lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
ruzie met conducteur
Gepost door: amsterdam (IP Gelogd)
Datum: November 18, 2009 08:05PM

Agressie passagiers en prima conducteur ,route Uitgeest -Amsterdam ,17-11-09, 15.30 uur

Gisteren ging ik met de trein van Schagen naar Amsterdam. Er was een probleem met de trein en we moesten omrijden via Uitgeest en dan de trein sprinter nemen naar Amsterdam.Volle trein /vertraging en te laat op mijn afspraak.
Een oude man had een verkeerd kaartje ,: met korting maar had geen kortingskaart.
Hij had het kaartje voor hem en zijn vrouw gekocht aan het loket in H.H.waard. Hij had daarbij gezegd dat hij een pas 65 had.
De conducteur wees hem op verschillende mogelijkheden. De man werd direct agressief en de conducteur ene Amir, bleef uiterst correct .
Wat ons erg verbaasde is dat andere passagiers het opnamen voor deze schreeuwende man en een klacht zouden indienen omdat ze vonden dat de conducteur het moest laten gaan.
Fijn zulke mensen. Ik heb bewondering voor de conducteur, het omgaan met zulke nederlandse bejaarden met een grote mond en een lege hersenpan zal niet meevallen.


Re: ruzie met conducteur
Gepost door: Utrecht24 (IP Gelogd)
Datum: November 26, 2009 03:40PM

Het is fijn om ook eens te lezen dat iemand het opneemt voor de conducteur. Als we alle menselijkheden van de conducteurs even vergeten, doen ze ook gewoon hun werk. Fijn om te lezen !



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: