lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Wisselen treind samenstelling Maastricht Heerlen
Gepost door: marijke (IP Gelogd)
Datum: September 17, 2009 04:13PM

Ik ben BOOS, heel BOOS.

Ik heb een 40% kortingskaart en ben dus al jaren klant van u.
Op dinsdag 15 september jl. moest ik voor mijn werk naar Heerlen. Ik heb de trein genomen van plm. 18.30 uur. Zoals u wellicht bekend bestaat deze intercity uit een voorste en achterste gedeelte, waarvan een naar Heerlen gaat en een naar Maastricht. Op zich geen probleem om dat op het perron aangegeven staat waar het deel voor Heerlen staat, voor of achter. Dinsdag dus achter. Ik ben ingestapt, heb mij er nogmaals via het display in de coupe van vergewist dat ik in het deel Heerlen zat. Dat was zo.

Echter even voorbij station Weert wisselde het display in Maastricht. Omdat ik niet zo snel meer loop ( net herstelt van een enkelbreuk, diabeet) een zware tas bij mij had en erg in de war raakte ben ik op zoek gegaan naar uw conductrice die net mijn kaartjes had gecontroleerd. Dus verder naar achteren gelopen. Zij vertelde dat om een of andere reden nu de voorste treinstellen door zouden gaan naar Heerlen, maar dat ik op Sittard tijd genoeg kreeg om over te stappen. Gezien mijn handicap en leeftijd, ben ik daarop alvast begonnen met door de coupés zover mogelijk naar voren te gaan. In Roermond ben ik in het volgende treinstel gestapt en daar mijn reis door de diverse coupés vervolgt. Alles als vorm van zelfbescherming en op eigen keuze, maar uit angst dat ik anders niet op tijd in het treinstel Heerlen terecht zou komen.

Op Sittard werd inderdaad gemeld dat passagiers voor Heerlen zich naar het voorste treinstel ( men noemt dan nummers in plaats van u moet naar voren lopen.) moesten begeven. Ik zat natuurlijk al in het halletje en poogde de deuren te openen. Die bleven gesloten tot dat het treinstel ontkoppeld was. Eindelijk konden we eruit en toen………. Keken we gezamelijk in de rug van de treinstellen naar Heerlen, die zich met gezwinde spoed richting het eind van het perron begaven.

U snapt het al iedereen aan het rennen, ik incluis. Gelukkig heb ik net de trein gehaald, want die vertrok natuurlijk nu wel op tijd richting Heerlen. De hele avond ben ik ziek geweest, met enorme hartkloppingen en hoofdpijn.


Re: Wisselen treind samenstelling Maastricht Heerlen
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: November 3, 2009 10:43AM

Wordt er een keer omgeroepen en geadviseerd, is het weer niet goed.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: