kortingskaart
Gepost door:
jaap (IP Gelogd)
Datum: July 26, 2007 06:27PM
Op 3 juli 2007 nieuwe kortingskaart aangevraagd.
Op 26 juli 2007 nog niet in mijn bezit.
Op 25 juli was de oude kaart verlopen.
Ontdekte dat op 26 juli bij controle in de trein naar Utrecht.
Een zeer boze conductrice wees me daarop en ik verontschuldige mij direct.
Zij gaf mij zonder dat ik ook maar de kans kreeg om het uit te leggen een boete van 35 euro.
Tevens dreigde zij mij met het uitzetten uit de trein en het in Utrecht door te geven aan de Spoorwegpolitie.
Ik reis al vele jaren met de trein en nog nooit was mijn kortingskaart verlopen.
Geen praten aan. Ik hield mij ,ook volgens de andere treinreizigers ,zeer rustig, terwijl de conductrice
mij steeds meer agressief benaderde.
Zij schreeuwde bij het verlaten van de coupe, dat wanneer ik zou proberen de uitstel van betaling ongedaan te maken zij daar een stokje voor zou steken.
Ik hoor in de media dat personeel van treinen met de regelmaat wordt lastg gevallen.
HOEZOOOOOO!!!!!!??????
Bij navraag bij NS-klantenservice werd door hen direct verontschuldigingen aangeboden.
Er was bij NS een administratieve fout gemaakt waardoor de kortingskaart niet op tijd was verzonden.
De Uitstel van betaling werd nietig verklaard.
Nu maar hopen dat die aardige conductrice daar alsnog geen stokje voor steekt.