lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
afschaffing internationale trein Brussel-Amsterdam
Gepost door: Margriet (IP Gelogd)
Datum: November 24, 2012 11:52AM

ik vind het een schande dat deze intern trein wordt afgeschaft! Het enige voordeel is dat je korter onderweg bent, maar verder zijn er alleen maar nadelen: het is veel duurder, je moet lang van te voren boeken als je niet te duur uit wil zijn, je moet vaker overstappen als je bv naar Den Haag moet. Voor het oosten van het land moet je eerst een heel stuk omrijden, dus meer betalen. Weg tijdwinst! Ik woon al heel lang in België en ga graag met de trein naar NL , maar nu word ik bijna verplicht om de auto te nemen. Is DAT soms de bedoeling?

Re: afschaffing internationale trein Brussel-Amsterdam
Gepost door: Margriet (IP Gelogd)
Datum: November 24, 2012 12:56PM

Ik vergat erbij te vertellen dat die internationale trein vervangen wordt door een commercieel alternatief, de Fyra. Alle nadelen slaan du daarop.

Re: afschaffing internationale trein Brussel-Amsterdam
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: November 24, 2012 03:49PM

Tsja, alles moet in de Fyra worden gepropt en het moet en zal een succes worden! NS Hispeed heeft teveel voor die concessie betaald en het moet terug worden verdiend.

Overigens is het laatste woord nog niet gezegd over de routes. Er is nog gedoe over de Fyra Brussel-Antwerpen-Breda (vanuit Breda heb je 2x/uur een IC naar het oosten van het land smiling smiley).

De verbinding Rotterdam-Den Haag met de reguliere IC is ook niet al te slecht hoor. smiling smiley Tussen Rotterdam en Den Haag HS rijden er iets van 6 IC's per uur.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: