lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
simpel uitvallen van treinen
Gepost door: henki (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2005 09:54AM

Hallo,laatst moest ik met de trein naar mijn werk,eerst stond er 15 minuten vertraging (okee kan gebeuren),toen 20 min. vertaging,toen werd er omgeroepen dat ze niet wisten of deze trein ?berhaupt komt en toen:Hij valt uit!!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende trein kwam natuurlijk ook met vertraging,eind van het liedje :Ik kom te laat op mijn werk en daardoor stress met mijn werkgever ?n collega's,nou is mijn vraag: kan je hier iets aan doen?Kan je hier een vergoeding voor krijgen of wat dan ook? Ik vind het namelijk te gek voor woorden dat de treinreis z??o?'duur is en dat je dan ook nog eens een keer op een dergelijke manier wordt behandelt

Re: simpel uitvallen van treinen
Gepost door: JJ (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2005 01:05PM

Ik denk dat dat inherent is aan je keuze van vervoer... Met de auto heb je ook de kans dat je in de file komt te staan en duur tanken, dus elke vorm heeft zijn nadelen. Er valt volgens mij niet aan te doen. Hoewel, als je echt aantoonbare schade lijdt door deze uitval, kun je volgens mij nog wel iets voor elkaar krijgen!

Re: simpel uitvallen van treinen
Gepost door: JK (IP Gelogd)
Datum: October 30, 2005 05:52PM

Als je meer dan een half uur vertraging hebt kun je een deel van de reissom terugvragen. Hiervoor moet je aan het loket een teruggaaf-formulier halen. Succes ermee.

Re: simpel uitvallen van treinen
Gepost door: JJ (IP Gelogd)
Datum: November 1, 2005 02:28AM

Welk loket ?

die staan er tegenwoordig niet meer...

Re: simpel uitvallen van treinen
Gepost door: Hildebrand (IP Gelogd)
Datum: November 4, 2005 10:05AM

Vertraging heeft altijd wel een reden. (Misschien soms een minder geldige reden ... maar het heeft altijd een reden). Een trein valt niet zomaar uit. Dan is er vast elders een verstoring (geweest). Het onderhoud van het spoor is nog altijd onder de maat, waardoor er sneller verstoringen zijn.

Bovendien is het spoor erg kwetsbaar. Je kan moeilijk een straatje omn .,... soms zijn er omleidingsrouters, maar dat zorgt al snel voor (lange) vertragingen.

Re: simpel uitvallen van treinen
Gepost door: HM (IP Gelogd)
Datum: June 16, 2006 10:45PM

Dit las ik op een (wegens het niet reclame willen maken) niet nader te noemen website.

3. Laat vertraagde treinen niet meer uitvallen
Voor 'mooie' rapportcijfers van NS is het beter om een vertraagde treinen uit te laten vallen; voor de reizigers betekent het echter nog langer wachten en nog meer balen. Laat ze dus doorrijden. En laat in noodgevallen intercity-treinen als stoptrein gaan rijden.

Als het echt waar is dat de NS betere 'cijfers' haalt door treinen uit te laten vallen en dat de NS daarom ook daadwerkelijk treinen laat uitvallen vind ik dit zeer klantonvriendelijk en dit is bovendien geen geldige reden om maar een trein uit te laten vallen.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: