lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Bagage en Credit Card
Gepost door: Charlie (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 03:14PM

Sinds december 2008 reis ik voor de zaak met de trein naar Schiphol omdat er sinds toen een rechtsreekse verbinding naar Schiphol is. Aangezien ik veel vlieg en veel buitenlandse gasten ontvang is dat gezien de vele files tegenwoordig best handig. Echter, ik kan in de trein mijn koffer nergens kwijt! Een trein die naar een vliegveld rijdt zonder bagage rekken? Lekker handig! Vervolgens kan ik op Schiphol mijn treinkaartje kopen met een Credit Card (tegen bijbetaling van € 1,-) wat ook voor mijn buitenlandse gasten best handig is maar als ze terug naar Schiphol willen dan kun je weer nergens met Credit Card betalen! Lekker slim! Is dit niet op een simpele manier op te lossen?

Re: Bagage en Credit Card
Gepost door: patrick (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 07:53PM

je kunt toch op schiphol toch een treinkaartje kopen voor de terugreis en dan vragen of je dan zonder datum kunt krijgen, dat je het kaartje dan afstempelt voordat je aan de terugreis gaat beginnen.
zo heb je al je treinkaartje gekocht op schiphol met je creditkaart.

Re: Bagage en Credit Card
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: March 12, 2010 09:48AM

Genoemde oplossing = simpel en efficiënt!
Je moet wel ff doordenken, maar het is natuurlijk makkelijker om lekker te zeiken over NS!
Probeer maar eens met een debit/credit card bij de DB een kaartje uit de automaat te halen. Geef je op een briefje dat het niet werkt!
Amerikanen denken vaak hier alles met Dollars af te kunnen rekenen. Moet je in de USA met Euro's proberen, wordt je ter plekke uitgelachen! Prepareer je een beetje voor je op reis gaat, moeten wij ook als we daar heen gaan!
Elke trein heeft speciale ruimere balkons voor rolstoelen/kinderwagens/bagage! Ook dan moet je ff opletten, maar dat willen we natuurlijk niet. Allemaal door die ene smalle deur met het kleinste balkon!

Gr. Krijn.

Re: Bagage en Credit Card
Gepost door: Charlie (IP Gelogd)
Datum: March 18, 2010 02:06PM

Dat zou kunnen als je van tevoren weet waar je voor de terugweg opstapt. Helaas is dat niet altijd bekend. Handiger is het als de NS overal dezelfde automaten als op Schiphol neerzet waarbij je ook met Credit Card kan betalen. Zeker als ze er ook nog €1,- extra voor rekenen!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: