lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Vragen of klachten
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 2, 2008 11:53AM

Hoi,

Het lijkt me leuk om hier alle klachten of vragen neer te zetten en dan zal ik ze proberen uit te leggen zodat jullie ook een keer begrijpen waarom of waarvoor iets gebeurd.

MVG, Bas

Re: Vragen of klachten
Gepost door: Adriaan (IP Gelogd)
Datum: January 2, 2008 10:50PM

Ja ik heb een vraag: waarom worden de plee's nooit eens normaal schoongemaakt? Ik moet altijd in de pis van een ander zitten!!

Klantenservice bij NS?? Zwaar onder de maat!
Gepost door: A. Lieberton (IP Gelogd)
Datum: January 3, 2008 07:32AM

Het is toch verdomme ongelooflijk! NS mag de kaartjes duurder maken, omdat ze vaker "op tijd rijden." Weet u hoe deze quota gehaald worden? Juist, vijf minuten vertraging is geen vetraging, en als er een trein veel te laat dreigt te komen, dan vervalt hij gewoon. En zo haalt de NS haar limieten. Alleen kan ik dit niet aan mijn baas verkopen.

Vandaag was er weer sprake van vastgevroren wissels. Ja hoor, het vriest weer 2 graadjes, en hop, de lijn Enkhuizen-Amsterdam ligt er weer uit. (3 januari 2008, red.) Service voor de klant? Nee, die mag buiten bij het Hoornse station een uur blijven blauwbekken, geen bakkie koffie ofzo. Dan hoor je een stem, tsja de treinen reijden niet, wegens een wisselstoring, en (dit hoor je niet, maar kun je zelf wel invullen), we kunnen en willen niets voor u doen. Er wordt verdomme nog aan toe 2850 euro voor een jaartrajectkaart neergeteld, maar ze doen helemaal niets voor je! In Polen rijden de treinen nog met min 20!!

Maar de hoge heren in Utrecht krijgen gewoon weer een bonus, want zij laten de reiziger in de kou staan, en de reiziger wordt gemangeld tussen de NS en Pro-Rail. Krijg toch het schijtlazarus allemaal!


Re: Vragen of klachten
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 4, 2008 10:47AM

Adriaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ja ik heb een vraag: waarom worden de plee's nooit
> eens normaal schoongemaakt? Ik moet altijd in de
> pis van een ander zitten!!

Meestal maken ze op denhaag centraal wel goed schoon maar op andere eindstations word door andere schoonmakers schoongemaakt, helaas doen ze het niet overal goed maar daar kan de ns verder niks zelf aan doen omdat een ander bedrijf schoonmaakt, ook wil het vaak zo zijn dat andere reizigers over de rand pissen en het niet schoon achterlaten.



Re: Klantenservice bij NS?? Zwaar onder de maat!
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 4, 2008 10:55AM

A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is toch verdomme ongelooflijk! NS mag de
> kaartjes duurder maken, omdat ze vaker "op tijd
> rijden." Weet u hoe deze quota gehaald worden?
> Juist, vijf minuten vertraging is geen vetraging,
> en als er een trein veel te laat dreigt te komen,
> dan vervalt hij gewoon. En zo haalt de NS haar
> limieten. Alleen kan ik dit niet aan mijn baas
> verkopen.

Ze hebben met de vorige dienstregeling zo gedaan dat ze langer de tijd hebben over een traject, voorbeeld,
DE intercity den haag - utrecht doet er 55 minuten over, ze hebben nu in het spoorboekje gedaan dat ze er 60 minuten ervoor hebben zodat er minder vertragingen zijn, dat is idd niet eerlijk sad smiley

A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vandaag was er weer sprake van vastgevroren
> wissels. Ja hoor, het vriest weer 2 graadjes, en
> hop, de lijn Enkhuizen-Amsterdam ligt er weer uit.
> (3 januari 2008, red.) Service voor de klant? Nee,
> die mag buiten bij het Hoornse station een uur
> blijven blauwbekken, geen bakkie koffie ofzo. Dan
> hoor je een stem, tsja de treinen reijden niet,
> wegens een wisselstoring, en (dit hoor je niet,
> maar kun je zelf wel invullen), we kunnen en
> willen niets voor u doen. Er wordt verdomme nog
> aan toe 2850 euro voor een jaartrajectkaart
> neergeteld, maar ze doen helemaal niets voor je!
> In Polen rijden de treinen nog met min 20!!

Veel mesen denken dat het altijd de ns zijn schuld is terwijl pro rail over de rails, seinen en wissel gaat, helaas hebben ze de afgelopen 15 jaar niks gedaan waardoor het nu een chaos is, ze zijn er eindelijk achtergekomen dat ze een keer iets moeten gaan doen dus zijn er veel werkzaamheden zijn maar nog steeds veel storingen.

A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar de hoge heren in Utrecht krijgen gewoon weer
> een bonus, want zij laten de reiziger in de kou
> staan, en de reiziger wordt gemangeld tussen de NS
> en Pro-Rail. Krijg toch het schijtlazarus
> allemaal!

liever in dit topic niet te gaan schelden want anders doe ik geen moeite meer om vragen te beantwoorden,




Re: Vragen of klachten
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 5, 2008 09:29PM

als er nog wat is moet je het er maar bij zetten.

Re: Vragen of klachten
Gepost door: Adriaan (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2008 12:59PM

Nou leerzaam hoor Bassie!

Dan nog een paar vragen:

1. Wat betekent toch een oranje knipperlicht en een groen knipperlicht langs de baan?
2. Die plees in Den Haag zijn helemaal niet schoon hoor, kan dat niet vaker gebeuren?
3. Hoe kan het dat jij alles weet Bassie.

Groeten Adriaan

Re: Vragen of klachten
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 12, 2008 09:31AM

Adriaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou leerzaam hoor Bassie!

Graaggedaan

Adriaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> 1. Wat betekent toch een oranje knipperlicht en
> een groen knipperlicht langs de baan?

Mischien bedoel je het sein of een ander bord, kan ja het AUB ff omschijven hoe het er verder eruit ziet?

Adriaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> 2. Die plees in Den Haag zijn helemaal niet schoon
> hoor, kan dat niet vaker gebeuren?

Ik merk dat als ik met de treinga dat de plees best wel schoon zijn, helaas is niet elke schonnmaker zo dat die het goed doen.

Adriaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> 3. Hoe kan het dat jij alles weet Bassie.

Ik weet best veel over het Openbaar Vervoer


Re: Vragen of klachten
Gepost door: B50 (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2008 12:03PM

Ben jij zo'n NS-wijsneusje ofzo?

Re: Vragen of klachten
Gepost door: carmio (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2008 04:41PM

Hier een klacht over de overvolle treinen , Door de voordeelaktie van de winkelketen Kruidvat, kopen veel mensen de voordeelkaart, Het gevolg hiervan is, dat de treinen richting Zwolle soms al in Assen overvol zijn.in de ochtend op zaterdag. Het is allemaal Koplopermaterieel, Slechts bij uitzondering wordt een dubbeldeksstel ingezet. Op de terugweg, s,avonds van het zelfde laken een pak. Zou het niet handiger zijn, om aan de NS via een mail van dit winkelbedrijf hoeveel kaarten er voor het weekeinde zijn verkocht, zodat de NS rekening kan houden, met een groter aanbod van reizigers, zodat er voldoende zitplaats aanwezig is. Het is vooral voor ouderen een ramp om vanaf Amersfoort bijvoorbeeld tot Assen te moeten staan.Als oudgediende kan ik mij nog herinneren, dat jongere personen met een abonnement plaats moesten maken, voor oudere betalende passagiers. Ook de toenmalige weekkaarthouders,hadden alleen recht op een zitplaats bij voldoende zitplaatsen. Met dit bericht een suggestie voor de NS, Graag zie ik vanuit de bezoekers van dit Forum, een reactie.

Re: Vragen of klachten
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2008 09:19PM

Gewoon niet meedoen aan die actie en wachten op de volgende trein die wat rustiger kan een oplossing zijn.

bagage
Gepost door: vissers (IP Gelogd)
Datum: May 5, 2008 11:28AM

wij gaan met de trein naar schiphol donderdag om 1 uur ,dat isniet in de spits.maar donderdag15 mei komen we weer in amsterdam en dan reizen we om 5 uur in de spits met 2 koffers hoe moet dat dan

Re: bagage
Gepost door: Bassie (IP Gelogd)
Datum: May 5, 2008 10:47PM

Naar welk station ga je?

Re: Vragen of klachten
Gepost door: vissers (IP Gelogd)
Datum: May 10, 2008 02:59PM

naar schiphol

Re: Klantenservice bij NS?? Zwaar onder de maat!
Gepost door: Hans Mutsennaaier (IP Gelogd)
Datum: December 4, 2008 09:12PM

A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is toch verdomme ongelooflijk! NS mag de
> kaartjes duurder maken, omdat ze vaker "op tijd
> rijden." Weet u hoe deze quota gehaald worden?
> Juist, vijf minuten vertraging is geen vetraging,
> en als er een trein veel te laat dreigt te komen,
> dan vervalt hij gewoon. En zo haalt de NS haar
> limieten. Alleen kan ik dit niet aan mijn baas
> verkopen.
>
> Vandaag was er weer sprake van vastgevroren
> wissels. Ja hoor, het vriest weer 2 graadjes, en
> hop, de lijn Enkhuizen-Amsterdam ligt er weer uit.
> (3 januari 2008, red.) Service voor de klant? Nee,
> die mag buiten bij het Hoornse station een uur
> blijven blauwbekken, geen bakkie koffie ofzo. Dan
> hoor je een stem, tsja de treinen reijden niet,
> wegens een wisselstoring, en (dit hoor je niet,
> maar kun je zelf wel invullen), we kunnen en
> willen niets voor u doen. Er wordt verdomme nog
> aan toe 2850 euro voor een jaartrajectkaart
> neergeteld, maar ze doen helemaal niets voor je!
> In Polen rijden de treinen nog met min 20!!
>
> Maar de hoge heren in Utrecht krijgen gewoon weer
> een bonus, want zij laten de reiziger in de kou
> staan, en de reiziger wordt gemangeld tussen de NS
> en Pro-Rail. Krijg toch het schijtlazarus
> allemaal!
>
>


Lieberton, leer ons niet hoe wij ons werk moeten doen!
sukkel!

Re: Vragen of klachten
Gepost door: R. Pluijmen (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2010 08:39AM

Wij hadden voor 09-01-2010 met 2 personen treinreis gepland met Treinkaartjes (Kruidvat) geldig t/m/
10 januari 2010. Helaas zijn de weersvoorspellingen vvoor morgen van dien aard dat het ons beter lijkt om niet aan deze reis te beginnen. Kunnen wij de kaartjes ergens inwisselen voor dagkaarten in een ander weekend?





Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: