lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
verkeerd kaartje
Gepost door: hans van beekveld (IP Gelogd)
Datum: January 6, 2007 06:04PM

het is voor ons onbegrijpelijk dat onze dochter met haar vriendinnetje door uw conducteur uit de trein is gezet omdat zij een kortingskaartje gekocht hadden voor een retour van best naar eindhoven wanneer zij de trein niet zouden verlaten een boete moesten betalen van 35 euro ze werden door hem uit de trein gezet [beukelaan] met de medeling dat ze maar terug moesten lopen naar het station in eindhoven en een goed kaartje moesten kopen.dit gaat om 2meisjes die voor de 2de keer met de trein naar de grote stad reisden .heel onzeker en met veel angst hebben ze herhaaldelijk aan deze man hoe en wat ze verder moesten.we willen niet goed praten dat demeisjes een verkeerd kaartje gekocht hadden .maar enig begrip van deze man zouden wij zeer op prijs stellen.bvd de fam beekveld


Re: verkeerd kaartje
Gepost door: lala (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:55PM

U moet uw kinderen ook niet laten zwartrijden! Wees blij dat ze in Beukenlaan eruit konden om een ander kaartjes te kopen. Dat is goedkoper dan dat je een boete aan je broek krijgt!

Dus wat mij betreft hulde aan de conducteur. Weg met die niet betalende reizigers!

Re: verkeerd kaartje
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: February 25, 2007 07:36PM

Ja precies, ga dan gewoon even mee om een kaartje te kopen.
Nu moet u niet gaan zeuren omdat de conducteur gewoon zijn werk doet!!
Koop dan zelf een goed kaartje ofzo

Re: verkeerd kaartje
Gepost door: SMW (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2007 05:13PM

Ik vind het al heel schappelijk dat deze conducteur geen boete heeft uitgeschreven, en ze de keus gaf om uit te stappen..Als ik diesel tank in mijn benzine auto, zal ik ook moeten 'uitstappen'...
Om nog maar te zwijgen over die zgn studenten, die niet eens weten hoe die OV kaart van ze werkt..!
Maar ach, dan draai ik hun kaart om, en lees hun voor wat de regels zijn....
Zo gaat dat achter de balie's...
Maar weet je, het is allemaal zo makkelijk een ander de schuld geven,als je zelf een fout maakt..

Re: verkeerd kaartje
Gepost door: piet (IP Gelogd)
Datum: February 24, 2008 10:06PM

ik vind het ook altijd knap dat mensen het per ongeluk fout doen in hun eigen voordeel



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: