lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: sokje (IP Gelogd)
Datum: April 5, 2012 02:13PM

Ik ben een website begonnen waar iedereen zijn ergenissen kwijt kan over het niet-sociaal instappen van medepassagiers.....
Sommige mensen hebben zeer veel haast om de trein in te gaan, omdat ze bang zijn geen zitplaats te bemachtigen.
Dit helaas ten koste van ander passagiers die netjes staan te wachten om in te stappen en ten kosten van de mensen die nog aan het uitstappen zijn.
Laat dus jouw ergenis achter en beschrijf de mensen die jou opzij duwden om de trein als eerste in t komen.
Misschien lezen zij het en beseffen ze hoe kinderachtig hun gedrag is.

[sites.google.com]

Re: ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: thebody (IP Gelogd)
Datum: July 27, 2012 12:14PM

als die eppo's mijn niet eerst laten uitstappen speel ik gewoon ff rugby hahahaha

Re: ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: japio (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2012 12:44PM

Herken dat.....'t zijn heel vaak (te vaak) de 'nieuwe ' Nederlanders die dit dus doen....over een paar jaar zal het hier wel normaal zijn...duwen, trekken en grote bekken...

Re: ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: Lijn (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2013 02:22PM

Heel irritant. Zelf stap ik dan altijd breed uit. Krijgt ander moeilijker de kans om in te stappen.

Re: ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: Dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: March 28, 2013 04:16PM

gewoon ff rugby spelen als de mensen niet opzij gaan heerlijk!

Re: ergenissen bij het in- en uitstappen
Gepost door: J.W. van den Berg (IP Gelogd)
Datum: October 25, 2013 10:13AM

Op 24 okt j.l. te 17.13 uur wilden mijn vrouw en ik op het station te Apeldoorn in de trein richting Amersfoort stappen. Wij reizen 1e klas.
Op het station stonden veel passagiers te wachten op dezelfde trein. Er kwam 1 treinstel voorrijden en de wachtende passagiers stapten in. Wij ook. maar de 1e klas coupe zat helemaal vol. Toen wij door de couipe k\liepen hoorden wij de omroeper zeggen dat de trein overvol was en dat men ook in de 1e klas kon gaan zitten. Toen de omroeper in de trein uitgesproken was ging er door veleen een handgeklap op omdat zekonden blijven zitten terwijl ze anders in de 2e klas moesten zitten.
Door dit geklap werden wij geergerd omdat we in het gangpad moesten blijven staan. Niemand gaf ons (72 jaar oud) een zitplaats terwijl er veel jongeren op de 1e klas plaatsen zaten.
In het gangpad staande hebben we niets naar buiten kunnen zien. Je moest bukken om wat te kunnen zien.
Wij vonmden dit allemaal intriest en willen dan ook ons ongenoegen bekend maken. We reizen altijd 1e klas en hebben nog nooit zoiets meegemaakt.
We vinden best dat wanneer de trein vol is dat er door 2e klassrs gebruik gemaakt mag worden van de 1e klas, maar niet op deze wijze. Laat eerst de 1e klassers plaats nemen en daarna de 2e klassers.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: