lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
duif in nood in zandvoort
Gepost door: eveline assenbroek (IP Gelogd)
Datum: March 11, 2007 06:46PM

I n Zandvoort is het station prachtig geschilderd, en deze week is er een prachtig duiven net gespannen door een duitse firma. De man die hier voor mijn flat in een kleine carravan sliep, had de klus vrijdag om half vijf af en is vertrokken. Er zit echter nog een duif achter het gaas. De dieren ambulance zegt spoorweg recherge bellen, maar dan krijg je een sprekende computter over trein tijden. Op het station zit een lieve mevrouw voor de toiletten, gesteld op dieren, maar ze wil niet weten van dierenbesherming en duif bevrijden door gaas los te maken. Maar er kan een klein stuk gaas boven de lift los, vangkooi met eten en zeker drinken erin en duif vangen, Ik ben vandaag mijn flat uitgevlucht omdat ik dat gekoer van de uitdrogende duif en haar partner niet aan kan horen, Als de duif zo dood moet is het een lange lijdensweg. DOE ER IETS AAN svp, alvast bedankt. Als de duif dood is word het trouwens ook iets heel smerigs, Met groeten, in hoop op hulp. Eveline Assenbroek Witteveld 18 2042GB Zandvoort 0235712783

Re: duif in nood in zandvoort
Gepost door: Standplaats Asd (IP Gelogd)
Datum: March 12, 2007 12:00PM

Hoi Eveline,

Het beste dat je denk ik kan doen is bellen met de dierenambulance. Zij zullen contact met de beheerder van het station opnemen.

Groeten uit een zonovergoten Zandvoort,
Standplaats Asd.

Re: duif in nood in zandvoort
Gepost door: Homer S. (IP Gelogd)
Datum: August 3, 2007 04:21PM

Duif is inmiddels morsdood.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: