lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: Ambi Puur (IP Gelogd)
Datum: May 19, 2006 11:20AM

Roken op het perron mag alleen bij de paal, maar het wel toegestaan om in een treincoupe belachelijk veel neurotoxische producten op te spuiten die 'lekker' ruiken, beter bekend als parfum / WC eend, zodat ik ernstig last krijg van mijn astma. Ik ben namelijk allergisch voor parfum en veel andere chemische middeltjes, maar vaak komen er van die dames langs huppelen in de trein waar je de walm vanaf ziet komen. Ik vind dit erg associaal. Dat die dames zo ontzettend stinken en dus een andere damp op moeten spuiten die vaak zijn oorsprong vindt in koalaurine of iets dergelijks moeten ze zelf weten, maar trek er dan alstemblief een regenpak overaan, cappuchon op, touwtjes strak aantrekken, aan de onderkant ook graag, dan komt het wel goed. Anders kan het zijn dat ik binnenkort als tegenprestatie mijn Hugo Boss Sarin op zal doen....

Alvast bedankt

Re: Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: mee eens (IP Gelogd)
Datum: May 19, 2006 11:25AM

Ik heb een tijd geleden naast zon muts gezeten die gewoon haar nagels op dr dooie gemakje zat te lakken in een volle coupe. Over neurotoxiciteit gesproken, ik kan me niet voorstellen dat iemand het op prijs kan stellen om in de aceton lucht te zitten. Maar mevrouw trok zich van heel de wereld nix aan en ging rustig verder met het verven van haar uiteinden. Dit soort mensen mogen van mij linea recta op het volgende station de trein uitgesmeten worden. Je zou maar moeten betalen voor het OV en dan in zon chemofabriek terecht komen...

Re: Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: UgheUghe (IP Gelogd)
Datum: May 19, 2006 11:41AM

maar goed dat je niet meer mag roken in de trein, het is er een stuk frisser op geworden! Frietje speciaal met mexicano of loempia's eten, je stinkende hond meeslepen is prima, nagels lakken moet kunnen. Ik ga maandag denk ik mijn fiets verven in de trein. Met spuitbus. Als er iemand wil helpen mag dat.

Re: Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: sebastiaan (IP Gelogd)
Datum: May 21, 2006 06:44AM

ik heb ook astma ik ben het met je eens!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:44PM door pieter.

Re: Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: July 13, 2006 07:43PM

Ja, mijn moeder heeft ook (een vorm van) astma en kan niet tegen chemische luchtjes. Aan de ene kant ben ik het dus namens haar met jullie eens, maar aan de andere kant ga ik zelf ook over mijn nek van die walgelijke, zoet-zure walmen waarin sommige vrouwen zich plegen te hullen. Gadverdamme, waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?!

Re: Kan niet van die stinksletten houden
Gepost door: @Geert (IP Gelogd)
Datum: July 14, 2006 03:11PM

Omdat ze misschien net als jij ongelooflijk stinken?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: