lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Niet klant vriendelijk
Gepost door: Klaag (IP Gelogd)
Datum: May 16, 2014 08:35AM

Iedereen kent het wel van die dagen.. Je ov chipkaart is nergens te bekennen dus ga je wat laat de deur uit. Vervolgens sta je in de rij om een kaartje te kopen waarna je snel naar de trein rent die over 1 min vertrekt.
Ik race dus de trap af en zwaai naar de conducteur die me ziet rennen en denk, die houdt de deur net een seconde langer open.. Maar nee voor m'n neus doet ze de deur dicht .. Dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.. Hoe vaak ik niet moet wachten omdat de trein weer eens te laat is.. Die ene seconde wachten met de deur dicht doen is in mijn ogen echt onbeschoft. Schande voor andere conducteurs die ik tegen ben gekomen en je vriendelijk helpen of wel net de deur open laten.
Blij als ik straks een auto heb en hiermee (goedkoper!) zonder gezeur, vertraging, stress of sadistisch personeel naar mijn werk kan rijden!


Re: Niet klant vriendelijk
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: May 23, 2014 07:05PM

Ik snap je punt helemaal: het is fijn als de conducteur je nog even laat instappen.

Maar aan de andere kant: voor hetzelfde geldt rent er iemand net tien meter achter jou aan, die ook nog in wil stappen waardoor de trein weer iets langer moet wachten. En als ditzelfde tafareel zich bij ieder station herhaalt, dan krijg je weer mopperende reizigers over de te late trein. Dus eigenlijk kan je het als conducteur nooit echt goed doen: als je mensen nog in laat stappen na het officiele vertreksein (fluit) vertraag je de trein, als je mensen niet laat instappen na het vertreksein zoals bij jou, maak je ze boos.

Dus ik denk dat het iets minder zwart-wit is dan dat je beschrijft, al snap ik je frustratie wel. Het overkomt mij ook wel eens dat de conductuer de deur nog een stukje langer openhoudt, en anders heb ik gewoon pech.

Re: Niet klant vriendelijk
Gepost door: Marjolein van Hoorn (IP Gelogd)
Datum: June 12, 2014 07:10AM

Vanochten opnieuw geconfronteerd met afgesloten toiletten in een intercity. Dit komt best vaak voor...en als je dan nagaat dat er zelfs in sprinters toiletten worden ingebouwd...

Re: Niet klant vriendelijk
Gepost door: treffers84 (IP Gelogd)
Datum: February 11, 2015 12:24PM

Nou dat is duidelijk, niet klantvriendelijk.

Ik ben inmiddels al weken bezig geld terug te krijgen voor iemand waar ik de administratie sinds kort voor doe. NS heeft nu voor het derde jaar op rij geld afgeschreven voor een voordeeluren abonnement terwijl deze persoon anti trein is en ooit met de trein reist.
Na lang telefonisch contact gaf men aan dat ze een fout hadden gemaakt (3 jaar achter elkaar, lees € 180,00)
en dan denk je dat komt goed het is gevonden.
Nou ik kan je vertellen dat ze het alleen in behandeling nemen als je netjes een a.u.b. verzoek per post stuurt, ja let op wel frankeren hé ander nemen we het niet in behandeling.
Inmiddels al 3 weken verder is de brief nog niet eens geregistreerd als zijnde ontvangen.

Ik gevraagd wat kan ik doen, rustig afwachten mevrouw dit duurt namelijk minimaal, ja minimaal 6 weken.

Het is toch grote schande en dat noemt men service????



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: