lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
contant betalen?
Gepost door: Sjaan H. (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2008 10:01PM

Vanavond even van Hoofddorp naar Diemen-Zuid. Een ritje van 5 Euro of zo. Geen bord te bekennen op het station dus gokken waar de trein komt. Dan betalen. Geen enkele automaat accepteert de 20 Euro die ik bij mij heb en de pin-pas staat even rood. Gelukkig staat er een tekst op de automaat dat ik me moet melden bij de conducteur voor instappen. Bij het instappen (gelukkig goede spoor genomen) staan de deuren open maar geen conducteur te bekennen. De trein gaat zo weg dus toch maar ingestapt. Zal wel goedkomen toch. Bij de eerstvolgende halte een conductrice gespot dus naar haar toe met het verzoek om een kaartje te kopen. KOST 35 EURO!!! Kan dus helemaal niet betalen bij haar! Ja, vanaf 35 Euro. Bij haar gratie mag ik er op Schiphol uit om een kaartje te kopen. Scheelt weer een halte maar ook reistijd (wachten op de volgende trein). Wie is hier schuldig? De afdeling automaten die niet weet wat de regels zijn of het personeel? Graag zou ik zien dat de verantwoordelijk(en) gestraft worden met een korting van 2 periodieken op het salaris. Zweepslagen mag niet meer geloof ik. Zou wel helpen, denk ik. Zo dom weer die NS.

Sjaan H.




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/08/16 11:04AM door pieter.

Re: contant betalen?
Gepost door: domoor (IP Gelogd)
Datum: February 9, 2008 02:54PM

De enige domoor ben je zelf door zonder kaartje in een trein te stappen!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: