lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Verbaasde (IP Gelogd)
Datum: February 5, 2006 04:02AM

Ik blijf mij erom verbazen !

Er zijn nog steeds mensen die blijven deze website zien als de offici?le NS-website. Een compliment weliswaar voor de webmaster van deze site, maar deze site lijkt niet op die van de NS. Als hier geen routeplanner te vinden is, zou er dan gaan lampje moeten gaan branden?

Om met Van Gaals woorden te spreken: is de NS nou zo slim, of zijn wij zo dom ?

NS klantenservice telefoonnummer
Gepost door: Slim (IP Gelogd)
Datum: February 5, 2006 04:05AM

Bellen met de NS kan via de klantenservice op nummer 0900-2021163
Bel niet als je haast hebt..... ;-)

Re: NS klantenservice telefoonnummer
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2006 10:26PM

Dat geldt voor zoveel bedrijven dus is totaal niet relevant om daar weer Ns bij te vermelden.

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: February 6, 2006 10:29PM

Inderdaad zoveel mensen die denken dat dit een Ns site is.
Die zelfde mensen zitten nu ook elke dag in de trein en maar zeuren om iets waarvan ze eigenlijk geen ene notie hebben.

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Angela (IP Gelogd)
Datum: March 13, 2006 05:51PM

kijk vaak op de site van de off. site van de ns. boel informatie. Alleen heb je er niks aan als je op het perron staat en ze gaan dingen op het laatste moment wijzigen. Zoals aankomst van een trein op een ander spoor enzo en dan omroepen dat het een vergissing is en de trein op een heel ander spoor (lees waar je vandaan komt) over enkele minuten vertrekt. En daar maak je mij wel pissig mee.

Re: NS klantenservice telefoonnummer
Gepost door: jan (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2006 09:47PM

goed initiatief van de ns ,deze site

Re: NS klantenservice telefoonnummer
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: March 19, 2006 08:37PM




De kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoer blijkt ver boven het internationale gemiddelde te liggen. Nederlanders krijgen in het OV waar voor hun geld. Dat zei W. Veeneman, docent Openbaar Vervoer, gisteren tijdens een symposium van reizigersorganisatie Rover. Tijdens het symposium is de kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoerssysteem vergeleken met het buitenland.

Volgens Veeneman is het Nederlandse openbaar vervoersysteem ten opzichte van andere landen van een hoog kwaliteitsniveau. Het prijskaartje van bus, trein, tram of metro lijkt bijvoorbeeld wel duur in Nederland, maar daarvoor krijgen Nederlanders wel een zeer groot aanbod van reismogelijkheden. Amsterdam blijkt zelfs internationaal gezien het aantrekkelijkste aanbod van openbaar vervoer te hebben.

Ook op punctualiteit blijkt Nederland veel beter te scoren dan het grote aantal klachten doet vermoeden. Internationaal gezien scoort Nederland op dit gebied officieel gemiddeld. Maar in Nederland wordt al gesproken van een vertraging als een bus of trein drie minuten te laat is. In alle andere landen van Europa wordt een vijf minuten-grens gehanteerd.

Het Nederlandse openbaar vervoer kent bovendien veel stops onderweg, waarbij het risico op een extra vertraging oploopt en eerder ontstane vertraging bijna niet in te lopen is.

Overigens scoort het openbaar vervoer in Den Haag het beste in Nederland zelf. Reizigers waardeerden het openbaar vervoer hier vorig jaar met een 7,8. Rotterdam werd het slechtst gewaardeerd met een 6,8. Amsterdam kreeg een 7,1 en Utrecht een 7. Veenema stelde overigens dat ook in dit geval er niet te snel conclusies getrokken kunnen worden uit deze cijfers.

ACTIES Het stads- en streekvervoer houdt op 29 maart publieksvriendelijke acties als het kabinet het standpunt over de arbeidsvoorwaarden voor bus- en trambestuurders niet intrekt.

Nu behoudt het personeel de huidige arbeidsvoorwaarden als provincies of gemeenten kiezen voor een nieuwe vervoerder in de regio. Het kabinet wil dat automatisme schrappen.

Volgens FNV Bondgenoten zorgt het kabinetsplan voor veel onrust op de werkvloer, omdat na elke aanbesteding onzekerheid is over de arbeidsvoorwaarden.


Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: HansWorst (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:02PM

Gaat wel goed met die nieuwe dienstregeling nu he?! Maar ze mailen gaat nog steeds niet...

Re: Dit is WEL een offici?le NS-site
Gepost door: Hoogeduijn (IP Gelogd)
Datum: December 15, 2006 01:36AM

Dit is overduidelijk een NS site
Mensen die regelmatig met de NS reizen kunnen onmogelijk zo positief zijn.

("Zowel negatief klagen als positief klagen mag!" is niet bepaald een slogan voor mensen die uit pure wanhoop een nsstress site inelkaar knutselen)

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Hans Worst (IP Gelogd)
Datum: December 15, 2006 02:41PM

Jij komt zekers heel vaak vast te zitten op perrons omdat je de trein mist... ofnie?

Ik denk niet dat de officiele NS zulke foto's en banners zou toelaten op een website van hunzelf. En overigens, als half Nederland vast staat in de file met de auto, is iedereen dan negatief over het auto rijden? Nee, d'r zal ook altijd een groep zijn die er positief over is. Of zijn autoliefhebbers en hun websites, dan ingehuurde promoters door de auto-industrie? Blijf lekker de trein missen dude...

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: leonardo (IP Gelogd)
Datum: January 2, 2007 10:23AM

dit geeft maar weer eens aan hoe het met het IQ van sommige reizigers is gesteld.

Ook zie ik vaak dat NS weer niet omroept, nu weet ik het niet zeker maar in een artikel van vorig jaar in NRC stond toch overduidelijk dat het omroepen door mensen van Prorail, lees de overheid, gebeurt. Hetzelfde bedrijf die over seinen en wissels gaan

NS doet maar 1 ding en dat is treintjes rijden van A naar B en terug, onderweg kan er van alles mis gaan en dat licht dus meestal aan Prorail / overheid die faalt.

Vergelijk het maar met helvolgende
Je bent onderweg met een busreis van ARKE reizen, nu is er een groot ongeluk gebeurt en je staat eerst 2 uur in de file en dan kun je pas gaan omrijden wat ook weer 1 1/2 uur duurt dus extra reistijd van 3 1/2 uur. is de schuldige de Fa. ARKE ? Nee dus.

Ik lees hier soms ook dat mensen net hun overstap missen waardoor ze bv een examen missen.
GAls je met de auto gaat, vetrek je dan ook zo laat mogelijk dat een file van 15 minuten je de kop kost?
Het is tegenwoordig in deze EGO maatschappij mode geworden om anderen deschuld van alles te geven.
Je bent en blijft overal zelf verantwoordelijk voor, het is je eigen beslissing om te laat weg te gaan. En er bestaat altijd zoiets als overmacht.

ik kom wel eens GB, daar gebeurt het vaak genoeg dat er helemaal geen trein komt, je hoort of ziet daar niemand. Pas na 2 uur komt er dan weer een trein.

Laatst een aansluiting in duitsland gemist, ik en vele anderen moesten bijna 2 uur wachten op de volgende, niemand horen mopperen. alles ging naar een cafe aan de overkant en wachte daar gelaten de volgende trein af.

Ik wil maar zeggen......... Nederland is ziek.

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: vincent (IP Gelogd)
Datum: February 24, 2007 11:12PM

Quote:


De kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoer blijkt ver boven het internationale gemiddelde te liggen. Nederlanders krijgen in het OV waar voor hun geld. Dat zei W. Veeneman, docent Openbaar Vervoer, gisteren tijdens een symposium van reizigersorganisatie Rover. Tijdens het symposium is de kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoerssysteem vergeleken met het buitenland.

Volgens Veeneman is het Nederlandse openbaar vervoersysteem ten opzichte van andere landen van een hoog kwaliteitsniveau. Het prijskaartje van bus, trein, tram of metro lijkt bijvoorbeeld wel duur in Nederland, maar daarvoor krijgen Nederlanders wel een zeer groot aanbod van reismogelijkheden. Amsterdam blijkt zelfs internationaal gezien het aantrekkelijkste aanbod van openbaar vervoer te hebben.
Bla bla bla

Als ik van Aalsmeer naar de dichtsbijzijnde grote steden Amsterdam of Utrecht wil, ben ik daar zeker een uur tot anderhalf uur mee bezig omdat er alleen maar gare bussen rijden. In een willekeurig buitenland (noem bijv. Duitsland, Frankrijk maar zelfs Belgi? en Engeland) zou er op zijn minst een Regionaal Expressnet zijn van S-bahnen / RER / metro of zelfs een spoorverbinding.

Re: klacht
Gepost door: G-Hood (IP Gelogd)
Datum: January 21, 2008 09:43AM

ik heb un klacht wie me niet helpt maak ik af fock de ns fock jullie allemaal kk joduh
kom naar denhaag dan semme connexxion

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Hans (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2008 08:26PM

je hebt inderdaad hulp nodig G-hood

Re: klacht
Gepost door: bassie (IP Gelogd)
Datum: January 26, 2008 10:25PM

ah wat stoer... niet dus!

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Adriaan (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2008 11:52AM

Allemamaggies Bassie!

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Suna (IP Gelogd)
Datum: March 1, 2008 10:35PM

Er zijn wel meer dingen om je zorgen te maken als om die dingenn!!!!!!!!!!!
ik bedoel kijk naar de mensen om je heen.
mijn beste vriendin wil zelfmoord plegen!!!!!!

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Karel (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2008 02:33PM

Hopelijk niet voor een trein dan, want dan komt er weer vertraging en ook weer een hoop gezeik op deze site dat de NS dat weer gedaan heeft.

Re: Dit is niet de offici?le NS-site
Gepost door: Dikke Barry (IP Gelogd)
Datum: July 31, 2014 02:14PM

@Suna is je vriendin al voor de trein gesprongen?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: