lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Spoorweg overgangen
Gepost door: KoosKoets (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2007 11:07AM

Beste lezers ik erger me groen en geel aan spoorweg overgangen, ik ben geen NS reiziger maar een fietser en sta bij Maassluis en Hoek v Holland voor het spoor te wachten op een trein die vanaf de andere kant het perron nog moet aan doen, daar moet eerst gestopt worden in en uitgeladen van passagiers dat grapje kost al gauw enkele minuten. Leuk voor de jeugd ook die dus gewoon lak hebben aan de bomen en wat mij betreft gelijk hebben. Grrrrrrrrrrrrr Wachten op iets dat jeniet gebruikt HELP

Re: Spoorweg overgangen
Gepost door: Spoorboom (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:22PM

Nou steek gezellig mee over met die jeugd. De machinist remt vast wel voor iedereen. En straks een keer wel een aanrijding en dan klaagt iedereen dat de overweg zeker onveilig is?! Wat kunnen mensen toch zeiken zeg...

Re: Spoorweg overgangen
Gepost door: KoosKoets (IP Gelogd)
Datum: January 31, 2007 09:48AM

De eikel valt niet ver van de SPOORBOOM. Je hebt het niet helemal goed gelezen. Ik en met mij vele anderen staan voor de bomen op een trein te wachten die koffie pauze heeft en daar baal ik een beetje van, we en waarschijnlijk jij ook hebben het allemaal over veiligheid in dit land dit is dus opzettelijk uitlokken van ongelukken.

Re: Spoorweg overgangen
Gepost door: Koos Poetskost (IP Gelogd)
Datum: February 9, 2007 04:33AM

Was vast Max Havelaar koffie, daar moet je ook van genieten, vind ik !


Re: Spoorweg overgangen
Gepost door: FredKoets (IP Gelogd)
Datum: February 10, 2007 10:45AM



Wat jammer toch dat er vaak van die flauwe figuren reageren (NS personeel zeker dat FAN van de baas is, een mens moet toch wat..).

Ik kan me volledig vinden in de reactie van KoosKoets, sta regelmatig een minuut of drie/vier te wachten voor de spoorwegovergangen in Alkmaar. De trein is nog rustig aan het "in en uitladen" en ondertussen staan de fietsers in de kou. Een fietstunneltje zou een mooie en niet eens zo dure oplossing zijn voor een altijd onbelemmerde doorgang.

Re: Spoorweg overgangen
Gepost door: Gerard (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2008 07:59PM

geduld is een schone zaak



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: