lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2
Re: boete in trein
Gepost door: Utrecht24 (IP Gelogd)
Datum: November 13, 2009 01:54PM

Het boetebeleid is zoals het is. Dat is kortgezegd de motivatie. De regels zijn duidelijk en eenvoudig te begrijpen. Tot zover het koude, zakelijke commentaar. Maarrrrr, er werken bij NS mensen die hun inzicht gebruiken om een beslissing te nemen. Het is mijn ervaring dat wanneer je het ergens niet mee eens bent, je daarover in gesprek kan gaan. Uiteraard is het dan belangrijk dat beide partijen dat op een normale manier doen. Ben je daarna nog niet tevreden, dan is het je goed recht om je ongenoegen kenbaar te maken bij NS. Bij de acceptgiro die je thuisgestuurd krijgt, zit een brief met daarop het adres waar je bij kan reclameren. Ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van mijn collega's niet door de trein loopt om het de klanten zo vreselijk mogelijk te maken.

Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: