lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
De Rechtstaat met duale poortjes detectors vereisten Infrastructuur Openbaar Vervoer.
Gepost door: Chris Reek (IP Gelogd)
Datum: July 18, 2014 10:27AM

Almere-Buiten, 17 Juli 2014

Aan forum NS betreffende de OV-chipkaart,


Omdat de Minister van Toerisme, Cultuur, Evenementen en Entertainment en de hierarchisch afgescheiden daaronder dagelijkse forensen, dit nu eindelijk hierarchisch heeft vastgesteld, behoren de detectors bij de toegangspoortjes en verlaatpoortjes in de Openbaar Vervoer Infrastructuur met de trein en de metro, een duale functionalitiet te hebben. Tot ontsteltenis heb ik helaas moeten vaststellen dat deze duale criteria functionaliteit met deze detectors nog lang niet overal zijn geinitialiseerd.

Daarmee is een sterke duale inbreuk en tweeslachting gerealiseerd op onze Nederlandse Grondwet, ten aanzien enerzijds met de Staande Magistratuur dus het Openbaar Ministerie met het Burgelijk Wetboek, de Wet WOZ en de Waarderingskamer en de daarmee samenhangende Rechtelijke Macht, Kantongerecht rechtbanken, Arrondissement rechtbanken, Gerechtshoven en Hoge Raad en de vereiste afgescheiden trias politica anderzijds met de Zittende Magistratuur.

Behalve met OV-chipkaarten kun je vanaf 9 juli ook gewoon met E-tickets blijven reizen.
De E-tickets zijn voorzien van een speciale code (Aztec-code) en zijn op de dag(en) van het trip evenement geldig speciaal voor alle toeristen die via het Openbaar Vervoer reizen
Op stations met poortjes zijn/worden eventueel poortjes speciaal ingericht voor het scannen van die Aztec code (zie foto) waarmee de poortjes dan geopend kunnen worden.

Na 9 juli kan je de poortjes (indien nodig) met de Aztec code op je E-ticket openen. Op de stations waar we een proef draaien met volledig gesloten poortjes, delen we KeyCards aan reizigers uit via obstructie stationswinkels, aan alle reizigers die een (internationaal) E-ticket hebben zonder werkende code. Hiermee kunnen de poortjes alsnog geopend worden bij obstructie met reizigers bij niet werkende code met E-tickets bij die poortjes.

Deze digitale reismethode werkt ook zo in de London Underground, maar in Hong Kong dus niet omdat de stations toegangspoortjes dan eerst aangepast moeten worden en op de juiste strategische posities geplaatst moeten worden met die speciale Aztec-code(zie foto)
De obstructie en calimiteiten stationwinkels blijven via een eenrichtings calimiteiten deur vanaf de interne afgesloten stations dus altijd bereikbaar om de poortjes direct te openen.

Met de meeste achting,

C.A.J. Reek
Boterbloemweg 46
1338 RW Almere

p.s. Inmiddels is het mij na drie pogingen gelukt de OV-chipkaart stop te zetten voor automatisch laden, omdat mij nog niet duidelijk is, hoe de NS direktie handelt bij noodweer of stroomuitval calamiteiten met die poortjes detectors, waarbij je bij de verlaatpoortjes niet kunt uitchecken wegens storing. Zoals U begrijpt ontstaat er met dit OV-chipkaart systeem dan een gemene eenarmige bandiet, die dan niet te corrigeren is, wegens uw nog lang niet afgemaakte duale tweeslachtige vereiste OV infrastructuur op de trein en metrostations met de duale methode detectors zoals hierboven beschreven.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: