lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
kortingskaart
Gepost door: jaap (IP Gelogd)
Datum: July 26, 2007 06:27PM

Op 3 juli 2007 nieuwe kortingskaart aangevraagd.
Op 26 juli 2007 nog niet in mijn bezit.
Op 25 juli was de oude kaart verlopen.
Ontdekte dat op 26 juli bij controle in de trein naar Utrecht.
Een zeer boze conductrice wees me daarop en ik verontschuldige mij direct.
Zij gaf mij zonder dat ik ook maar de kans kreeg om het uit te leggen een boete van 35 euro.
Tevens dreigde zij mij met het uitzetten uit de trein en het in Utrecht door te geven aan de Spoorwegpolitie.
Ik reis al vele jaren met de trein en nog nooit was mijn kortingskaart verlopen.
Geen praten aan. Ik hield mij ,ook volgens de andere treinreizigers ,zeer rustig, terwijl de conductrice
mij steeds meer agressief benaderde.
Zij schreeuwde bij het verlaten van de coupe, dat wanneer ik zou proberen de uitstel van betaling ongedaan te maken zij daar een stokje voor zou steken.

Ik hoor in de media dat personeel van treinen met de regelmaat wordt lastg gevallen.

HOEZOOOOOO!!!!!!??????


Bij navraag bij NS-klantenservice werd door hen direct verontschuldigingen aangeboden.
Er was bij NS een administratieve fout gemaakt waardoor de kortingskaart niet op tijd was verzonden.
De Uitstel van betaling werd nietig verklaard.
Nu maar hopen dat die aardige conductrice daar alsnog geen stokje voor steekt.

Re: kortingskaart
Gepost door: A.J. van Ginkel (IP Gelogd)
Datum: July 26, 2007 09:17PM

Ik heb vandaag uw voordeelcoupons ontvangen. Ik heb immers een NS kortingskaart. Het punt is dat echter twee enveloppen heb ontvangen. Heeft te maken dat ik in het verleden abusievelijk over twee kortingskaarten beschikte. Wilt u uw administratie aanpassen zodat ik onderhand niet weer twee kaarten ontvang en twee keer moet betalen met alle problemen vandien.

De kaarten zijn gemerkt met:

A 707-046607 1034548 en
A707-046606 1034549

Groet, Aart Jan van Ginkel, Boomakkerweg 17. 6741DX Lunteren

Re: kortingskaart
Gepost door: Johnn (IP Gelogd)
Datum: July 30, 2007 10:16AM

Ik heb voor het eerst een kortingskaart gehad van 2003 t/m 2004. Na afloop kreeg bericht om weer met een jaar te verlengen, maat wat bleek ik had een abonnement van 2 jaar.
Een medewerkster van de NS klachtenservice zou dit doorgeven en ik zou hierover nog een bericht ontvang
Heb er door ziekte geen gebruik van kunnen maken en de NS zou dit in onderzoek nemen.
Maar de NS heeft niks meer van zich laten horen
Vorig jaar ontdekte ik dat er 55 euro was afgeschreven van mijn rekening. Weer een stilzwijgende verlenging, maar erger nog GEEN kortingskaart.
Ook hierover weer telefonisch geklaagt en tegen de afspraak in (ik zou mijn geld terugkrijgen) zou er een nieuwe kaart naar mij worden opgestuurd. weken later had ik het nog niet, nog maar eens gebeld.
Kreeg toen te horen dat de nieuwe kaart 11 euro extra ging kosten en ik moest die kaart op eigen kosten afhalen in Arnhem.
Vanaf april 2 brieven uitgegaan naar de NS klantenservice Postbus 2372 3500GJ in Utrecht.
Ze laten gewoon helemaal niks meer van zich horen. Heb nu een bedrag van ruim 90 EUro van hun tegoed die ze dus in eigen zak steken.

John Eertink
Zutphen

Re: kortingskaart
Gepost door: peter (IP Gelogd)
Datum: January 15, 2008 09:25AM

Het is bij bureau inderdaad permanent een zootje. Steeds weer ontstaan door allerlei fouten grote achterstanden en mogen de reizigers het uitzoeken.

Re: kortingskaart
Gepost door: japie (IP Gelogd)
Datum: January 16, 2008 09:04PM

Nou Jaap, als je zo reageert snap ik wel dat een conducteur boos op je wordt.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: