen er alleen maar steeds meer treinen bij omdat het steeds drukker wordt
wat is peters een fantasie mens

Re: NS is WEL OK
Gepost door: Babs (IP Gelogd)
Datum: December 9, 2008 03:21PM

Helemaal mee eens.
Lekker uitgerust op je werk komen , met een krantje in je hand. Geen getoeter en gescheld op de wegen.

Je weet pas wat je mist als je niet meer met de trein mag reizen.

Re: NS is WEL OK
Gepost door: Johannes (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2008 05:21PM

Wie ben jij!?!?!! Met welke NS rij jij?

De NS is ronduit KUT. De enige reden dat mensen er mee reizen is omdat er te weinig alternatieven zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar heb bij mijn laatste zes treinreien 5 keer vertraging gehad.


2 polities en 4 man beveiliging
Gepost door: Bart (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2009 05:15PM

Het kan gebeuren, dat je wel eens je OV-kaart vergeet, maar niet in de internationale trein. Daar is het raar als je dan als student niet contant 31 euro klaar hebt liggen of geen kreditcard hebt. Dus, daarom werd de politie maar gebelt, en werd ik op station Den Haag HS opgewacht door 2 politieagenten en 4 beveiligers, omdat ik mijn OV was vergeten. Dan denk je toch ook...... ?

Re: NS is WEL OK
Gepost door: Trijn (IP Gelogd)
Datum: February 2, 2009 11:12AM

Wat moet je ook in die mooie trein met je gratis OV? Wordt tijd dat er een toeslag op die trein komt. Kunnen de internationale reizigers die de volle mep betalen tenminste normaal en rustig zitten! Voor jou zijn er genoeg alternatieven, maar je moet natuurlijk precies met die trein. Hollanders zijn stront-verwend!

Re: NS is WEL OK
Gepost door: rene (IP Gelogd)
Datum: February 12, 2009 08:14AM

Trein is kut was kut en zal altijd kut blijven.als je de standaard dwergen lengte hebt van 178 is er niets aan de hand zodra je wat groter bent is het een drama,bankjes te laag zitten niet,krijg je op langere trajecten rugproblemen van,en idd die alsmaar durende vertragingen en dan niets omroepen wat er aan de hand is en welk spoor je kunt pakken om er alsnog snel te komen,als je het eindelijk weet rijd die al weg omdat ze er nioet op wachten en de prijzen die steeds maar duurder worden en minder service,echt ik haat de trein

Re: NS is WEL OK
Gepost door: Erik (IP Gelogd)
Datum: February 16, 2009 11:41AM

Ach zijk lekker even ergens anders Rene.
Dat gezijk komt door irritante reizigers, ga maar lekker met je kut auto, en ga maar lekker aan milieuvervuiling doen.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: