lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
steeds maar hopen
Gepost door: jac.petit (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2006 09:19AM

Vandaag (27-2) had ik stille hoop de overstap in Weesp te halen. Voor de 2 e keer op de maandag zou het dan toch weer een keer lukken in het nieuwe jaar. De vertrekkende trein uit Hilversum had slechts 2 minuten vertraging dus dat moet te doen zijn, dacht ik.. NIETdus in Weesp (afstand 14 km) had de terin inmiddels 3 minuten vertraging en de machinist/conducteur van de 'overstap' terin hadden geen tijd om die 3 minuten te wachten en gaven mij en 25 andere 'overstappers ' het overbekende half uur aan de broek.

Niets nieuws en dit schrijven helpt ook geen ene moer. Mijn bezorgdheid betreft n.l. 0ns Olympische team .. Zij moeten helemaal uit Turijn naar Zwolle worden vervoerd .. Als dat maar goed gaat en zij op tijd terug zijn om over 4 jaar weer aan de nieuwe start te kunnen verschijnen. van de volgende Spelen.. ....

Als ik over 25 NS km. regelmatig een uur of langer doe hoe lang zullen zij dan wel niet onderweg zijn????

Re: steeds maar hopen
Gepost door: piet (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2006 08:50PM

ik doe over 25 km van Beesd naar Nieuwegein vaak 90 minuten en dat op vrijdag na iedere dag.
Het valt mij op dat mensen die trein reizen altijd klagen.
Ga eens met de auto dan weet je wat vertraging is.

Re: steeds maar hopen
Gepost door: jac. (IP Gelogd)
Datum: March 10, 2006 01:21PM

afgelopen week 4 van de 5 keer WEL aansluiting op de heenreis en 3 v/d 5 keer op de terugreis!! Dat valt dan wat mee. Misschien lezen de meisjes/conducteurs deze berichten ook wel ??...

Re: steeds maar hopen en BLIJVEN HOPEN!!!
Gepost door: jac. Petit (IP Gelogd)
Datum: March 27, 2006 10:46AM

O jee!! afgelopen vrijdag 24-3 vergeten op internet te kijken.... Zaterdag 25-3 naar mijn ouders in R'dam met de ..... NS.. Opgestapt in Hilversum hoorde en zag ik in Utrecht dat er 'wegens uitgebreide werkzaamheden' bussen waren in gezet. (zo'n beetje het gehele traject rondom Utrecht en R'dam enz. lag er dus uit , Zaterdag ?n zondag. Zelf had ik dus even kunnen kijken of er weer wat 'aan de hand was' maar die ouder mensen , die bij mij de bus in moesten, (w.v. 1 met rolator) die hebben g??n internet. Die jonge vrouw met kinderwagen; ook geen internet. En heel veel reizigers worden pas na het kopen van de (dure) kaartjes geconfronteerd met opbrekingen enz. heen bijna een uur langer onderweg terug ruim anderhalf uur langer.. 3 uur op bezoek, bijna 6 uur onderweg.. s 'Avonds op Hilversum op de mededeling borden (groot aanwezig!!!) gekeken of er iets stond over de zeer grote en ingrijpende opbrekingen , geen letter dus!. ) 'Gelukkig ' was deze maandagochtend vroeg mijn trein (utrecht /A'dm Mp. ) van 6.43 uur uitgevallen wegens' uitlopende werkzaamheden' nu weet ik dan tenminste zeker dat deze werkzaamheden eindelijk klaar zijn???!!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/11/06 08:56PM door pieter.

Re: steeds maar hopen
Gepost door: jee PEE (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2006 08:35AM

ik doe alles met mijn priv?-jet!!

Re: steeds maar hopen
Gepost door: frans de boer (IP Gelogd)
Datum: April 26, 2006 08:20AM

Naarden Bussum - Amsterdam Muiderp. 9 van de tien x om 8 uur s'ochtends; g????n aansluiting!!! in Weesp = een aanFLUITING

Re: steeds maar hopen
Gepost door: fratsie (IP Gelogd)
Datum: June 14, 2006 08:29AM

er komen in de nieuwe dienstregeling (2007) v?eee?l meer overstappen op korte afstand.
In de spits 1 groot feest!!! 't = huilen met de pet!!!! Dus dubbel pet/pech
Den Haag wakker !!!! worden. En niet alleen een paar maanden voor de verkiezingen wat beloven!!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: