lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Voordeeluren kaart
Gepost door: Hans Brons (IP Gelogd)
Datum: November 20, 2005 04:30PM

Het is de NS gelukt om mij en mijn vrouw ,na 30 jaar weer in de trein te krijgen,
via een aanbieding voordeelurenkaart voor 39 euro...

Hardstikke fijn,

Tegenvaller 1 ................de normale abo prijs is 45 euro jaarlijks...vooruit dan maar..
tegenvaller 2 is verhoogd naar 55 euro
tegenvaller 3 per "" vrije reisdag 2 euro bijbetalen..= 7 x 2 = 14 euro..
de verhoging komt uit op 69 -39 = 30 euro per persoon na 1 jaar.....

Ik ben nu via deze opzegging de trein weer uit voor .......jaar...

vriendelijke groet een
blije rijder


Ik heb na 5 vrije reisdagen goede ervaringen, maar gisteren ging het helemaal mis..( zaterdag 19-11-2005)


Een dag van veel vertragingen, door een beetje nachtvorst.. , maar de hoofd irritatie was,

onvoldoende informatie en slecht optreden NS personeel.

Zijn er storingen vertel de direkt de waarheid !
en laat mensen niet zonder info wachten...

en denk aan een oplossing........

Maar klantvriendelijk denken is tot op heden nog niet ingevoerd bij de NS..

De ambtenaren mentaliteit : kop in het zand ; het is niet mijn probleem, heerst nog...

Jammer maar helaas,

Mensen ( ook NS klanten ) helpen geeft een goed gevoel....

Wat dacht u van : Er is helaas een stuk spoorlijn onklaar, dat kost behoorlijk tijd, ( ...uur) maar we proberen u zo snel mogelijk te helpen,

we verwachten de volgende oplossing......



Voordeeluren kaart
Gepost door: Leo Brandse (IP Gelogd)
Datum: March 1, 2006 11:46AM

Wie weet het antwoord op de volgende vragen:

Hoe werkt de ov-chipknipkaart in combinatie met een NS dalurenkortingskaart (40% korting) als ik (alleen) met de trein een reis maak?

Hoe werkt de ov-chipknipkaart in combinatie met een NS dalurenkortingskaart (40% korting) als ik (met nog 2 personen) met de trein een reis maak?

(kortom hoe kan de afleesapparatuur zien dat ik in bezit ben van deze dalurenkaart en hoe kan ik mijn 2 mede reizigers daar ook van mee laten profiteren?)



Re: Voordeeluren kaart
Gepost door: annie (IP Gelogd)
Datum: March 12, 2006 11:48PM

Ik heb de verkeerde vrije reisdagen toegestuurd gekregen,voor 2007-2008 en niet geldig dit jaar,Stom,maar het meest ergelijke is dat de n.s,me eeuwig laat wachten op een reaktie als ik ze bel,ik krijg alleen maar te horn dat er veel wachtende voor me zijnen een keer kreeg ik een mens aan de lijn ,die zou me doorverbinden,ze begreep waarik het over had en weer werd op de nieuwe afdeling het contact verbroken omdat ze geen tijd voor me haden,toen maar geschreven,geen reaktie gekregen,wel is mijn geld van de rekening afgeschreven,help.wat moet ik hier mee???

Re: Voordeeluren kaart
Gepost door: service (IP Gelogd)
Datum: May 13, 2006 08:52PM

@Leo Brandse:
1. Uw NS dalurenkaart komt ook op uw OV-chipkaart te staan, de automaat herkent dit automatisch.
2. onbekend




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:47PM door pieter.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: