lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
geluidsoverlast
Gepost door: M Wezpoel (IP Gelogd)
Datum: April 4, 2012 03:42PM

Bij deze wil ik graag een klacht indienen over de speakers die hangen op het station Heemskerk.
Als een trein vertraging heeft wordt dit omgeroepen. Nu staan sinds een week deze speakers harder en geeft dit veel overlast.Vooral in de late avond en nacht. Wij worden hier wakker van.
Ons adres is Ardennenlaan 35 1966 RS Heemskerk.
Ons huis ligt naast de spoorlijn en het perron bijna in onze achtertuin.
Hopende dat er iets aan gedaan kan worden.

Re: geluidsoverlast
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: April 4, 2012 07:37PM

Met alle respect, dat station lag er allang voor u daar kwam wonen volgens mij. Waarom ga je er dan vrijwillig pal naast wonen? Aan de andere kant kunnen die speakers idd erg hard staan. Dit moet ook wel, anders gaan er weer reizigers klagen dat ze de omroep niet kunnen verstaan b.v. bij een passerende trein / vliegtuig of ander omgevingslawaai. Voor klachten bent u hier verkeerd, de omroep is niet van NS maar van Prorail, daar kunt u klagen:

[www.prorail.nl]

Groeten, Krijn Vermeer.

Re: geluidsoverlast
Gepost door: Erwin (IP Gelogd)
Datum: November 1, 2012 03:10PM

Schande dat meteen weer wordt gezegd 'Waarom gaat u daar wonen?'. De speakers staan overdreven hard en de laatste trein van elke dag (rond 01.00u) is ALTIJD vertraagd. Geen idee waarom, waarschijnlijk goederentreinen, maar dit hoeft niet omgeroepen te worden, want de enkeling die op deze plank in een weiland op de trein wacht lost het zelf wel op met een smartphone etc. Graag de omroep alleen strikt noodzakelijk gebruiken, dat scheelt een hoop overlast.

Overigens kunnen de OV-chipkaart poortjes tactischer geplaatst worden op station Heemskerk. Mensen dienen ongeveer twintig meter door te lopen om uit te checken, om vervolgens naar de fietsen te kunnen. Dat er niet één medewerker van ProRail of infrastructuurbeheer is geweest die dat had kunnen voorkomen, is ongehoord.

Dank!

Re: geluidsoverlast
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: November 1, 2012 09:21PM

Zeikert! Ik geef toch een oplossing waar je kunt klagen? En je kunt hoog en laag springen, dat station was er al, als je naast een snelweg of vliegveld gaat wonen kun je ook iets verwachten!

Re: geluidsoverlast
Gepost door: dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: April 11, 2013 12:31PM

ga ff lekker ergens anders wonen dan, en zit niet te zeuren.

Re: geluidsoverlast
Gepost door: K van der abeele (IP Gelogd)
Datum: September 3, 2013 09:03AM

Hoi Wezpoel

Rare naam ?

Geluidsoverlast van die speakers is wel klote ja. Ik heb me slaapkamer volhangen met het geluiddempende materiaal waar ze studios ook mee bekleden, akoestische panelen. Zoiets: [www.akoestiek-verbeteren.nl]

Of oordoppen?

Opgelost?




Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: