lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: Anoniem (IP Gelogd)
Datum: September 12, 2009 12:18AM

Van alle bedrijven is de NS toch het meest schandalige bedrijf dat er bestaat.

Naast alle vertragingen, uitvallende treinen, en andere ongein, ben ik nu tot het uiterste.
Ze hebben me net de trein uit gezet om het volgende:

Ik had een kapotte fiets, maar daar had ik geen kaartje voor. Wel voor mijzelf. Dus wat zegt die hoeren klootzak conducteur? Ga er maar uit en fiets de rest maar. Uiteindelijk moest ik dus een half uur op de volgende trein wachten.

Dus bij deze, voor alle NS-conducteurs: VAL DOOD.

Alvast bedankt.

Re: De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: hc (IP Gelogd)
Datum: September 22, 2009 08:48AM

kom je er nog goed vanaf.

Re: De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: L (IP Gelogd)
Datum: September 22, 2009 10:02PM

Beetje overdreven. Je hebt inderdaad echt conducteurs waarvan je kan afvragen waarom zij in de eerste plaats conducteur zijn geworden. Maar ik kom ook conducteurs tegen die erg service-gericht zijn en hun best doen om je als reiziger te helpen. smiling smiley

Re: De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: lala (IP Gelogd)
Datum: September 30, 2009 03:47PM

he anoniempje.

stoer hoor om op eerste plaats zonder naam te gaan vloeken, wees dan ook zo stoer om je naam erbij te zetten.
als je ns zo klote bedrijf vindt ga er dan ook niet meer met mee en als je mensen de dood toe wenst wat voor persoon ben je dan zelf.
ga dus nooit meer met de trein

tot ziens stoere jongen

Re: De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: beel (IP Gelogd)
Datum: October 14, 2009 09:01PM

meestal heeft een verhaal 2 kanten

ten eerste vertelt ie er niet bij of het in de spits was (dus een fiets niet toegestaan)

had aan de conductuur ook eerst even kunnen uitleggen waarom ie geen kaartje heeft voor de fiets

had NATUURLIJK VOOR HET INSTAPPEN en een uitstel van betaling kunnen vragen MET LEGETIMATIE (overigens verplicht).

en aan de reactie die hij hier geeft lijk het me logisch dat de conducteur hem er heeft uitgezet. blijkbaar niet hard genoeg daar hij dit nog kon schrijven.

Re: De NS, een groot kutbedrijf
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: November 3, 2009 10:32AM

Knap hoor meneer Anoniem. Zo komen de verhalen de wereld dus in. Zeg er even bij waar en wanneer het is gebeurd of verzin voortaan wat anders.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: