lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
weekend vrij abonoment
Gepost door: sherwin (IP Gelogd)
Datum: June 26, 2012 07:21AM

Help sinds eind feb. heb ik een ns weekend vrij abonoment aangevraagd ik had al een pasje van ns heb ik netjes 40 euro betaald ging naar station zodat ik mijn productie kon ophalen tot mijn verbazing was mijn pasje beschadigd dus kon ik de productie niet ophalen bij de balie mocht ik een formulier invullen zodat ik binnen 7 dagen mijn nieuwe pasje kan krijgen en dat is ook gebeurd alleen echter zonder de abonoment want de bedrijf die de kaart maakt die maakt alleen een duplicaat dus staat er geen abo. er op dan kom die er ook nie op . ns gebeld zou ik even moeten wachten tot ik gebeld word want de ict, er is er mee bezig ik mag de abo. niet stop zetten want is een 1 jarige contract dat loop nu al 5 maanden klantencervice zeg steeds dat ze er niks aan kan doen en de kaartjes die ik betaald dat ik die kan opsturen voor geld terug maar ik vraag een abonoment niet voor niks en moet ik half jaar 40 euro blijven btealen help.

Re: weekend vrij abonoment
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: June 28, 2012 07:16PM

Naar de balie gaan en niet weggaan totdat het is opgelost?
Een abonnement wordt gekoppeld aan een persoonlijke OV-chipkaart, dus het lijkt mij de grootste onzin waarom ze hem niet van de ene kaart naar de andere kunnen switchen.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: