lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
fouieve mededeling
Gepost door: H.Bosman (IP Gelogd)
Datum: March 1, 2009 10:15PM

Ls,

Wij reizen geregeld naar Hoogeveen en nemeen dan de vouwfietsen mee.
Omdat de intercity vaak erg druk is nemen wij de stoptrein naar Zwolle.Zoo ook op zaterdag 28 febr. jl.De terugreis hadden wij gepland om 20.51 vanuit Hoogeveen.
Wij waren om 20.30 op het station waar de trein om 20.51 zou vertrekken van spoor 1,om 20.30 kwam er een mededeling dat de trein naar Groningen van 20.51 naar Groningen van spoor2 zou vertrekken.
Wi jmet onze fietsen twee trappen af door de tunnel twee trappen op om op spoor 2 opde trien te wachten.Tot onze verbazing (die later overging in ergenis kwam de trein binnen op spoor 1!.
Toen wij met onze fietsen geheel buiten adem op spoor 1 kwamen ,zagen wij nog juist de sluitseinen van de trein verdwijnen!


Hoe is dit mogelijk? Dit is een blunder van de eerste orde.
Zit men op de verkeersleidind te slapen?


Re: fouieve mededeling
Gepost door: KK (IP Gelogd)
Datum: March 2, 2009 06:34PM

Ik begrijp de ergernis van H. Bosman (01.03.09 10.15 u) volkomen alleen snap ik de verbazing niet. Dit soort dingen vindt men bij de NS normaal! Als reiziger heb je je scheel te betalen en je bek te houden, op enige vorm van service hoef je niet te rekenen. Ik wens u sterkte. Ik heb sinds een maand een andere baan en dank God op mijn blote knieën dat ik niet meer op een dergelijke walgelijke wijze van A naar B hoef zien te komen. Voor mij geen stinktreinen meer!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: