lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
verkeerde data op voordeelurenkaartjes
Gepost door: J.Harteveld-Kleef (IP Gelogd)
Datum: May 30, 2006 11:23AM

Mijn voordeelurenkaartjes die per 27-2-2006 zijn ingegaan, zijn allemaal afgestempeld op 2007 en 2008 ik vind dit vervelend, als er goed naar gecontroleerd wordt in de trein kan ik daar misschien een probleem mee krijgen. Kunt u alsnog een goede uitdraai aan mij toesturen met de juiste data.

Re: verkeerde data op voordeelurenkaartjes
Gepost door: NS Servicebalie (IP Gelogd)
Datum: May 30, 2006 03:53PM

Geachte Mevrouw Harteveld-Kleef,

Hier kunnen wij als NS natuurlijk niet aan beginnen. Allereerst mag U blij zijn dat U uw voordeelurenkaartjes ontvangen heeft, ten tweede is de NS niet een klaagmuur waar U maar van alles kunt aanvragen. U hoeft zeker niet te rekenen op een nieuwe uitdraai, aangezien wij nu al verlies op U maken; Het zijn niet voor niets kaartjes met korting. U hoeft er dan geen service bij te rekenen en wij besparen dus daarop. Mocht U een beetje service van ons willen verwachten, dan kunt U het best gewoon een normaal kaartje erbij halen, zodat U onze hardwerkende conducteurs ook niet hoeft lastig te vallen met uw probleem. Als U echt antwoord op uw vragen wilt, koop dan voortaan een eerste-klas-kaartje, dan zult U onze conducteurs in uw coup? aantreffen. Mochten zij even de krant opvouwen en de voeten van de bank halen, dan bent U vrij om even een simpele vraag te stellen. Maar let op: Zodra U ziet dat het voorhoofd van een van onze zeer gewaardeerde conductuers begint te fronsen, behoort U direct te stoppen met uw poging. Doet U dit niet, zullen zij bij het eerstvolgende station de NS Spoorpolitie erbij roepen, welke gemachtigd zijn U tot een maximum van 48 uur vast te zetten in de bezemkast op Utrecht Centraal.

Mocht U nog vragen en/of opmerking hebben, kunt U bellen naar onderstaand nummer of sturen naar het volgende adres:

-

Hopende U voldoende te hebben ge?nformeerd,

Klazina de Bakker
NS Service

liefdesverklaring !
Gepost door: In love (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 08:37PM

Klazina - ik hou van je ;-)



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: