lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
OV kaart bestellingen
Gepost door: Frits Leusink (IP Gelogd)
Datum: January 1, 2012 07:48PM

Op 27 nov. en 21 dec. 2011 ontvang ik mail van nsonline met het bericht, dat ik mijn ov chipkaart moet activeren alsmede de werkwijze om dit uit te voeren.
Station Ede Wageningen 26 dec.
Bij drie kaartautomaten zonder succes getracht de kaart te activeren. Bij navraag aan het loket werd me gemeld, dat de computer het niet deed en ik maar eens terug moest komen.
Dan met m'n vrijvervoer kaart naar Utrecht. Voor de loketten een rij van ca. 25 m.
Dan naar de info balie. de medewerker scant mijn kaart en meldt, niets aan de hand U kunt gewoon reizen op deze kaart. Ik maak melding van de twee mail van nsonline en de medewerker zegt, gooi die maar in de prullenbak alles is in orde. Op dat moment heb ik inwendig gevloekt!
Blijft nogg een vraag, die ik in de opwinding niet heb gesteld: Reis ik op de kaart nu met of zonder korting?
Mijn gegevens: Product: Activeren reizen op saldo NS 2e klasse
OV- chipkaart: 3528010414236642.
Ik hoop, dat ik een antwoord mag verwachten


Re: OV kaart bestellingen
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 2, 2012 07:11PM

Vast wel.

Maar niet hier op deze site! Deze is n.l. niet van NS.

Bel: Klantenservice OV-chipkaart 0900-202 1163 (€ 0,10 p.m.)

Vraag meteen om een tegemoet koming voor uw gebruikte vrijvervoer.

Dikke kans dat u een nieuwe dagkaart o.i.d. krijgt!

Gr. Krijn.




Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: