lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: Bert (IP Gelogd)
Datum: May 18, 2006 07:53AM

De handhaving van het rookverbod is nu echt op een dieptepunt.
Op het perron kan en mag nu iedereen weer roken als ik zie dat het NS personeel ook vrolijk op het perron rookt.

Ik sta versteld en raak achter de adem.
Leuk begin van de dag (Station Hoorn 6.50 richting HAARLEM)

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: @Bert (IP Gelogd)
Datum: May 18, 2006 12:49PM

Daarom heb ik een foto gemaakt met me telefoon van een aantal condo's die op een station staan te roken op een verkeerde plek. Zodra er nu eentje komt zeiken over dat er iemand op de verkeerde plek staat te roken, laat ik even de foto zien en vraag waar hij nu precies helemaal mee bezig is. (Kleine toevoeging: Ik rook zelf niet eens. winking smiley)

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: @JandeKnipper (IP Gelogd)
Datum: May 19, 2006 11:13AM

Kijk, dat is dus precies de instelling van al die condo's. Mijn broertje krijgt een fucking boete, omdat je na de loopbrug over het spoor bij ons 2 meter over het perron moet lopen om verder te kunnen. Dit werd niet geaccepteerd door een aantal zeikerige condo's, die meteen een boete uitschreven voor roken op het station. Een paar dagen later staan dezelfde honden op hetzelfde station rustig met 4 man midden op het perron te roken. Fucking asociaal! Als je denkt dat de relatie tussen condo's en reizigers zo verbeterd, moet je ff je wekker zetten.

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: Joske Perfect (IP Gelogd)
Datum: May 19, 2006 11:26AM

Gewoon gelijk erop klappen!!! Wachten op langsstormende intercity en d'r voor duwen die eppo's. Niet accepteren, gelijk afstraffen, laten zien wie de baas is, handen ze maar een vak moeten leren. Hypocriete honden zijn het. Allemaal ! Zie het ook vaak genoeg. Ze begonnen laatst ook al te zeuren dat ik in de eerste klas geen gebruik mocht maken van mijn crackpijp.....schandalig toch? En een krant lezen mag dan weer wel.

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: Jandeknipper (IP Gelogd)
Datum: May 21, 2006 03:36PM

Ik heb nog nooit iemand een boete hiervoor gegeven en denk dat menig collega dat ook niet doet.

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: @JandeKnipper (IP Gelogd)
Datum: May 22, 2006 02:06PM

Ah... Ich habe es nicht gewusst!

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: Anarchistina (IP Gelogd)
Datum: May 22, 2006 03:51PM

Zo jaaaaaaaa!!!! Negeren die regels, waar zijn ze goed voor Bepaal zelf wel waar ik rook en niet rook. Rook ook altijd in de trein. Blow daar trouwens ook, vooral blunts. Mag van de conducteur. Print dit wel uit en dan komt het wel goed de volgende keer.

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: June 7, 2006 05:50PM


wat ben jij een klein zielig mannetje he? veel aandacht tekort zeker? Hoop dat ze je nog veel zullen beboeten

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: June 7, 2006 05:52PM


Nog veel van je favoriete spul nemen,zijn we snel van je af. SUKKEL

Re: NS personeel rookt ook op het perron!
Gepost door: de conductur (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 09:56PM

wat zeggen jullie toch allemaal,sta ik raar van te kijken,,,,,jullie hebben het waarschijnlijk over een stel amateuristische conducteurs,,,want de gelouterde conducteur rookt in de onbemande cabine,rook zelf de hele rit door,moet wel altijd lachen als ik een reizigr moet vertellen dat ie in de trein niet mag roken,maar een boete uitdelen doe ik nooit,gaat allemaal van mijn rooktijd af,,is al zo krap zeker op stoptreinen,,,groetjes de stomende conducteur



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: