lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
het invullen van je geboortedatum bij het aanvregen van een persoonlijk account werkt niet. Je voordeelurenabonnement wijzigen per internet gaat niet . Op de website van de klantenservice kan je niet doorlinken naar bijvoorbeeld je voordeelurenabonnement
Gepost door: C.E.M.F. van Groeningen (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2010 06:29PM

Het invullen van je geboortedatum bij het aanvragen van een persoonlijk account werkt niet, pakt het programma niet. Je voordeelurenabonnement wijzigen per internet gaat niet, Is ook niet te vinden op de site. Op de website van de klantenservice kan je niet doorlinken naar bijvoorbeeld je voordeelurenabonnement wijzigen. Op de website van de klantenservice kan je geen email sturen met een dringende vraag hoe je een produkt van de NS kan kopen of wijzigen. De telefonische dienst waar je dan je vraag wilt stellen is niet bereikbaar. Ik heb al 2,oo EURO besteed aan wachten op: alle medewerkers zijn ingesprek!!!!!! Al met al een bar slechte service van de NS. De NS is werkelijk niet bereikbaar voor zijn klanten. Ik ben benieuwd of ik een adequaat antwoord krijg op dit schrijven.

Met vriendelijke doch ergerlijke groet,
C.E.M.F. van Groeningen



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: