lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Koster (IP Gelogd)
Datum: August 23, 2010 01:40PM

Kreeg tegoedbon in trein met verzoek om mening te geven. Heb geprobeerd om 'ns.nl/uwmening' te openen, maar is niet mogelijk. Lust van mening geven ontbrak daarna.
Vr.groet, a. koster

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: har (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2010 10:02AM

Bij reisplanner is het niet mogelijk Den-Haag als bestemming in te toetsen, OK dan maar 's-Gravenhage.
Vervolgens staat er wel aangegeven Den-Haag. Maar nu komt ie: Toets je 's-Gravenhage HS in dan is dit een bestemming die niet bestaat, Pardon? Nadat ik (toch een redelijk IQ) HS, zonder
Den-Haag/'s-Gravenhage had ingetikt verschijnt de keuze -Den-Haag HS-, dus nu weer niet- 's-Gravenhage-! Begrijpt u um nog?

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2010 11:42AM

Nou, kennelijk doe je toch iets fout: als je begint met Den H (zonder streepje er tussen) verschijnt er al een keuze tussen alle stations in Den Haag (incl. HS) Ook kun je beginnen met Haag, krijg je hetzelfde. Dus wàt snap je niet? Of wil je persé dat er s'Gravenhage in die lijst voorkomt? Dat staat er dus idd niet tussen, maar is dat erg?

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: jacqie (IP Gelogd)
Datum: September 11, 2010 09:50AM

het is mijn wel gelukt hoor!!!! geen www ervoor doen maar alleen :
ns.nl/geefuwmening en de site opent

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Th.van Someren (IP Gelogd)
Datum: October 11, 2010 02:26PM

Het reizen met E-ticket lijkt voor ons ouderen ideaal ,maar het schrikt ons af ; bv, indien uw voorletters niet corresponderen met de geprinted ticket is de ticket niet geldig ,ik zit toch met het zelfde gezicht voor die conducteur als het getoonde paspoort of indentificatie pasje (vermeldt dan indien de pasfoto match is het ook goed ) ,hopenlijk draag mijn mening hier iets aan toe.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Carla Koster Sides (IP Gelogd)
Datum: October 29, 2010 01:50AM

Op 4 oktober wachten mijn dochter en ik in Eindhoven voor een trein naar Amersfoort. Ik woon al zo'n 45 jaar niet meer in Nederland dus alles is een beetje "roestig". Mijn dochter (Anelies) en ik stonden met elkaar te praten (Engels, aangezien mijn dochter geen Nederlands spreekt)) en naar de borden te kijken. Een aardige mijnheer v.d. NS vroeg of hij met iets kon helpen. Hij legde ons uit welke trein the nemen en dat we in Utrecht over moesten stappen. Toen gaf hij ons een 1ste klas coupon voor de heenweg. En aangezien wij op de 7de naar Rotterdam gingen met de trein gaf hij ons ook nog een 40% reduktie voor die reis! Wij helemaal blij; dat maakte onze dag!
Ook de mijnheer op het kantoor waar je kaartjes kunt kopen (we hadden geen ENKEL idee hoe dat met al die automaten moest) was erg aardig. Ik moet zeggen, wij waren erg blij met de excellent customer service van de Nederlandse Spoorwegen!

Carla Koster Sides
Angel Fire, Nieuw Mexico, US

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2010 05:09PM

Ja, reizigers uit het buitenland kijken hier hun ogen uit! Ik heb het hier al vaker gezegd. Een dergelijk fijnmazig netwerk met zeer hoge frequentie zoals hier kom je bijna nergens tegen, enkele uitzonderingen daargelaten! ..............Maar voor de eeuwig mekkerende mierenneukende Hollanders is het nòòit goed genoeg! Dat komt mede omdat ze haast nooit in/naar het buitenland met de trein gaan, dan piep je al gauw anders!
2 Studenten hebben het pas nog bewezen, stond in de SPITS!

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: joan-online (IP Gelogd)
Datum: May 7, 2011 03:02PM

Kreeg een ns meereiskaarin met verzoek om mening te geven. Heb geprobeerd om 'ns.nl/uwmening' te openen, maar niet gelukt.
Jammer.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Els de Bourgraaf (IP Gelogd)
Datum: May 16, 2011 02:09PM

Omdat ik geweldig geholpen ben door een medewerker van de NS, Marco van Eekeren, en dit wilde
aangeven kreeg ik de site ns.nl/geefuwmening door.
Het is mij ook niet gelukt om deze site te openen.
Nu wil ik dan maar bij deze de ns medewerker hartelijk bedanken voor manier waarop hij mijn probleem heeft opgelost.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: kropman (IP Gelogd)
Datum: May 18, 2011 07:42PM

U heeft in Uw grote treinen ´stiltecoupees´
M.i., mijn ervaring is dat STILTE SILENCE boven aan de vensters voor veel mensen niet mteen duidelijk zichtbaar. Mijn ervaring is, dat een aantal reizigers onwetend praten en of bellen. Als ik er vriendelijk op wijs worden de paasagiers stil of zoeken een andere coupé
Is hier Uwerzijds wat verduidelijking te brengen.
dankend, groetend,

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Cobi van Rooijen (IP Gelogd)
Datum: May 22, 2011 11:41AM

Koster Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kreeg tegoedbon in trein met verzoek om mening te
> geven. Heb geprobeerd om 'ns.nl/uwmening' te
> openen, maar is niet mogelijk. Lust van mening
> geven ontbrak daarna.
> Vr.groet, a. koster

Wij hebben dezelfde ervaring. Jammer, want uw medewerkerbe handelde onze vergissing zo vriendelijk!
Groet, Cobi


tickets
Gepost door: PB Vandenbrink (IP Gelogd)
Datum: May 24, 2011 11:06AM

We hebben net 2 kaartjes gekocht op het internet, maar we kunnen de kaartjes niet afdrukken.
We hebben geen email ontvangen vande kaartjes
Wat moeten we nu doen om de kaartjes te krijgen.
De kaartjes zijn voor enkele reis van Amsterdan CS naar Apeldoorn.

Kortingskaart
Gepost door: j. milikan (IP Gelogd)
Datum: May 30, 2011 10:48PM

afgelopen zondag, 29 Mei was ik met mijn voordeelurenkaart opweg van Den Haag via Leiden naar Hilversum
Bij controle bleek (volgens de controleur) deze kaart niet meer geldig. Op de kaart staat geldig tot 09-07-2013
Heb ook nooit commentaar hierop gehad. De 2e controleur(die erbij gehaald werd) vroeg of ik wel zeker wist dat ik niet 2 kaarten had en ik gaf aan dat dit niet het geval is. Hij herhaalde de vraag en ofschoon ik bijna 74 jaar ben weet ik nog steeds heel goed wat ik wel of niet heb en heb hem dat ook verteld.
Hij heeft toen telefonisch de kaart weer geactiveerd en zei dat de kaart per 1 juli a.s. automatisch verlengd werd.
Op het station Leiden kwam de 1e controleur mij een NS-Meereiskaart overhandigen. Dit voor de onnodige overlast. Deze man ben ik zeer erkentelijk

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: max (IP Gelogd)
Datum: June 14, 2011 06:25PM

Zit al bijna 2 uur op Roosendaal. Er kwam steeds meer vertraging bij. Mis nu een bijeenkomst, kom onbedoeld in de spits en moet nu zonder reden een extra nacht in een hotel. Hoe komt het dat je zo'n intense hekel kunt krijgen aan dit bedrijf? Het zou toch klantgericht zijn enzo? Het antwoord is: dat zijn ze niet. Ook al zit je 2 uur gedwee je vertraging uit, niemand komt je iets aanbieden, bij de kassa kan niemand iets, de conducteurs ook niet. Er is dus gewoonweg geen service beschikbaar op het juiste moment. Je bestaat dan dus eigenlijk niet als klant. Zo ontstaat het alles overheersend gevoel dat de NS een K-bedrijf is. Volgende keer maar weer de file in en 100 liter benzine erdoor jagen....

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Kok (IP Gelogd)
Datum: June 18, 2011 05:40PM

6 juni kwamen wij met het vliegtuig terug van een fietsvakantie. Bij de bagageband hebben wij onze treinkaartjes incl. voor 2 fietsen gekocht en vervolgens wilden wij de trein van kwart over 8 nemen richting Zwolle. Helaas waren er storingen. Er werd ons aangeraden met de trein naar Utrecht CS te reizen, dus wij met onze fietsen + bagage met de lift etc. naar het andere perron. Na een tijdje gewacht te hebben kwam eindelijk de trein die richting Utrecht zou gaan (zo ook aangegeven op het Matrixbord). De trein stopte, maar de deuren gingen niet open. Op een gegeven moment ging het licht uit in de trein en de trein vertrok weer. U kunt wel nagaan dat wij daar niet blij mee waren. Vervolgens kwam het bericht dat de trein naar Amsterdam CS zou gaan. Wij weer met de lift etc. naar het andere perron. Uiteindelijk lukte ons met heel wat geren over het perron heen tussen de menigte door om bij de juiste deur te komen om met de fietsen te mogen in stappen. In de trein vertelde een vriendelijke conductrice dat de trein naar Amersfoort gewoon ging en gaf tevens het spoornummer door. Daar wij maar een paar minuten hadden, was het weer rennen Op A'dam CS naar de liften etc. Op het perron aangekomen werd op een gegeven om geroepen of aangegeven dat de trein naar Amersfoort niet ging. Wij zijn toen diverse keren van het ene perron naar het andere verwezen. Uiteindelijk kwam toch de trein. Wij wederom rennen en met veel moeite de volle trein ingekomen. Na een tijdje in de trein te heben gestaan, werd er om geroepen dat er geen machinist was en dat de trein werd opgeheven, dus moesten wij de trein weer uit. Daar stonden wij weer met onze fietsen + bagage op het perron. Toch bleef de trein gewoon staan en na een tijdje kwam er op het Matrixbord weer Amersfoort te staan. Wij wederom met de menigte de trein in. U kunt wel nagaan dat dat niet gemakkelijk is met fietsen + bagage. Wederom bleef de trein staan en werd er om geroepen dat de trein naar Amersfoort op het andere spoor binnen zou komen. Wij wederom de trein uit naar het andere spoor en daar met veel moeite de trein in. Gelukkig de trein vertrok. Het maakte een stop in Hilversum en een extra stop (voor de verlate passagiers) in Baarn. Het gevolg was dat wij wat verlaat in Amersfoort aankwamen en dus als een gek moesten rennen naar de lift. De lift ging wel naar boven, maar de volgende lift naar beneden bleek stuk te zijn. Wij moesten met onze fietsen via de trap naar beneden stuiteren. Daar stond gelukkig de trein naar Zwolle. Wij renden als een gek naar achteren omdat wij met de fiets niet overal de trein in mogen. Daar aangekomen vroeg ik een passagier om mij te helpen de fiets naar binnen te tillen. De perronmeester/conducteur zag het, maar sloot toch de deuren op het moment dat ik al met een wiel omhoog stond. We riepen nog dat wij mee wilden, maar de trein bleef nog even stil staan met de deuren dicht en vertrok toen. De perronmeester maakte zich vlug uit de voeten. Wij voelden ons schofterig behandeld. Gelukkig kwam daarna de stoptrein en kwamen wij rond een uur of 12 's nachts in Zwolle aan, terwijl als de treinen gewoon gelopen hadden wij al om kwart voor tien in Zwolle zouden zijn. U kunt wel nagaan dat wij niet blij waren met de NS. Zeker nu wij deze ervaring ook al op 4 dec. 2010 hebben gehad toen wij van Schiphol wederom van vakantie terug kwamen. Ik weet niet meer of het verstandig is om na een vakantie met de trein naar huis te gaan, want je bent moe en sta niet op dit soort ervaringen te wachten.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: R.Smeink (IP Gelogd)
Datum: July 1, 2011 12:58PM

Ik was verrast om eenvrije reis aangeboden te krijgen en mijn mening over de NS te geven.Ik ben niet altijd positief over de service,maar de laatste paar reizen waren erg plezierig en op mijn vragen bij de kaartcontrole kregen we goede duidelijke antwoorden.Maar ik ga nu voor het eerst met mijn OV chip inchecken en ben benieuwd hoe dit gaat,want laatst was er een reiziger die wel ingecheckt had,maar bij een verkeerd paaltje,het gaf die man veel rompslomp.Op sommige stations staan 3 verschillende paaltjes van verschillende vervoerders,verwarrend dus.Meer duidelijkheid of meer samenwerking zou helpen.
Arnhem is zo`n station.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: g van viegen (IP Gelogd)
Datum: August 13, 2011 11:40AM

Geachte L. S.
Graag geef ik blijk van mijn aangename verrassing dat ik van de conducteur een meereiskaart
mocht ontvangen, waar ik dankbaar gebruik van zal maken, zoals ik altijd met plezier met de
n s reis.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Vertraging door springer (IP Gelogd)
Datum: August 17, 2011 10:30PM

Fijn de NS werkt al vanaf 15:00 aan het opruimen van een overledende! Het duurt tot 01:00 nachts.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: d.e.c. veenendaal-farla (IP Gelogd)
Datum: September 25, 2011 01:41PM

Kreeg in de trein een meereiskaartje en dat vond ik erg leuk. Kan ik weer eens met mn zus een dagje
op pad.
Ik zou alleen een opmerking willen maken wat betreft voordeelurenabbonnement en dagkaarten. Ze zijn pas
vanaf 9.00 uur te gebruiken en als je in den helder of groningen of maastricht woont heb je al minstens een uur nodig om in de bewoonde wereld te komen.
Ik had laatst dagkaarten van Albert heijn om naar de efteling te gaan met de kids. Dan moet ik eerst nog
enkele reis kaarten erbij kopen van den helder naar utrecht en dan wordt die goedkope dagkaart toch nog duur.
Is het niet een idee om de vertrektijd per zone in te delen.? Zodat wij een uur eerder mogen gaan reizen?
Uit den Helder ?
vr.gr dorothy

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: W.Schoonenberg (IP Gelogd)
Datum: October 29, 2011 02:58AM

Je hebt je verjaardag gevierd, vrijdagavond 29 oktober 2011 en met veel poeha is afgelopen week de hoofdingang geopend. Dus loop je met een sigaret naar de hoofdingang, welke je op je gemak in die nacht van 29 op 30 oktober voor DIE hoofdingang staat op te roken. EN NIET ALLEEN!! Met jou nog zeker zo'n twintig tot dertig anderen. Want je hebt nog even voor jouw laatste trein... DACHT JE... Dan blijk je door de hoofdingang welke met zoveel poeha, waar je zoon bij zijn eerste entree nog een traantje moest wegpinken, werd geopend niet naar binnen te kunnen. En dan moet je met je bijna zeventig jaar plots RENNEN, want wie betaalt uiteindelijk je taxi indien je jouw laatste trein mist. Ongetwijfeld niet de klantvriendelijke spoorwegen. NIET stond er op de met veel poeha geopende deuren van de hoofdingang aangegeven: "Wij zijn gesloten, lekker pu." Even verdwazing van zo'n twintig tot dertig 'man' . Moeten we nu naar de oost- of westhal...

Ja, en dat is dus rennen en uithijgen in de nog net gehaalde trein, tenminste voor mij dat uithijgen! Dat ik bij het inchecken door de rooie ging toen ik kennelijk nog gecontroleerd moest worden, wat uiteindelijk niet is gebeurd, moet de desbetreffende medewerker me maar vergeven. DAARTOE HAD IK GEEN TIJD MEER.

Spoorwegen: "Schande!!"

Wilfred Schoonenberg, Purmerend.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Krijn Vermeer. (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2011 03:23PM

Stop toch een keer met dat smerige paffen. Hoef je ook niet uit te hijgen na het rennen.
Volwassen mensen hebben ook volwassen verantwoordelijkheden, òòk ten opzichte van zichzelf!
Ikke, ikke, ikke, en de rest mag rustig stikken!

Krijn Vermeer.

treinreis
Gepost door: Yvonne Duin (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2011 09:56PM


ZATERD 28-10-2011 ZAT IK IN DE TREIN VAN HAARLEM NAAR ALKMAAR.
VLAKVOOR HET STATION BEVERWIJK RIEP DE CONDUCTEUR OM HOELAAT DE TREIN DAAR ZOU ARRIVEREN ,EN ALS JE DAAR MOEST OVERSTAPPEN NAAR HEEMSKRK,WELK PERRON JE DAN MOEST HEBBEN EN HOELAAT DE TREIN NAAR HEEMSKERK ZOU KOMEN.
EN DAT WAS BIJ ELK STATION WAAR DE TREIN STOPTE.
IN ALKMAAR HEB IK DE CONDUCTEUR EEN COMPLIMENT GEGEVEN,EN ER BIJ GEZEGT DAT HET VOOR REIZIGERS DIE NIET ZO VAAK MET DE TREIN GAAN ER WAT AAN HEBBEN.HIJ VROEG OF IK KLEINKINDEREN HAD.IK HEB ER 5,TOEN KREEG IK 3 RAILRUNNER KAARTJES.IK HEB HEM SUCCES GEWENST EN HIJ ZEI DAT HIJ DOOR ZOU GAAN MET DEZE SERVICE .

MET VR.GROET YVONNE

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Dinie (IP Gelogd)
Datum: October 31, 2011 11:47AM

Nou meid, een hoogtepunt in je leven.
5 kleinkinderen? Nog meer milieuvervuiling.
Net is de 7 miljardste mens geboren!
Wanneer gaan we eens stoppen met deze overbevolkte aardbol nog voller met mensen te proppen?
Allemaal egoïsme. IK moet een kind!
SAVE THE PLANET-BREED LESS BABY'S !!!!!!!!!!!

Dinie.

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: sturtz (IP Gelogd)
Datum: December 1, 2011 05:21PM

bij deze wil ik het personeel van de ns bedanken bij het geduldig te woord staan van de reizigers.Echter door kalamiteiten werden we 30 november [ de trein van 20.17 uit rotterdam] met de stoptrein vanuit Tilburg met eindpunt BOXTEL vervoerd, alwaar we verder met bussen gingen richting EINDHOVEN.Daar hebben we ongeveer anderhalf uur tevergeefs op bussen gewacht[zonder verder bericht] Toen hoorden we pas dat er bussen vanuit BEST vertrokken. Om het verhaal kort te maken was ik om 01.45 in landgraaf. groetjes

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Cees Baalen (IP Gelogd)
Datum: December 2, 2011 11:48AM

Een alleraardigste meneer van NS (met rode pet, stationschef/servicemedewerker?) op het perron van Schiphol gaf me op 29/11 's morgens een gratis toeslagkaartje voor de FYRA. Zodat ik alsnog lastminute op de FYRA naar Rotterdam kon stappen i.p.v. met de reguliere intercity die er aanmerkelijk langer over doet. Ik wilde best een toeslagkaartje kopen in de automaat, maar dan zou ik die trein missen, want dan moet je weer naar boven! Hij overlegde zelfs even met de conducteur omdat dat gratis kaartje officieel gestempeld moet zijn in de stempel-automaat. Maar...........dan moet je alsnog naar boven, zelfde verhaal. Eind goed, al goed. Ik wil deze NS-medewerker graag bedanken voor zijn service. Als ik weer op Schiphol ben zal ik naar hem uitkijken, om hem alsnog mijn waardering te geven. Dat schoot er door de haast en commotie een beetje bij in!

Groeten, Cees

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Mer (IP Gelogd)
Datum: January 10, 2012 05:53PM

Vandaag heb ik twee kaarten online aangeschaft voor een bezoek aan de horecava. Om hier te komen besloten om met de trein te gaan. Nou heb ik een fout gemaakt met een van de twee kaarten. De ene is voor donderdag(de datum dat we gaan) en de andere voor woensdag.
De ns opgebeld, krijg je iemand aan de telefoon die je dood leuk vertelt dat dit niet gewijzigd kan worden. Wat moet je daar nou mee?
Ik weet nu hoe de ns rijk word. Dit over andermans rug! Om kort te zeggen echt een bagger! Het woord service hebben zij zeker NOOIT begrepen!!!!!!!!!


Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: January 10, 2012 10:17PM

Ja.... de gevaren van online.
Mensen maken fouten, daarom kun je kaartverkoop beter aan professionals over laten.
Maar.............die kosten geld!

Re: ns.nl/geefuwmening
Gepost door: railrunner (IP Gelogd)
Datum: February 3, 2012 08:41PM

Als je je naam nou goed intoets heb je geen probleem smiling smiley



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: