lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
zowiso slechte site
Gepost door: joop (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2006 03:03PM

Niet alleen heeft de NS geen klachtenloket via e mail, (inderdaad heel ergerlijk) maar hun site werkt ook verder regelmatig uitermate beroerd.
Met de regelmaat van de klok blijft hun site bij de planner vragen om een stationsnaam in te vullen, ook als je dat al 6 x gedaan hebt. Vooral bij "terugreis" gebeurd mij dit om de haverklap. Snelplanner? My ass.
Dit gevoegd bij andere ergernissen (vertraging) jagen mensen echt terug de auto in -mij in ieder geval wel.
Sterkte met ns stress, ik ga weer een auto kopen




Re: zowiso slechte site
Gepost door: argon (IP Gelogd)
Datum: June 3, 2006 12:02AM

Mischien moet je maar eens kijken op www.9292ov.nl. Daar staat een veel uitgebreidere planner op en bovendien valt deze site nauwelijks uit. Ik ben het wel met je eens, ik zou ook met de auto gaan. Jammer dat ik 17 ben en geen rijbewijs of auto heb. Ik ben verplicht met de trein te reizen..echt dolle pret hoor..*kuch*

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Heinz (IP Gelogd)
Datum: June 3, 2006 10:11AM

Goed gevulde portemonnee? Of dacht je dat auto rijden goedkoop was? Veel plezier in de files/parkeerleed/onderhoudsbeurten/APK-keuringen/agressie/stoplichten/verkeersheuvels/rotondes/wegenbelasting/verzekering/ongevallen/ongelukken/inbraak/diefstal/beschadigig/bekrassing/stress/veel te dure benzine/etc.etc.etc. Haha geef mij maar de trein/OV en gewoon bijtijds van huis en een beetje minder zeiken maar dat is in dit land waar we het veel te goed hebben normaal geworden. We voelen ons altijd en eeuwig te kort gedaan. Neus eens rond in het buitenland, je zult verbaasd staan hoe goed je NS dan zult gaan vinden!!!!!

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: June 3, 2006 10:13AM

17 jaar en student? Gratis reizen en ook nog zeiken? Gewoon bek houden, je mag blij zijn dat je mee mag!

Re: zowiso slechte site
Gepost door: @Geert (IP Gelogd)
Datum: June 5, 2006 03:02PM

OV-studentenkaart

Als je recht hebt op studiefinanciering, heb je ook recht op een OV-studentenkaart. Daarmee kun je, afhankelijk van de kaart die je kiest, door de week of in het weekend gratis reizen of korting krijgen.


Je krijgt studiefinanciering als je:

een voltijdse of duale hbo- of universitaire opleiding volgt;
een erkende opleiding volgt;
nog geen dertig jaar bent;
de Nederlandse nationaliteit hebt;
een beroepsopleidende leerweg (bol) volgt en achttien jaar of ouder bent (maar nog geen dertig).



Re: zowiso slechte site
Gepost door: geert (IP Gelogd)
Datum: June 5, 2006 04:14PM

Ja dus? Vertel me eens iets nieuws? Dus tot nog toe de mij. alleen maar geld gekost, + gratis OV, + grote bek!

Re: zowiso slechte site
Gepost door: @Geert (IP Gelogd)
Datum: June 5, 2006 07:33PM

dus...

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: June 3, 2006 10:13AM


17 jaar en student? Gratis reizen en ook nog zeiken? Gewoon bek houden, je mag blij zijn dat je mee mag!


gratis reizen klopt niet.

typ trouwens eens fatsoenlijk nederlands:

Dus tot nog toe de mij. alleen maar geld gekost, + gratis OV, + grote bek!

wat is dat voor een zin? snap er niks van. tot nog toe de mij???

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: June 5, 2006 11:14PM

Kijk, als bij de hand studentje weet je dus niet dat de mij. een sinds jaar en dag algemeen geaccepteerde manier is om over de "maatschappij" te schrijven, als afkorting dus! Ervaring zal het je leren! Toch moet ik je op ??n vlak gelijk geven: Als 17 jarige heb je nog geen OV dus ook geen gratis reizen! Dus di? is voor jou!
Op het gebied van fatsoenlijk Nederlands kan menigeen hier nog wat van mij leren, en ook met Duits/Frans/Engels en een beetje Spaans sta ik mijn mannetje! En jij?
Gr. (groetjes, voor als je dit ook niet weet!) Geert.

Re: zowiso slechte site
Gepost door: @Geert (IP Gelogd)
Datum: June 6, 2006 07:44PM

OK, dat wist ik niet, geef ik toe, maar vind jij het dan wel ergens op slaan dat je pas vanaf je 18e recht hebt op een OV-studentenkaart terwijl er al zat leerlingen van 16 en 17 zijn die ook dagelijks met de trein en/of bus moeten? Ik niet. Als ik een OV-studentenkaart zou hebben had je me niet horen klagen. Ik beoordeel op prijs/kwaliteitsverhouding en die ligt in mijn geval vrij laag. Vanaf het moment dat ik een OV-studentenkaart bezig ligt deze natuurlijk hoog. Trouwens, taal is niet echt mijn ding. Ik voel me eerder thuis in de scheikunde en ja ik weet wat gr. betekent, die afkorting kom je vaker tegen in het dagelijks leven.

Als bijdehand studentje zal ik je toch moeten wijzen op 4 kleine taalfouten:

bij de hand = bijdehand
??n vlak = ??n vlak
di? = di?
menigeen = menig mens

Re: zowiso slechte site
Gepost door: huybreghts (IP Gelogd)
Datum: August 15, 2008 08:14PM

ik heb telkens als een route plen het bericht dat ik het niet goedheb ingevuld wat kan ik daar aan doen

Re: zowiso slechte site
Gepost door: treintje (IP Gelogd)
Datum: November 13, 2008 09:30PM

Veel plezier in de file Joop.

Beroeps zeikers heb je overal.

Re: zowiso slechte site
Gepost door: e van veen (IP Gelogd)
Datum: March 16, 2009 09:46PM

Inderdaad een k site, dacht na het zoeken van de vertrektijden naar Amsterdam eens lekker handig te doen, en via de link op de site een e- ticket te kopen, ja dat ging snel het afboeken van mijn rekening dan. Een ogenblik geduld uw kaartje wordt met 15 minuten verzonden. Je zal hem snel nodig hebben, nu een uur en een kwartier later is ie nog niet ontvangen!!!!.
Probeer je contact te krijgen met de ns, zijn ze maar tot 18.00 uur bereikbaar!!!!!!!!!, Die sporen letterlijk niet.
Kan ik de hele avond mijn email checken en waarschijnlijk morgen weer een nieuw kaartje kopen, en dan proberen die andere achteraf te declareren. Lekker klantvriendelijk allemaal. Jammer dat de link niet werk waarin gevraagd wordt naar je ervaringen met de e-ticket

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Patricia Harms (IP Gelogd)
Datum: April 8, 2009 02:25PM

Ha, wat een giller dat bericht van E. van Veen van 16.03.09! Laat ik nou helemaal niet verbaasd zijn dat het kopen van zo'n E-ticket zulke enorme problemen oplevert, typisch die kut-NS! Want waarom makkelijk als het moeilijk kan? Ze kunnen ook werkelijk helemaal NIKS in dit kutland, haha, wat SLECHT!

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Henkie (IP Gelogd)
Datum: May 7, 2009 11:23PM

Nou je spelling is zowiEso ook al erg slecht....

Re: zowiso slechte site
Gepost door: Utrecht24 (IP Gelogd)
Datum: November 26, 2009 03:43PM

Het is trouwens: sowieso...



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: