Re: verkeerde data op voordeelurenkaartjes
Gepost door: NS Servicebalie (IP Gelogd)
Datum: May 30, 2006 03:53PM
Geachte Mevrouw Harteveld-Kleef,
Hier kunnen wij als NS natuurlijk niet aan beginnen. Allereerst mag U blij zijn dat U uw voordeelurenkaartjes ontvangen heeft, ten tweede is de NS niet een klaagmuur waar U maar van alles kunt aanvragen. U hoeft zeker niet te rekenen op een nieuwe uitdraai, aangezien wij nu al verlies op U maken; Het zijn niet voor niets kaartjes met korting. U hoeft er dan geen service bij te rekenen en wij besparen dus daarop. Mocht U een beetje service van ons willen verwachten, dan kunt U het best gewoon een normaal kaartje erbij halen, zodat U onze hardwerkende conducteurs ook niet hoeft lastig te vallen met uw probleem. Als U echt antwoord op uw vragen wilt, koop dan voortaan een eerste-klas-kaartje, dan zult U onze conducteurs in uw coup? aantreffen. Mochten zij even de krant opvouwen en de voeten van de bank halen, dan bent U vrij om even een simpele vraag te stellen. Maar let op: Zodra U ziet dat het voorhoofd van een van onze zeer gewaardeerde conductuers begint te fronsen, behoort U direct te stoppen met uw poging. Doet U dit niet, zullen zij bij het eerstvolgende station de NS Spoorpolitie erbij roepen, welke gemachtigd zijn U tot een maximum van 48 uur vast te zetten in de bezemkast op Utrecht Centraal.
Mocht U nog vragen en/of opmerking hebben, kunt U bellen naar onderstaand nummer of sturen naar het volgende adres:
-
Hopende U voldoende te hebben ge?nformeerd,
Klazina de Bakker
NS Service