lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Fiets in trein
Gepost door: Dennis (IP Gelogd)
Datum: May 13, 2006 12:36AM

Retourtje Schiedam-Dordrecht 7,50 euro , op de terugweg fiets mee , fiets kaartje 6 (!) euro . Ik vind dit erg onredelijk om het fietskaartje zo duur te maken , doe dan net als met het treinkaartje , betalen voor de kilometers , met een maximum tot 6 euro

Re: Fiets in trein
Gepost door: bello (IP Gelogd)
Datum: May 14, 2006 12:30PM

waarom ga je niet gewoon fietsen dan,ik bedoel......je neemt toch ook je auto niet mee in de trein.

Re: Fiets in trein
Gepost door: Ronald (IP Gelogd)
Datum: May 14, 2006 01:40PM

Snap je t nou niet dat de ns mensen wil vervoeren en geen fietsen..
als iedereen zoals jij te lui is om te fietsen en de fiets mee in de trein neemt dan zit ie gauw vol ja..(met fietsen)
en dan maar weer klagen dat t zo druk is........

80 kilometer verderop
Gepost door: JJ (IP Gelogd)
Datum: May 14, 2006 06:22PM

Heren, ooit bedacht dat die meneer met de fiets misschien 80 km verderop moet zijn? Weet je hoe lang dat fietsen is? Ga jij dat stuk dan ook fietsen?

Je zou je auto ook mee de trein innemen, als je weet dat de weg ernaartoe volstaat met een file van 10km...

Re: Fiets in trein
Gepost door: Joske Perfect (IP Gelogd)
Datum: May 15, 2006 10:42AM

Tip: koop een step, past in je tas en hoef je niks voor te dokken. Ze zijn dit jaar niet meer in dus je kan ze nou kopen voor een euro of 10. Gooi er wat meer geld tegenaan en je hebt een elektrische zodat je niet moe wordt. Ziet er niet erg cool uit, met aktetas in pak op een stepje voor een kind van 10, dus van het geld dat je hiermee bespaart kun je hem pimpen. Je kan denken aan lichtmetalen/chromen velgen, het lieftst spinners, funky LED-lampjes of neonbalken en natuurlijk overspuiten in een te gek wauwe kleur......... succes

Re: Fiets in trein
Gepost door: Thomas Tap (IP Gelogd)
Datum: May 18, 2006 04:01PM

Mag mijn crossmotor ook mee?

Re: Fiets in trein
Gepost door: Ik (IP Gelogd)
Datum: May 26, 2006 01:39AM

Mensen, mensen. Ik wilde een fiets op het station waar ik moet zijn voor mijn werk. Deze heb ik daarnaar toe gebracht met de trein omdat vanwege de afstand en het weer er naartoe fietsen niet echt verleidelijk was. Dit, bijvoorbeeld, lijkt me toch een goede reden om een fietskaart erbij te kopen?

gewoon meenemen
Gepost door: (IP Gelogd)
Datum: June 17, 2006 01:44AM

Nix van dat gezwets aantrekken joh, gewoon die fiets meenemen. Voor mijn part neem je je tractor ook nog mee en plof je die precies neer op die mensen die constant zitten te zeiken. Maar als het jouw tractor niet zou zijn, dan wel wat anders. Get a life !

Re: Fiets in trein
Gepost door: AB (IP Gelogd)
Datum: June 26, 2006 08:45AM

Als eens gedacht aan een vouwfiets?
Als je die ingeklapt meeneemt in de trein kost het je niets extra.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: