lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: Janne (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:35AM

zaterdag nam ik de nachttrein van Rdam CS die om 1.59 vertrok en zonder enige vooraankondiging Den Haag zomaar oversloeg om direct door te karren naar Leiden. Ik moest een taxi nemen 35 euro en kwam pas om 3.30 uur thuis
Natuurlijk geen conducteur of wat dan ook te zien midden in de nacht dus ook niemand om tegen te klagen. Dat doe ik dus maar hier. Dat lucht op.
Groeten van Janne uit Voorburg

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: tombee (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:35AM

Als het echt niet aangekondigd is zou ik in dat geval gewoon de trein terug nemen hoor. Uiteindelijk is het toch niet jouw schuld? Achteraf valt altijd te zien dat jij gelijk had.

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: Janne (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:36AM

de trein terug nemen? Met het risico dat die dan w??r niet in den haag stopt maar weer teruggaat naar Rotterdam? Ik dacht het niet!

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:36AM

de trein die jij(u)nam stopt nooit in den haag.
Dit is een tussentrein.
Beter opletten dus.Maar het blijft vervelend

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: Toppie. (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:39AM

Ben je niet gewoon met je zatte kop in slaap gevallen en na den haag centraal wakker geworden ? Ik kan me niet voorstellen dat die trein zonder reden zomaar den haag voorbij ging. Wel wakker blijven in het nachtnet he.....

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: JD (IP Gelogd)
Datum: October 23, 2005 02:39AM

Voorbij rijden kan in principe zelfs niet... aangezien hij in den haag cs altijd moet keren... :-S

En als hij echt zonder reden voorbij Den Haag was gereden... was er wel wat paniek geweest in de trein... en was jij vast niet de enige geweest die kwaad was...

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: Hildebrand (IP Gelogd)
Datum: November 4, 2005 10:15AM

Nu kan ie van Rotterdam natuurlijk ook zpmder passeren van Den Haag CS naar Leiden rijden, maar het klinkt heel onwaarschijnlijk. Na Rotterdam CS heeft ie als het goed is eerst in Delft gestopt. Als ie niet in Den Haag CS gestopt zou hebben zou ie in Leiden al snel ruim 10 minuten te vroeg moeten zijn aangekomen ..... Bovendien zou je vast niet de enige zijn geweest die naar Den Haag wilde, dus dan zouden er meer slachtoffers moeten zijn ....

Overigens had ik het laatst wel andersom, de laatste reguliere sneltrein uit Amsterdam richting Rotterdam (v. 0:10 Asd) stopte in Den Haag laan van NOI en reed vervolgens verder. Er volgde toen de aankonsing "over enkele ogenblikken Den Haag HS , deze trein gaat verder naar .(blabla)" ...(zoals het idd zou moeten) .... maar toen viel er een stilte en ... "dames en heren ... dit is Den Haag CS ...." Uiteindelijk ging ie alsnog naar Holland Spoor maar met enige vertraging. Of het vanwege een verstoring was of dat de trein naar het verkeerde spoor is veilig gezet is mij niet bekend.

Re: nachttrein stopt niet in Den Haag
Gepost door: Anne (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2017 01:55PM

Aaaah



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: