lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  123456789Volgend
Huidige pagina:1 van 9
NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Em (IP Gelogd)
Datum: January 6, 2006 05:11PM

Tot mijn verbijstering kwam ik er onlangs achter dat de NS geen klachtenloket per email heeft.
'Suggesties' kunnen alleen in een envelop met postzegel worden verstuurd.
Kent iemand een mailadres waarop de NS wel bereikbaar is?
Em, Den Haag

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: C.Muurling (IP Gelogd)
Datum: January 9, 2006 02:10PM

Klopt; kom er ook net achter en ook dat de prijzen op het 9 km. traject van kinderen (naar school) met maar liefst met 9% zijn gestegen!!! A-sociaal!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: haiko smits (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2006 12:40PM

NS had vroeger een email adres maar dat is afgeschaft om het aantal klachten omlaag te krijgen. Overigens is mijn ervaring dat je bij schriftelijke klachten een bevestiging van ontvangst krijgt en verder nooit meer iets hoort. Klagen kan ook telefonisch, dan wordt de klacht genoteerd en verdwijnt ook dan in het halfronde archief.

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Irene (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2006 09:26PM

Nee, ik woon tegenwoordig in Zweden en ben hier voor de Vakantiebeurs. Mijn 2 zweedse collega's vergeten hun spullen in de trein. Dan moet je dus de NS bellen. Kost 80 eurocent per minuut. Zo'n gesprekje duurt algauw 10 minuten en heb 4x gebeld. Moest uiteindelijk een formulier op het internet invullen.
Maar omdat het geen NL postcode en telefoonnummer is, kan ik het formulier niet invullen! Ook belachelijk dat ze je geboortedatum willen weten. Anway, je kunt alleen maar weer eens naar een nummer bellen a 10 eurocent per minuut en alleen op kantoortijden. Krijg je een knuppel aan de telefoon die doodleuk beweert dat buitenlanders dan maar niets moeten vergeten in de trein. Duhh!
Ik kan dus helemaal nergens per email een klacht indienen! Belachelijk!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Irene (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2006 09:28PM

Nee, ik woon tegenwoordig in Zweden en ben hier voor de Vakantiebeurs. Mijn 2 zweedse collega's vergeten hun spullen in de trein. Dan moet je dus de NS bellen. Kost 80 eurocent per minuut. Zo'n gesprekje duurt algauw 10 minuten en heb 4x gebeld. Moest uiteindelijk een formulier op het internet invullen.
Maar omdat het geen NL postcode en telefoonnummer is, kan ik het formulier niet invullen! Ook belachelijk dat ze je geboortedatum willen weten. Anway, je kunt alleen maar weer eens naar een nummer bellen a 10 eurocent per minuut en alleen op kantoortijden. Krijg je een knuppel aan de telefoon die doodleuk beweert dat buitenlanders dan maar niets moeten vergeten in de trein. Duhh!
Ik kan dus helemaal nergens per email een klacht indienen! Belachelijk!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Irene (IP Gelogd)
Datum: January 13, 2006 09:30PM

Nee, ik woon tegenwoordig in Zweden en ben hier voor de Vakantiebeurs. Mijn 2 zweedse collega's vergeten hun spullen in de trein. Dan moet je dus de NS bellen. Kost 80 eurocent per minuut. Zo'n gesprekje duurt algauw 10 minuten en heb 4x gebeld. Moest uiteindelijk een formulier op het internet invullen.
Maar omdat het geen NL postcode en telefoonnummer is, kan ik het formulier niet invullen! Ook belachelijk dat ze je geboortedatum willen weten. Anway, je kunt alleen maar weer eens naar een nummer bellen a 10 eurocent per minuut en alleen op kantoortijden. Krijg je een knuppel aan de telefoon die doodleuk beweert dat buitenlanders dan maar niets moeten vergeten in de trein. Duhh!
Ik kan dus helemaal nergens per email een klacht indienen! Belachelijk!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: yvonne mondt (IP Gelogd)
Datum: February 19, 2006 03:20PM

Op zondag 19 febrauri 2006, bracht ik mijn vriendin naar de stoptrein van Diemen richting Weesp vertrektijd 14.27 . En volgens mij was de meester aan het slapen. Hij vergaat gewoon te stoppen. Daarna vol in de remmen. Kwam een stuk achteruit. Maar stond bijna aan het eind van het perron.Het gevolg was dat we nog moesten rennen om hem alsnog te halen. . Een wat ouder echtpaar wat ook met die trein mee wilde is het ook niet gelukt.De mensen die uit wilde stappen waren ook bedust. Die zagen in eerste instantie het station voorbij flitsen. Misschien een betere route beschrijving voor de meester???

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Leon van der Krogt (IP Gelogd)
Datum: February 22, 2006 03:23PM

Nee, helaas. Zo'n grote mailbox kunnen ze ook niet aan....Maar als je de NS geen cent gunt kan ik je de volgende site aanraden. Geen postzegels nodig...en dat andere grote bedrijf moet ook z'n centen verdienen.

suc6

[www.antwoordnummer.nl]


Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: jac petit (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2006 11:02AM

Al ruim 25 jaar forens ik, de 1 ste 20 jaar redelijk tot goed tevreden De laatste 5 jaar is het bergafwaarts gegaan. Hilversum - A'dam M.P. 1 op 3 x gaat de (verplichte) overstap in Weesp de mist in . Half uur extra wachten . Op jaar basis zo'n 90 uur..... Op mail/brieven / telefoontjes /geld terug bij vertraging, op 1 keer na, nooit maar dan ook nooit ??n reactie van de Monopolist de NS ontvangen. Tel de dagen af dat ik nog met die ........ kliek te maken heb .

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: February 27, 2006 08:59PM

Je hoeft niet te tellen,want een beetje vent stopt gelijk met treinen en pakt een beter alternatief.Maarje dat moet er wel wezen he ? nee dus ,want met de auto doe je er nog langer over.En dan geen geld terug.En geen site om te zeuren .Sterkte

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: j.oostra (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2006 11:26AM

Ik heb iets gestuurd naar info@ns.nl endat is volgens mij gelukt.

Gratis antwoordnummer - telefoon - post
Gepost door: Johannes (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2006 02:43PM

Probeer dit eens, hier staan alle antwoordnummers ;-)
[www.antwoordnummer.nl]

En anders rechtsboven op deze site, daar kun je zowel naar het TELEFOONNUMMER klikken al het POSTADRES klikken.

Succes - tjoeke tjoeke

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: jac . p (IP Gelogd)
Datum: March 14, 2006 02:09PM

Ik las; bij de NS = de klant g??n koning; maar vormt eerder de hofhouding. Vind ik wel een mooie!!
Die zelfde klant zorgt trouwens ook voor menig goed belegt boterhammetje bij de dames & heren in dienst van de NS!!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Matthijs (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2006 02:32PM

Ben benieuwd hoe dat mailtje naar info@ns.nl is gelopen; ik probeerde dat vandaag ook maar kreeg een mailtje terug dat dat adres niet bestaat.

Overigens dank voor de antwoordnummer-tip; scheelt weer!

slechte verbinding 's avonds laat naar schiphol
Gepost door: anoniem (IP Gelogd)
Datum: March 16, 2006 06:41PM

ja dat is waar geen enkele trein meer richting oosten na 23 00 uur belachelijk

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: March 19, 2006 08:33PM




De kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoer blijkt ver boven het internationale gemiddelde te liggen. Nederlanders krijgen in het OV waar voor hun geld. Dat zei W. Veeneman, docent Openbaar Vervoer, gisteren tijdens een symposium van reizigersorganisatie Rover. Tijdens het symposium is de kwaliteit van het Nederlandse openbaar vervoerssysteem vergeleken met het buitenland.

Volgens Veeneman is het Nederlandse openbaar vervoersysteem ten opzichte van andere landen van een hoog kwaliteitsniveau. Het prijskaartje van bus, trein, tram of metro lijkt bijvoorbeeld wel duur in Nederland, maar daarvoor krijgen Nederlanders wel een zeer groot aanbod van reismogelijkheden. Amsterdam blijkt zelfs internationaal gezien het aantrekkelijkste aanbod van openbaar vervoer te hebben.

Ook op punctualiteit blijkt Nederland veel beter te scoren dan het grote aantal klachten doet vermoeden. Internationaal gezien scoort Nederland op dit gebied officieel gemiddeld. Maar in Nederland wordt al gesproken van een vertraging als een bus of trein drie minuten te laat is. In alle andere landen van Europa wordt een vijf minuten-grens gehanteerd.

Het Nederlandse openbaar vervoer kent bovendien veel stops onderweg, waarbij het risico op een extra vertraging oploopt en eerder ontstane vertraging bijna niet in te lopen is.

Overigens scoort het openbaar vervoer in Den Haag het beste in Nederland zelf. Reizigers waardeerden het openbaar vervoer hier vorig jaar met een 7,8. Rotterdam werd het slechtst gewaardeerd met een 6,8. Amsterdam kreeg een 7,1 en Utrecht een 7. Veenema stelde overigens dat ook in dit geval er niet te snel conclusies getrokken kunnen worden uit deze cijfers.

ACTIES Het stads- en streekvervoer houdt op 29 maart publieksvriendelijke acties als het kabinet het standpunt over de arbeidsvoorwaarden voor bus- en trambestuurders niet intrekt.

Nu behoudt het personeel de huidige arbeidsvoorwaarden als provincies of gemeenten kiezen voor een nieuwe vervoerder in de regio. Het kabinet wil dat automatisme schrappen.

Volgens FNV Bondgenoten zorgt het kabinetsplan voor veel onrust op de werkvloer, omdat na elke aanbesteding onzekerheid is over de arbeidsvoorwaarden.


Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: gerard (IP Gelogd)
Datum: March 28, 2006 01:12AM


Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: anja van zetten (IP Gelogd)
Datum: April 4, 2006 11:10PM

Mijn oude moeder die tot nu toe nog steeds auto rijdt met haar 83 jaar kwam op het idee om vanaf Eindhoven waar mijn zus woont eens terug te reizen met de trein.
De Intercity Eindhoven- Rotterdam zou geen probleem moeten geven, want daar werd ze op de trein gezet door mij zus en in Rotterdam zou ze worden opgehaald door een aardige buurman.
Ze stapte in de intercity DUBBELDEKKER, maar tot haar verbazing moest ze een trap op om boven te gaan zitten of een trap af om beneden te gaan zitten.Het alternatief was blijven staan bij de ingang.
Ze heeft indertijd een heup gebroken, dus u begrijpt dat staan blijven en trappen lopen zoals die zich in dez trein bevinden een probleem was.
Aangekomen in Rotterdam had ze natuurlijk de zenuwen om uit die trein te komen.
Ik wilde de NS van dit probleem berichten zodat zij en alle andere passagiers die moeilijk ter been zijn er hun voordeel mee kunnen doen., maar nergens een emailadres te vinden waar ik de klacht kan neerleggen.
Bespottelijk gewoon.
Door te googelen vond ik dit medium waardoor ik mn verhaal toch kwijt kan.
Ik hoop dat de NS dit inmiddels ook leest en er iets aan kan door dooor betere voorlichting te geven, z.a. antwoord op mijn vraag gelieve in hun nieuwsbrief neer te leggen: is er een speciale ruimte voor gehandicapten of mensen die moeilijk ter been zijn ingeruimdf in al uw treinen??????
alvast bedankt voor het antwoord, en graag in uw nieuwsbrief die ik trouw over de email krijg toegezonden het antwoordf duidelijk gegeven.
groetjes van een verbaasde autoreiziger, die ooit ook de trein zal MOETEN GAAN GEBRUIKEN I I.V.M.DE AANKOMENDE OUDERDOM.

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: TREINTJE (IP Gelogd)
Datum: April 8, 2006 01:11AM

Van de 8 balkons zijn er 4 ingericht met zitplaatsen.misschien iets voor de wegbrenger om de volgende keer ?en balkon verder ""moeder ""plaats te laten nemen ,dus wees op tijd bij de trein,evt uitleggen aan de hc die buiten staat en het wordt geregeld! succes!!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: peter lander (IP Gelogd)
Datum: April 25, 2006 09:03PM

Je moet brieven sturen via een antwoordnummer dan hoef je geen postzegel te plakken.
Hier heb je er een paar.

NS geldterug bij vertraging antw.nummer 10503 2700 WD Zoetermeer

NS klantenservice 9033 3500 ZA Utrecht

NS Reizigers 4344 3500 VE Utrecht

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: martijn (IP Gelogd)
Datum: April 30, 2006 03:20PM

Je kunt ook faxen : 030 235 73 17 (= klachtenafhandeling)

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Teun de Boer (IP Gelogd)
Datum: May 5, 2006 04:36PM

Ik vind het buitengewoon irritant dat er niet een e-mail adres is voor klachten.

Maar gerard meldt dat er wel een e-mail adres is: klacht@ns.nlee
Ik ben verder blij met de opmerking van martijn dat er ook gefaxt kan worden.

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: ~Saar (IP Gelogd)
Datum: May 14, 2006 02:05PM

Helaas ben ik er zo juist idd ook achter gekomen dat ns geen klachten email heeft. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht aangezien ze dan waarschijnlijk om zouden komen in de emails.

Terwijl die conducteur die mij een boete uitschreef omdat de kaatjes automaten niet functioneerden (terwijlj ik dit voor het instappen had aangegeven) mij garandeerde dat ik ook op de ns site terecht kon om mijn geld terug te vorderen.

Kortom %$&#* ns!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: Sylvia (IP Gelogd)
Datum: May 14, 2006 07:13PM

Het antwoordnummer wat hierop staat is opgeheven voor de NS. Helaas dus gewoon frankeren, wel even geduld hebben. Bij mij hebben ze telefonisch gereageerd op een klacht die ik ca. 2 maanden gelden had ingestuurd (niet dat je wat had aan het antwoord want het lag uiteraard niet aan hun maar aan ProRail....)

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: E. Paulussen (IP Gelogd)
Datum: May 15, 2006 12:11PM

LS,

voordeelurenkaart ontvangen.Wel op 2 mei j.l. ?55,00 afschrijven van mijn rekening i.v.m. bestelling van voordeelurenkaart, maar geen kaart ontvangen tot vandaag 15 mei.
Waarom moet dit met een duur telefoongesprek gemeld worden? Hoeveel minuten sta ik in de wacht?
Service van de NS???? Belachelijk dat dit niet gemeld kan worden per e-mail NS, je moet ook digitaal
bereikbaar zijn voor klachten en niet alleen voor PR. Overigens, slechte PR!!!!!!

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: B. Kuijper (IP Gelogd)
Datum: June 1, 2006 09:32PM

dit vind ik echt belachelijk, ik zit 3 avonden op internet te zoeken op de site van NS en Thalys, je kon pas in de nacht van 1 op 2 juni boeken,nu kijk ik of er iets bekend is,al die dagen stond er helemaal geen informatie en zie dit:


Actietarief Thalys: uitverkocht


--------------------------------------------------------------------------------

Vanwege overweldigende belangstelling voor de actie rondom het tienjarig bestaan van Thalys




Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: NS klantenservice (IP Gelogd)
Datum: June 11, 2006 12:32PM

NS Klantenservice (voor alle klachten, vragen, suggesties en individuele restitutieverzoeken):
0900-202 11 63 (10 cent p.m.)of mail naar klantenservice@ns.nl

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: leonardo (IP Gelogd)
Datum: January 2, 2007 10:34AM

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: C.Muurling (IP Gelogd)
Datum: January 9, 2006 02:10PM


Klopt; kom er ook net achter en ook dat de prijzen op het 9 km. traject van kinderen (naar school) met maar liefst met 9% zijn gestegen!!! A-sociaal!............................................

...........>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Inderdaad veel geld, maar wist je dat dit de schuld van de overheid is? die zelfde overheid verhuurt het spoor aan de vervoerders zoals NS deze huur is de laatste paar jaar met 280 % gestegen (nee het is geen type fout).
Als u nou de laatste 16 jaar 1 van de grote 3 politieke partijen heeft gestemd dan bent U daar zelf schuldig aan. Zij hebben de marktwerking geintroduceerd in dit land.
Dus die 9% valt dan nog wel mee denk ik.

Re: NS geen emailadres voor klachten
Gepost door: jojo (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2007 05:28PM

heel goed juist als er geen adres is want die zeikerige hollanders hebben altijd en eeuwig wat te mekkeren logisch dat ze daar niet meer aan beginnen het is toch nooit goed opzouten met die mierenneukers

contactgegevens
Gepost door: Hans Worst (IP Gelogd)
Datum: January 8, 2007 08:05PM

Contactgegevens

--------------------------------------------------------------------------------

NS Reisinformatie binnenland
0900 1475 0,35 euro p.m.)

NS Klantcontactcenter
Informatie, klachten en opmerkingen
0900 20 21 163 (0,10 euro p.m.)

Teleservice NS Internationaal
Tickets & informatie
0900 92 96 (0,35 euro p.m.)

Treintaxi
Voor een taxi naar het station
0900 87 34 682 (0,35 euro p.m.)

NS Business Services
Uitsluitend voor bedrijven en instellingen
0900 20 22 383 (0,25 euro p.m.)

NS Travel
Voor vakantiereizen
030 297 71 11

NS Gevonden Voorwerpen
0900- 321 21 00 (0,80 euro p.m.)

NS Hoofdkantoor
Laan van Puntenburg 100
3511 ER, Utrecht
Postbus 2025, 3500 HA,
Utrecht
030 235 4000

Ga naar pagina:  123456789Volgend
Huidige pagina:1 van 9


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: