lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
keuzedag
Gepost door: B van Smeden (IP Gelogd)
Datum: December 10, 2014 05:32PM

Op 4 november ging ik met de trein naarZwolle vanaf Groningen.ik had er nog een keuzedag op staan die moest ik er op het station nog opzetten maar dat ging fout ik dacht eerst nog dat het wel gelukt was maar helaas niet dus ik moest later nog 20. euro betalen terwijl ik gratis kon reizen BALEN DUS.
kaart nr 3528 0234 1741 8570 doet u hier nog wat aan??

Re: keuzedag
Gepost door: mag.Buijs (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2016 03:35PM

Graag wil ik van u weten ?
Hoeveel keuze dagen er nog op mijn O.V-chipkaart staan ik heb daar van jullie geen bericht van gekregen en ben daar al 4 keer voor naar Breda gegaan op mijn fiets omdat ik geen ander vervoer heb maar daar geven ze iedere keer andere datums op ,ik heb er twee van gebruikt en heb in Rijen op de automaat gekeken en die geeft aan dat ik geen keuzedagen meer heb ,mijn O.V. chipkaart nummer is 3528 0234 3959 5058
Mijn man is pas overleden en ik was heel blij met mijn O.V. kaart en 7 keuze dagen maar nu niet meer ik wordt er zo zenuwachtig van ,,,,.eerste keer ging het goed en de tweede keer heeft hij mijn Keuze dag niet gebruikt maar alleen mijn O.V kaart leeg gemaakt zodat ik niet meer uit kon cheken nu dit weer ,
Ik heb al spijt dat ik deze kaart gekocht heb maar ik wil ook wel eens weg al is het maar alleen .en met zo 'n klein budget is dit de oplossing .wild uw mij A.U.B. verder helpen .dan ben ik uw heel dankbaar .Anders laat ik mijn O.V kaart maar verlopen want dan weet ik het ook niet meer.
Bij voorbaat mijn dank.
Groetjes M.A.G. Buijs

Re: keuzedag
Gepost door: lok mijn reet (IP Gelogd)
Datum: January 12, 2016 06:27PM

Wat zitten jullie te zeilen kanker honden. Rot op naar je land

Re: keuzedag
Gepost door: Sjefke (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2016 11:33PM

Arme mevrouw Buijs. Lekker de auto in maar!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: