A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is toch verdomme ongelooflijk! NS mag de
> kaartjes duurder maken, omdat ze vaker "op tijd
> rijden." Weet u hoe deze quota gehaald worden?
> Juist, vijf minuten vertraging is geen vetraging,
> en als er een trein veel te laat dreigt te komen,
> dan vervalt hij gewoon. En zo haalt de NS haar
> limieten. Alleen kan ik dit niet aan mijn baas
> verkopen.
Ze hebben met de vorige dienstregeling zo gedaan dat ze langer de tijd hebben over een traject, voorbeeld,
DE intercity den haag - utrecht doet er 55 minuten over, ze hebben nu in het spoorboekje gedaan dat ze er 60 minuten ervoor hebben zodat er minder vertragingen zijn, dat is idd niet eerlijk
A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vandaag was er weer sprake van vastgevroren
> wissels. Ja hoor, het vriest weer 2 graadjes, en
> hop, de lijn Enkhuizen-Amsterdam ligt er weer uit.
> (3 januari 2008, red.) Service voor de klant? Nee,
> die mag buiten bij het Hoornse station een uur
> blijven blauwbekken, geen bakkie koffie ofzo. Dan
> hoor je een stem, tsja de treinen reijden niet,
> wegens een wisselstoring, en (dit hoor je niet,
> maar kun je zelf wel invullen), we kunnen en
> willen niets voor u doen. Er wordt verdomme nog
> aan toe 2850 euro voor een jaartrajectkaart
> neergeteld, maar ze doen helemaal niets voor je!
> In Polen rijden de treinen nog met min 20!!
Veel mesen denken dat het altijd de ns zijn schuld is terwijl pro rail over de rails, seinen en wissel gaat, helaas hebben ze de afgelopen 15 jaar niks gedaan waardoor het nu een chaos is, ze zijn er eindelijk achtergekomen dat ze een keer iets moeten gaan doen dus zijn er veel werkzaamheden zijn maar nog steeds veel storingen.
A. Lieberton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar de hoge heren in Utrecht krijgen gewoon weer
> een bonus, want zij laten de reiziger in de kou
> staan, en de reiziger wordt gemangeld tussen de NS
> en Pro-Rail. Krijg toch het schijtlazarus
> allemaal!
liever in dit topic niet te gaan schelden want anders doe ik geen moeite meer om vragen te beantwoorden,