lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
De Sprinter
Gepost door: Davidos (IP Gelogd)
Datum: April 17, 2006 09:20PM

Gek word ik ervan. De hele dag zit die pokketrein vol met mensen, altijd vertraging, je kunt nauwelijks zitten en er is ontzettend veel lawaai.
Laatst op het traject Uitgeest-Amsterdam was er een lastige reiziger bij SPRINTER 15.28 en de spoorwegpolitie moest erbij komen. In totaal tien minuten vertraging, plus wegens oponthoud door een sneltrein bij A'dam Sloterdijk nog eens vijf minuten vertraging. In totaal vijftien minuten.
Ik moest doorreizen naar Utrecht CS, de snelste wijze is de Intercity naar Nijmegen maar de Sprinter reed eerder. Ik ga dus naar de Sprinter, die rijdt maar niet weg en daar heb ik geen zin in. De Intercity naar Nijmegen neem ik maar. DIe rijdt zonder vertraging naar Utrecht.
Later op de middag, wanneer ik terug moet naar Uitgeest, neem ik de Intercity naar Amsterdam CS om daar over te stappen. Die Intercity rijdt zonder vertraging.
Loop ik op m'n dooie gemak naar het vertrekspoor van de Sprinter - en ja hoor, hij staat er normaal. Ik loop naar binnen en wacht op het vertreksein, klaar.
In totaal blijft de Sprinter om onverklaarbare redenen twintig minuten op Amsterdam CS staan en bij Haarlem blijkt hij niet op te kunnen trekken. Dit kost ook weer tien minuten.

In totaal heb ik vijfenveertig minuten vertraging gehad door de Sprinter. Ik vind dat NS de Mat '64tjes weer terug mag halen en de Sprinters naar de sloop mogen, want dit is echt te slecht.

Davidos

Re: De Sprinter
Gepost door: Homer S. (IP Gelogd)
Datum: December 12, 2006 12:44PM

Waarom ben je teruggaande in godsnaam via Haarlem gereisd...

Re: De Sprinter
Gepost door: klager (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2007 08:53PM

Zowwww wat een drama zeg!!! Er zijn echt geen ergere dingen in de wereld nee.

Re: De Sprinter
Gepost door: Vincent (IP Gelogd)
Datum: February 24, 2007 11:05PM

Moet je VIRM (moderne dubbeldekkers) nemen als het net gesneeuwd heeft. Die doen het dan ook niet... winking smiley

Re: De Sprinter
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: February 25, 2007 04:39PM

alsjeblieft zeg, net wat klager zegt, zijn er geen ergere dingen in de wereld, en je moet inderdaad ook niet via Haarlem reizen. als je iets te zeuren hebt, doe het dan om een goeie reden. en niet als je bijna door jezelf vertraging hebt doordat je de verkeerde trein neemt

Re: De Sprinter
Gepost door: stoned mikey (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2007 08:23PM

een jaartje terug hadden we de zoetermeer stadslijn nog een fijne sprinter waar geen condo te bekennen was waar je rustig je blowtje kon roken en elke rit weer gratis was maar nu hebben we de rampstadrail waardeloos waardeloos en nog eens waardeloos komt altijd telaat is nu alweer een tijdje kapot ...................DOOD AAN PRORAIL EN DE KANKAH AAN DE NS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: De Sprinter
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: March 5, 2007 01:57PM

kerol,

ga lekker je leven vergallen met blowen ofzo..
je valt me lastig
de randstadrail is niet van NS noch van Prorail maar van de HTM in jouw geval
wil je ons niet meer lastig vallen met je praatjes en tegen de vriendjes gaan klagen?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: